Softa: MSN Messenger 7.0
Käyttis: Windows XP Home & Service Pack 2
Ongelma: Mp3-tiedostojen vastaanotto ei onnistu sitten millään, ja heti alkuun tulee virheilmoitus, joka on seuraavanlainen:
"Herra-X yritti lähettää sinulle tiedoston (Tiedosto-X.mp3). Tämän tiedoston siirto on estetty, koska se ei ehkä ole turvallinen."
-Ainakin gif-kuvatiedoston vastaanotto onnistui
-Kokeiltu on 4:ltä eri henkilöltä mp3 lähetystä, ei toiminut
-Muut voivat ottaa vastaan lähettämiäni mp3-tiedostoja
-Ircissä (clienttinä mirc) mp3-vastaanotto onnistuu
-Kokeiltu windowsin palomuuri (ainoa palomuuri) on/off
Eli yksinkertaisena johtopäätöksenä on, että mese blokkii .mp3-filut (omg heureka). Mutta kun en löydä asetuksista mitään tähän viittaavaa. Auttaisiko uusimman messengerin asennus? Mistä saan blokit pois?
tässä ainakin yksi vaihto ehto mitä ite oon käyttäny
teet sille uuden kansion mihin pistät kaiken minkä haluat lähettää ja pakkaat sen vaikka WinRAR ohjelmalla.eli kansion päällä hiiren oikeeta ->lisää arkistoon->pakkausmenetlmä(vetolaatikosta)tallennus ja ok,sit vaan lähetät sen paketin
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti peta69:tässä ainakin yksi vaihto ehto mitä ite oon käyttäny
teet sille uuden kansion mihin pistät kaiken minkä haluat lähettää ja pakkaat sen vaikka WinRAR ohjelmalla.eli kansion päällä hiiren oikeeta ->lisää arkistoon->pakkausmenetlmä(vetolaatikosta)tallennus ja ok,sit vaan lähetät sen paketin
Kysehän oli siitä ettei hänelle pysty lähettämään .mp3 tiedostoa.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti peta69:tässä ainakin yksi vaihto ehto mitä ite oon käyttäny
Kysehän oli siitä ettei hänelle pysty lähettämään .mp3 tiedostoa.