User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 3.8.2025 / 22:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > takuuvaihto x1800xl - maahantuoja selville?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Takuuvaihto X1800XL - Maahantuoja selville?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
-WK-
Senior Member
_
11. kesäkuuta 2007 @ 09:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämän olisi oikeastaan voinut laittaa toisellekkin alueelle kun kyseessä ei ole mikään laite tai ajuriongelma...no anyways.

Pitäisi pistää otsikon näyttis takuuseen, minulla ei kuitenkaan ole kuin siis pelkkä näyttis, ei pakettia tai mitään että onnistuuko tuo homma vaan niin että otan tuosta kortista uon S/N-numeron ja lähetän GNT:lle, en tiedä mistä liikkeestä tämä näyttis on ostettu mutta käsittääkseni GNT tuo ATIn näyttiksiä maahan. Olen aikaisemminkin asioinut GNT:n kanssa samoissa merkeissä, mutta silloin minulla oli kaikki tilpehöörit pakkauksesta lähtien jotka lähetin sinne.
Eli onnistuuko vaihto jos ei ole alkuperäistä pakkausta ollenkaan, saati mitään ostokuittia?

Jahas GNT:ltä jos vastattiin ettei ole heidän maahantuomansa...prkl onkohan saksasta sitten, vai tuoko atia maahan joku muukin kuin gnt?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. kesäkuuta 2007 @ 09:29

magilpr
Newbie
_
11. kesäkuuta 2007 @ 13:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro,

mulla on vähä samanlaisia ongelmia, kun hajosi kovo ja se pitäisi laittaa takuuseen. Myyjäliike (Eurologic) ei vastaa maileihin vaikka mihinkä osoitteeseen yrittäisi laittaa tai täyttäisi RMA-lomaketta. Lienekö kyseinen pulju menossa konkurssiin vai mikähän siellä maksaa? Luin verkkokaupat.org osoitteesta viime aikaisen käyttäjäkokemuksen myyntipuolelta ja hankalaa tuntui olevan yhteydenpito.

Käsittääkseni Eurologic käyttää tukkurina GNT:tä. Pystyyköhän tämän minunkin takuuasian hoitamaan sitten suoraan GNT:n kanssa? Mihin osoitteeseen olet -WK- laittanut postia näyttiksestäsi?
-WK-
Senior Member
_
11. kesäkuuta 2007 @ 13:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuonne: takuuvaihto@gnt.fi

GNT:stä on kyllä itellä hyvä kuva jäänyt, hoitavat hommansa mikäli se heille kuuluu. Pistin tuohon postiin S/N -numeron suoraan näyttiksessä olevasta tarralapusta, sen perusteella he pystyvät kattomaan ovatko he itse tuotteen maahan tuoneet.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. kesäkuuta 2007 @ 13:38

magilpr
Newbie
_
11. kesäkuuta 2007 @ 13:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jees, kiitos! Pitää laittaa tuonne postia.

Kuulostaa kyllä sun kokemukset hyvältä verrattuna tuohon Eurologicin toimintaan. Kaksi viikkoa koittanut tavoittaa tuloksetta...
-WK-
Senior Member
_
11. kesäkuuta 2007 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, silloin aikaisemmin laitoin ilalla postia ja seuraavana aamuna tuli vastaus että teeppäs näin ja lähetä tuote tänne. Meni about 4 päivää ja tuli uusi tuote tilalle. Harmi vaan kun nyt tässä uudessa tapauksessa ei palvelua GNT:ltä pysty vaatimaan :/
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
11. kesäkuuta 2007 @ 16:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ingram on toinen suuri tukkuri ,joka tuo maahan komponentteja.Listalla on myös ATI.
http://fi.ingrammicro.com/corporate/corporate.jsp
Laittele Ingramille kyselyä onko heidän maahantuoma.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
-WK-
Senior Member
_
11. kesäkuuta 2007 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia, pistinpä tuonne mailia. Koitin ite googletella mutta en kyllä löytänyt GNT lisäksi kuin jonkin Future-nimisen firman, en tiedä miten sitten ku he tuovat käsittääkseni vain noita ATIn FireGL-kortteja maahan eivät Radeoeneja?

EDIT: Mitenkähän kun tuolla näyttävät painottavan että pitäs olla originaalipakkaus? GNT:lläkin muistaakseni kyllä painotettiin, mutta pistin sinne kuitenkin vain kortin ja takaisin tuli vain kortti sitten?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. kesäkuuta 2007 @ 16:46

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
11. kesäkuuta 2007 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Mitenkähän kun tuolla näyttävät painottavan että pitäs olla originaalipakkaus?

Yleensä olisi toiveena/suosituksena,että lähetys tulisi alkuperäisessä laatikossaan.Ei vaikuta takuu käytäntöihin vaikkei alkuperäistä laatikkoa olisikaan.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
-WK-
Senior Member
_
12. kesäkuuta 2007 @ 07:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vielä ei ole kuulunut mitään Ingramilta. Pistin tuonne asiakaspalvelu@ingrammicro.fi osoitteeseen mailia.
-WK-
Senior Member
_
12. kesäkuuta 2007 @ 09:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jahas, ei kuulemma ole Ingramiltakaan. Prkl.

EDIT: Eikä Mad-Moxxilta Saksasta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. kesäkuuta 2007 @ 12:55

-WK-
Senior Member
_
13. kesäkuuta 2007 @ 08:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kellään tietoa onnistuisiko takuuseen lähetys ATI Finlandin kautta vai onko tuo vain edustustoimisto tms. joka ei mitään tuollaisia asioita hoitele?

http://ati.de/companyinfo/contact/coninfo.html#finland

EDIT: Kortin valmistaja saattaa muuten ollakkin Sapphire, ainakin kun googlasin Part Numberilla niin Sapphire nousi esille, numero on:

102A5200200 (000003)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. kesäkuuta 2007 @ 12:57

liikeri
Senior Member
_
13. kesäkuuta 2007 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
soita sinne atille ja kysy.
tietenkin sapphirelle suoraan voi myös kokeilla rma@althonmicro.com(usa)

jäljellähän on vielä ainakin dacco, verkkokauppa.com on vaihtoehto kun eivät kaikkea suomesta osta niin ei löydy varmaan gnt:n tai ingramin listoilta. sitten olisi vaihtoehtona SMG mutta GNT osti sen pois.

mitä kautta tuo näyttis on sulle tullut jos sitä kautta vähän apua saisi.

Antec p180 corsair HX620W, Asus rampage formula, Intel c2q Q9450@3.2GHz, zalman 9500 w/o leds, 2X2GB OCZ, 8800GTS 512MB, x-fi fatal1ty Professional.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. kesäkuuta 2007 @ 15:18

AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
15. kesäkuuta 2007 @ 21:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
EDIT: Mitenkähän kun tuolla näyttävät painottavan että pitäs olla originaalipakkaus? GNT:lläkin muistaakseni kyllä painotettiin, mutta pistin sinne kuitenkin vain kortin ja takaisin tuli vain kortti sitten?

Multitronicilta ilmotettiin että näytönohjaimet palautetaan yksittäisinä, ellei mukana tullut firewirekorttia tai muuta lisäkorttia, jolloin palautetaan kaikki oheistavarat mitä kortin mukana tuli.
No, lähetin pelkän ohjaimen ja takasin tuli täys boksi sisällä uudet romppeet :D Tässä nyt on kaikkia mukanatulleita kaapeleita/ajuri-cd:tä/tarroja/cf-siltoja x2


ec3287
Junior Member
_
16. kesäkuuta 2007 @ 19:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletkos jo Tech Dataa yrittänyt?
-WK-
Senior Member
_
17. kesäkuuta 2007 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Monelle firmalle olen mailia pistänyt. Sapphire / Althon olisi valmis takuuprosessin toki aloittamaan, mutta pitäs maksaa 25 euroa plus postikulut, nekin varmaan jotain 25e ja sitten sanoivat että jos ei näyttistä ole varastos niin voi mennä useampi viikko...

Näyttis on ostettu käytettynä, tohon on kyllä cooleri vaihdettu joskus, nyt on originaali eikä vaihtoa edes huomaa... mutta riski on ettei takuuseen mene... sitten menis turhaan rahat :)
Mainos
_
__
 
_
-WK-
Senior Member
_
18. kesäkuuta 2007 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dodii, vähiin käy vaihtoehdot :)

"This is an automatic response confirming that we've received your request. Please do not respond to this message.

The product which you have requested service for has a limited warranty which has expired.

ATI will not be able to process your request repair.

AMD Customer Care for ATI Products"

ja Sapphire velottas sitten tosiaan tuon 50e ja tuotteen pitäs päätyä Amerikkaan ja Hong Kongista pitäs tulla uus, Sapphiren omilla foorumeilla oli vähän juttua että on saattanut kestää jopa 4kk että on tullut korvaava tuote tilalle. En tosiaan tiiä, tämä tais olla ATIn näyttis sittenkin kun tietokannasta löytyi heti sarjanumeron perusteella ja osasivat heti noin vastata. Maahantuojaa ei tosiaan vieläkään ole löytynyt, mutta eipä kyllä tarvi ainakaan Sapphirelta mitään ostaa tuon lukemani perusteella :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. kesäkuuta 2007 @ 14:43

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > takuuvaihto x1800xl - maahantuoja selville?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy