User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.8.2025 / 18:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > onko red orchestrassa kunnollista yksinpeliä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Onko Red Orchestrassa kunnollista yksinpeliä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
oujee
Member

1 tuotearvio
_
9. kesäkuuta 2007 @ 07:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tuossapa tuo kysymys siis oliki. Ku sen nyt halvalla sais ostettua niin kannattaako se ostaa? Jos siinä nimittäin on hyvä/kohtalainen yksinpeli niin sitte se on mulle ww2-fanina pakko-ostos :)!! Mm. Call of duty 2 on meikäläisen suosikkeja, että olisko tuo edes sinne suuntaan?

Asus M4A89GTD Pro -- Phenom II 1055T @ 3,5GHz -- Scythe Mugen 2 Rev. B -- Kingston HyperX DDR3 1600MHz 2*2GB -- PowerColor HD5850 1GB PCS+ Overclock -- Fractal Design Define R2 -- Xion AXP 750W -- Win7 Home Premium 64-bit

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. kesäkuuta 2007 @ 07:56

Primmee
Member
_
9. kesäkuuta 2007 @ 08:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyseinen pelihän ei sisällä varsinaista yksinpeliä, vain botteja vastaan on mahdollisuus pelata ilman nettiä. Nettipelihän toi RO on...
oujee
Member

1 tuotearvio
_
9. kesäkuuta 2007 @ 09:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Harmi. Minä luulin, että siinä olis jotain kampanjatyylistä yksinpeliä ja melkein laitoin jo tilaukseen mutta enpä sitten tilaakkaan. Jos netissä haluan räiskiä niin BF2 tai tuo COD2 on mulla sitä varten. Kiitti siis tiedosta!

Asus M4A89GTD Pro -- Phenom II 1055T @ 3,5GHz -- Scythe Mugen 2 Rev. B -- Kingston HyperX DDR3 1600MHz 2*2GB -- PowerColor HD5850 1GB PCS+ Overclock -- Fractal Design Define R2 -- Xion AXP 750W -- Win7 Home Premium 64-bit
Primmee
Member
_
9. kesäkuuta 2007 @ 09:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti oujee:
Harmi. Minä luulin, että siinä olis jotain kampanjatyylistä yksinpeliä ja melkein laitoin jo tilaukseen mutta enpä sitten tilaakkaan. Jos netissä haluan räiskiä niin BF2 tai tuo COD2 on mulla sitä varten. Kiitti siis tiedosta!
Jos pitää astetta realistisemmasta nettiräiskinnästä kuin cod2 ja bf2 niin RO on loistava valinta ja ihan noin muutenkin hyvä peli, että voin suositella mikäli pidät nettipeleistä (ja hintakaan ei ole paha)
Mainos
_
__

_
oujee
Member

1 tuotearvio
_
9. kesäkuuta 2007 @ 10:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, kyllä varmasti siitä tykkäisin. Sitä en epäile mutta nyt haluttas vaihteeksi jotain yksinpelityyppistä peliä pelata. Stalkerkaan ei jostain syystä lähde päälle :(.

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > onko red orchestrassa kunnollista yksinpeliä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy