User Käyttäjä Salasana  

lauantai 27.9.2025 / 01:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > laser hiiri simahti?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Laser hiiri simahti?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
10. kesäkuuta 2007 @ 11:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs mulla on tällänen razer copperhead laserhiiri, joka sitten päätti vissiin pamahtaa. Eilen olin koneella ja hiiren osoitin jumahti (hiiren napit toimi). Otin hiiren koneesta pois (usb) ja kytkin takaisin, se toimi. Kone oli yön auki, aamulla kun tulin koneelle oli hiiren osoitin uudestaan liikkumaton, tein saman kuin ennen mutta ei toimi enää. Olen vaihdellut usbportteja mutta ei toimi. Onko se sitten 70? hiiren loppu :(. Hiiri on ollut kyllä jo 1.5 vuot käytös. Oiskohan jotain kikkaa jolla sais hiiren taas eloon. Softa ongelmalta ei vaikuta, koska hiiren napit silti toimi? Auttakaa hädässä olevaa.
Senior Member
_
10. kesäkuuta 2007 @ 11:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmaan olis edessä uuden hiiren osto ,jos hiiri ei kerran liiku niin voi olla että lasermoottori on sökönä tai jokin muu osa on. Noita hiiriä ei kannata itse mennä kauheesti korjailemaan ,mutta jos sen hiiren saa purettua jotenkin niin katso että ovatko johdot sieltä sisältä kiinni. Tietysti virta silloin pois ettei tule sähkäriä. =)

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
10. kesäkuuta 2007 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko takuuta jäljellä? AfterDawnilla olen lukenut että vaikka tuotteen takuu olisi 1 vuosi, niin kuluttajansuojalain mukaan tuotteen pitäisi silti kestää 2 vuotta. Tämä siis pelkän lukeman perusteella, ei omasta päästä tai varmasta tiedosta.

Member
_
10. kesäkuuta 2007 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiedän takuun olevan 2 vuotta, koska niin razerin sivuilta luin. Takuulappua olenkin tänään parisen tuntia penkonut mutta ei tahdo löytyä, kaikki muut kuitit löytyy kyllä :/. Pitääkin mennä huomen kyseiseen kauppaan kysyy jos vaikka uskois, jos ei muu auta ni taitaa olla uuden hiiren osto.
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
10. kesäkuuta 2007 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Liikkeissäkin pojilla on takuulaput.

Mainos
_
__

_
Member
_
15. kesäkuuta 2007 @ 12:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vein hiiren liikkeeseen, lähetti maahantuojalle ja upouusi tulikin tänään tilalle :P
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > laser hiiri simahti?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy