Anteeksi jos tämäntapainen on joskus ollut, jos on, en löytänyt. Ja toivottavasti tuli oikeaan osioon xD
Elikäs, parin ohjelman kanssa sellainen ongelma että ei pysy toisessa näytössä kun klikkaa fullscreenin vaan ponnahtaa takaisin tietokoneen näyttöön.
Siinä lyhyesti. Selitänpä seuraavaksi lisää että tiedätte paremmin miten mahdollisesti auttaa minua jos edes asiaan voi vaikuttaa.
Eli minulla on tietokoneen ruudun lisäksi telkkari siten että työpöytä on laajennettuna siihen.
Bsplayerilla elokuvia katsoessa voi ihan helposti raahata ekasta näytöstä toiseen sen videokuvan ja iskeä fullscreenin, toimii vallan mainiosti, mutta Blazevideo ja Mediaportal ei sitä salli, fullscreen nappia painaessa heittää takaisin ensisijaiseen näyttöön eli tietokoneen ruutuun. Mediaportaaliin saan ehkä asetuksien kautta valittua, en ole varma, sekavahko ohjelma on ja kehnompi.
Noita kahta(jompaa kumpaa siis) tarvitsen tuolle tietokoneen usb porttiin kytkettävälle digitv vastaanotin.
Olen yrittänyt blazen kanssa vain suurentaa sopivamman kokoiseksi sen kuvan ja laittaa kohdalleen toiseen näyttöön, mutta kanavaa vaihtaessa se heittää takaisin tietokoneen ruutuun. Tai mainoskatkojen aikana.
Ja sitten kun en millään kehtaisi joka kerta kun telkkarin haluan taustalle hälisemään niin vaihtaa telkkaria ensisijaiseksi että saisin koko näytölle sen :/
ja varsinkin jos aikomus olisi käyttää konetta samaan aikaan ja katsoa toisesta näytöstä (telkkarista) jotain samalla, niin senkään kannalta ei ole hyvä että kuvakkeet ja kaikki on siellä telkkarin puolella ja kun joitakin ohjelmia ei saa siihen toiseen näyttöön.
Voi olla että blazeakaan ei siihen saa full screen modena ainakaan (kummatkin, MP:n ja BlazeVideon saa sinne raahattua), sitä tahtoisin kyllä käyttää kun suht simppeli ohjelma on.
Anteeksi jos on sekavahko selitys..
Onko kenelläkään tietoa miten saisi sen toimimaan? Tai onko tietoa sopivista vaihtoehtoisista ohjelmista?
Jos pitää jotain kohtaa vielä selventää niin kysykää.
Kaikesta mahdollisesta avusta ja ehdotuksista olisin kiitollinen :)
Windows XP kyseessä
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. kesäkuuta 2007 @ 16:08
|