User Käyttäjä Salasana  

maanantai 18.8.2025 / 09:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ääni kortin ajurin kanssa ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ääni kortin ajurin kanssa ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mymmeli13
Member
_
16. kesäkuuta 2007 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Formatoin koneen äskön ja kaikki muut toimivat paitsi ääni kortti en löydä mitään ajuria mistään levyltä ja mulla on emolevyssä integroitu äänikortti emo levy on asus A7V600 ja tommonen ajuri siihen KAI kuuluis http://www.mbnet.fi/ajuriApaja/info.asp?AID=7680&TID=8448&OS=9 mut en jostain syystä saa instaloitua tuota ajuria kun asennan sen nii ohjelma sanoo asennuksen lopussa ohjainta ei löydy. Käynnistä järjestelmä uudestaan ja suorita tämä asennus loppuun. No ku käynnistän koneen uudestaan nii se tekee saman tempun. Neuvokaa mitä teen väärin.
mymmeli13
Member
_
16. kesäkuuta 2007 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/221929 Nähtävästi joillaki muilla on ollu sama ongelma ku mulla mut harmi vaa ettei tosta löydy vastausta miten ton asian pystyy korjaamaan. Jos ei mua viisaammatkaa saanu korjattuu tota nii en kyl saa mäkään. Tarviin kipeesti apua ton kanssa koska ei tietokoneesta ole paljoa iloa ilman ääniä.
AfterDawn Addict
_
16. kesäkuuta 2007 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mymmeli13
Member
_
17. kesäkuuta 2007 @ 17:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei toimi tuokaan ajuri tuo taitaa olla sama mitä itse yritin tuossa ylempänä elikkä kun se latautuu nii lataa ittensä 100% ja pistää ton virhe ilmotuksen et käynnistä uudestaan
AfterDawn Addict
_
17. kesäkuuta 2007 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mainos
_
__

_
mymmeli13
Member
_
17. kesäkuuta 2007 @ 19:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos kiitos kiitos... sain äänet toimimaan onneks... Toi äskönen linkki asens oikeet ajurit. Dänks
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ääni kortin ajurin kanssa ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy