User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 15:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > action replay max evo edition
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
action replay max evo edition
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sivuetu
Member
_
16. kesäkuuta 2007 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten sillä muisti tikulla ladataan koodeja action replay max evo editioniin eli mistä ja miten??? [url=http://javascript:popupWindow('http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/popup_image.php?pID=4998')][/url]
Member
_
29. kesäkuuta 2007 @ 20:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ensinnäkin tarvitset tietokoneen mikä on varmasti itsestään selvyys.
Itselläni on tuo kyseinen sydeemi siinä tulee mukana pc:lle softa missä on kyseinen ohjelmisto ja muitakin.
Asennat kyseisen levyn ohjelmistot koneelle ja kun asennus on pättynyt asetat muistitikun koneesi usb porttiin ja lataat ohjelmiston kautta koodilistoja.
Tai sitten jos sinun pleikkarissasi on ethernet adapteri niin asetat sen action replay max evo edition ps2 levyn pleikkariisi kun se on käynnistynt niin sen pitäisi ilmoittaa jotain tähän suuntaan "internet yhteys havaittu. Tarkistetaanko päivitykset"
Englanniksi tuota en jaksanut ruveta sepustamaan.
siihen sitten vastaat "yes".
olen 90% varma että se meni näin.
sivuetu
Member
_
29. kesäkuuta 2007 @ 20:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu mulla ei o tota netti adapteria ja en jaksa kirjoitaa koodeja sit ku saan sen eli käytän sitä tikkua, kokemusta riittää koska ostin action replay max monta vuotta sitten ja kyllästyin koodien kirjoitteluun.
Member
_
29. kesäkuuta 2007 @ 21:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse kyllästyin kanssa koodien kirjoiteluun ja tuolla kyseisellä laitteellahan on eri koodeja mitä en ole mistään koodi sivuilta löytänyt.
sivuetu
Member
_
29. kesäkuuta 2007 @ 21:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin action replay max ja action replay max evo editionnissa ja muuten kiitos
sivuetu
Member
_
18. heinäkuuta 2007 @ 07:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulle ei tullu mitään muuta levyä ku action replay max evo edition
Member
_
19. heinäkuuta 2007 @ 10:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis pleikariin levy vai vain tietokoneelle sopiva
sivuetu
Member
_
19. heinäkuuta 2007 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Makkei:
siis pleikariin levy vai vain tietokoneelle sopiva

hä?
Member
_
19. heinäkuuta 2007 @ 11:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minkä lainen levy?
onko tämännäköinen http://img459.imageshack.us/img459/2686/s5001733ns6.jpg
jos on niin levy pleikkarin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. heinäkuuta 2007 @ 11:59

sivuetu
Member
_
19. heinäkuuta 2007 @ 12:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eiku mä sain semmosen jos ei ole edes muistitikkua mukana ja sen levyn kansi oli ihan ihmeellinen mä palatan sen sie oli kyllä se muistitikku juttu.
Mainos
_
__

_
Member
_
20. heinäkuuta 2007 @ 11:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
selvä
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > action replay max evo edition

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy