User Käyttäjä Salasana  

lauantai 27.9.2025 / 06:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > sivutustiedosto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sivutustiedosto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
14. kesäkuuta 2007 @ 08:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan sellainen kysymys tuli mieleen, että minkä kokoisiksi kannattaa määrittää sivutustiedoston koko kullekin asemalle ja tarviiko niitä ylipäätään tehdä jokaiselle asemalle erikseen? Vai pitäisikö panna ruksi kohtaan jossa järjestelmä itse määrittää koon?

Itselläni siis C- ja D-asemat samalla kovalevyllä, E-asema omallaan ja sitten vielä ulkoinen H-asema. Tällä hetkellä kone itse suosittelee sivutustiedoston kooksi yhteensä 3070 Mt ja tällä hetkellä se on 3500 Mt jaettuna siten että C:llä on 1500-1500 Mt, D:llä niinikään 1500-1500 Mt ja E:llä 500-500 Mt.

Timo N

Intel Core2 CPU 6700 2,67GHz
2048Mt RAM
Windows XP SP3
NVidia GeForce 8800GTS
LaCie 320Gt Ulkoinen kovalevy
Senior Member

1 tuotearvio
_
14. kesäkuuta 2007 @ 08:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitää tollasia tarvii tehä..

a mon avis
Digiface
Senior Member
_
14. kesäkuuta 2007 @ 09:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tolla muistimäärällä suosittelen poistamaan sivutustiedoston kokonaan käytöstä. Itse olen niin tehnyt (muistia 1536Mt) ja mitään ongelmia ei ole ollut.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > sivutustiedosto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy