User Käyttäjä Salasana  

lauantai 27.9.2025 / 01:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > konetta peli- ja yleiskäyttöön
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Konetta peli- ja yleiskäyttöön
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
veldrin
Suspended due to non-functional email address
_
14. kesäkuuta 2007 @ 07:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs, olen hankkimassa uutta konetta peli- ja yleiskäyttöön (mikä varmasti jo aiheesta tuli selville). Olen tässä jokusen aikaa lueskellut aihetta koskevia threadeja ja hahmotellut jotakin tämän tapaista:

Intel Core 2 Duo E6600 boxed
Samsung T166 (320 Gt, 7200 RPM, sarja-ata II) HD321KJ
1 Gt, 800 MHz DDR2 (2)
Club 3D GeForce 8800 GTS 320 Mt PCIE
Antec Neo HE (500 W)
ASUS P5K
Samsung 18x SATA DVD+/-RW Dual Layer (SH-S183A)
Antec P182

Hintaa tällaiselle kokoonpanolle tulisi n. 930 euroa

Kone tulee aktiiviseen peli- ja yleiskäyttöön vaativaan opiskeluympäristöön.

budjettina olisi n. 1300 euroa (en tarvitse siis muuta kuin keskusyksikön), joten olen miettinyt josko inventoisin astetta parempaan näytönohjaimeen (8800GTX), sillä koneella pitäisi jonkin aikaa sinnitellä. Mielipiteitä kaipailisin onko kyseinen hankinta järkevä.

Haluaisin myös kuulla teiltä asiantuntijoilta, onko Vista järkevä ostos uuteen koneeseen tällä hetkellä (en tarvitse erillistä käyttöjärjestelmää ellen investoi Vista Home Premiumiin).

Ja vielä haluaisin hyviä ehdotuksia hyvistä musiikin kuunteluun ja pelaamisen soveltuvista headseteistä, budjettina n. 50 euroa.

Kiitoksia jo etukäteen.
Regel
Member
_
14. kesäkuuta 2007 @ 07:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ottaisin jonkin toisen powerin (esim. Corsair HX520, mutta ei sillä että tuokaan mikään huono olisi).
Muuten vaikuttaa mainiolta paketilta. Hinta/laatu -suhteeltaa juuri sopiva paketti.

Vista alkaa varmastikin olla jopa hyödyllinen uusissa koneissa, kun noita DX10 pelejä alkaa kohta ilmestyä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. kesäkuuta 2007 @ 07:33

Oxdorf86
Suspended due to non-functional email address
_
14. kesäkuuta 2007 @ 07:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse ostaisin CHIEFTEC PSU ATX 500W PFC 12CM BLACK 70e ja jää rahaa vaikkapa jätskiin tai vaikka sitte siihen 8800gtx varten.

Pöytäkone:
Windos7 64bit & AMD 1090Tx6 BE & Powercolor ATI 5870HD 1GB & 8GB Kingston ddr-3 1600mhz & ASUS M4A77TD PRO & 750W Chieftec Turboseries & Intel X25M G2 SSD 160GB & 2 x 320GB SMG & Sandberg"silicon" Raidboost in raid0.

Kannettava:
ACER Aspire 5101AWLMI Linux Utumbu 10.04v & AMD turion MK36 & ATI x1300 & 2GB 800mhz kingston.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. kesäkuuta 2007 @ 07:44

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > konetta peli- ja yleiskäyttöön

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy