User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.11.2025 / 18:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > norman virus control + windows vista -ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Norman Virus Control + Windows Vista -ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Okkei
Newbie
_
14. kesäkuuta 2007 @ 08:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Eli joo, tällainen ilmoitus tuli ensimmäisen kerran eilen illalla, painoin Käynnistä nyt -nappia ja kone sulkeutui ja käynnistyi uudestaan, mutta eihän siinä mitään tapahtunut, vaan tuo ilmoitus palaa aina vaan. Tänä aamuna olen useamminkin koittanut käynnistää konetta uudestaan sekä tuon napin kautta, että myös Käynnistä -valikon kautta. Ei oikein mikään toimi. Norman Virus Controlin pikakuvakkeessa vilkkuu keltainen kolmio, joka sisältää !-merkin, eli virusturvat ei nyt toimi oikein. Mikähän tähän auttaisi? Ja mä todella kysyn tähän apua (käyttöjärjestelmä on Windows Vista), että ei tarvi päteä paremmilla ilmaisilla ohjelmilla. Tämä ohjelma tuli koneen mukana ja ilmaiset 3v päivitykset käytössä, joten käytän tätä niin kauan kunnes aikaraja umpeutuu.
Member

8 tuotearviota
_
15. kesäkuuta 2007 @ 07:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla kans Norman ei toiminut Vistassa kun uuden koneen ostin helmikuussa ja jotain virheilmoituksia antoi ja välillä Norman meni pois päältä itsekseen. Ajattelin kumminkin koklata sitä pidempäänkin mutta se ei vaan toiminut eli siirtysin Avastiin mikä on toiminut hyvin. Syytä en tohon tiedä että miksi Norman ei toiminut mut en oo ikävöimään jääny...

-All work and no internet makes sampe73 a dull boy-
Windows 7 64-bit Pro / Panosta kysymykseesi
artoks
Suspended due to non-functional email address
_
18. kesäkuuta 2007 @ 16:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama vika mun Normannissa. Korjausta vikaan ei tunnu löytyvän millään!

ao
Junior Member
_
23. heinäkuuta 2007 @ 20:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla sama ongelma tuon normanin kanssa!
auttakaa joku, tosin mulla vilkkuu tollane punanen ympyrä jonka sisällä "x" ja valittaa just tota et kone käynnsitettävä uudelleen
edit: nin ja kun targettaa hiirellä niin tulee lukeen
" 'Zanda' ei ole käynnissä "

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. heinäkuuta 2007 @ 21:02

Mainos
_
__

_
artoks
Suspended due to non-functional email address
_
24. heinäkuuta 2007 @ 03:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama ongelma on XP:n kanssa.

Kokeilkaapa seuraavaa...

Menkää ohjauspaneeliin ja ottakaa lisää tai poista sovellus. Sen jäleen etsi luettelosta Norman virus control ja paina "muuta tai poista". Jonka jälkeen ruutuun tulee mahdollisuus valita ruksi kohtaan "korjaa".
Tällä kyseinen ongelma meni ohi omassa koneessa!

ao
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > norman virus control + windows vista -ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy