User Käyttäjä Salasana  

lauantai 27.9.2025 / 01:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone ei hyväksy kovalevyä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kone ei hyväksy kovalevyä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mymmeli13
Member
_
20. kesäkuuta 2007 @ 13:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä hommasin uuden sATA levyn koneeseen ja sen pitäis sopii tähän ihan hyvin hommasin sen ide levyn kaveriks eli koneessa on kiinni nyt ide sata ja välillä ulkonenkovalevy. No aluks ku käynnistin koneen nii kone ei hyväksyny kovalevyä jostain syystä ja sit kävin biossissa jossa en osannu oikee asialle tehä mitään ja käynnistin sit koneen uudestaa ja kone löys sen kovalevyn sit alustin sen ja osion. Ja nyt ku käynnistin koneen uudestaan nii nyt se ei taas löydä sitä kovalevyy. Missä vika? Emolevy on asus A7V600 ja uus kovalevy on samsungin 500 giganen ( http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=12051 tommonen)
Senior Member
_
20. kesäkuuta 2007 @ 14:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lähdetään nyt liikkeelle siitä, että onhan levy siltattu hitaampaan sataI tilaan, kun tue levy ei taida sataII:sta tukea. Levyn mukana luultavasti tuli ohjeet moiseen toimenpiteeseen.

Intel E2180 * Abit IP35-E * Kingston 2048mb ddr2 * Radeon HD2600XT * Samsung p120 200, LaCie p3 250 * Acer H233H * Logitech mx5000
http://www.eurobilltracker.eu/?referer=72616 Rekisteröidy ja seuraa eurosetelin matkaa!
mymmeli13
Member
_
20. kesäkuuta 2007 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No en tehny mitään muuta ku laitoin johdon kovalevyyn ja koneen päälle ja alustin ja osioin. muuta en oo tehny eli ei taida olla sata 1 muutettu. ja ohjeissa sanotaan et mene www.samsunghdd.com sivulle sieltä saa softan. Voi olla et suomensin ton väärinki koska mun englanti on tosi paskaa mut en kyl löytäny mitää apuu tuolta sivuilta
Senior Member
_
21. kesäkuuta 2007 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis, silttaus tarkoittaa että kovalevyyn laitetaan jumpperi kiinni ohjeiden mukaan. Mitään softia ei kyseiseen toimenpiteeseen tarvita.

Intel E2180 * Abit IP35-E * Kingston 2048mb ddr2 * Radeon HD2600XT * Samsung p120 200, LaCie p3 250 * Acer H233H * Logitech mx5000
http://www.eurobilltracker.eu/?referer=72616 Rekisteröidy ja seuraa eurosetelin matkaa!
mymmeli13
Member
_
22. kesäkuuta 2007 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en ymmärrä... Sori et oon vähä tyhmä mut haluutteko vähän neuvoo enempää tohon toimenpiteeseen
Senior Member
_
22. kesäkuuta 2007 @ 11:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mymmeli13:
Mä en ymmärrä... Sori et oon vähä tyhmä mut haluutteko vähän neuvoo enempää tohon toimenpiteeseen
No kyllä on samsungin levyjen ohjeet sitten aikalailla huonolle tasolle menneet.

Linkki ohjeisiin

mymmeli13
Member
_
22. kesäkuuta 2007 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mä oon siis tosi tyhmä koneitten kanssa ja englantiki on tosi paskaa nii en ymmärtäny tosta ohjeista yhtään mitään. En tajuu mitä mun pitäis tehä. Olen laittanut virta ja sata piuhan oikeisiin kohtii. Mitä vielä?
Senior Member
_
22. kesäkuuta 2007 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laita toi jumpperi paikoileen mikä on keskellä tuossa kuvassa. Se jumpperi tulee kovalevyn mukana muistaakseni.

Mainos
_
__

_
mymmeli13
Member
_
23. kesäkuuta 2007 @ 10:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei kovalevyn mukana tullu muutaku 4 ruuvii ja pari ohjekirjaa. Mitäs sitte pitäis tehä?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone ei hyväksy kovalevyä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy