User Käyttäjä Salasana  

lauantai 27.9.2025 / 01:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > osien yhteensopivuus valmistajan osalta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Osien yhteensopivuus valmistajan osalta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
K0ND4
Newbie
_
21. kesäkuuta 2007 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon kuullu tässä vähä ympäriinsä että osat voisivat temppuilla myös valmistajan osalta eli siis merkeittäin eli jotkut osat eivät vain sopisi yhteen pelkän merkin takia vaikka siis loogisesti ja muuten ne menevät mutta eivät sitte toimisivat mutta sitä haluaisin vaan kysyä että voiko tämä todella olla mahdollista ja voisiko sanoa sopivatko nämä osat yhteen

Kingston 1024MB 667MHZ DDR2 NON-ECC DIMM
Samsung SH-S182D/BEBE Super-WriteMaster&
MSI Radeon X1950 XT PCIE 256M GDDR3 2XVD
Intel Core 2 Duo E6420 -prosessori
Samsung SpinPoint P120 250GB Ultra ATA-1
Antec Performance One P150 - harmaa ATX
Asus P5LD2 SE/C Intel 945P
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
21. kesäkuuta 2007 @ 19:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä vaikuttais olevan yhteensopivia. Täytyy kyllä myöntää, että en oo ite koskaan vastaavista ongelmista kuullut. Oletkos jo tilannut tuon paketin, kun kuulemma tuota MSI x1950XT:tä ei saa enää oikeen mistään, ainakaan Suomesta.

Question everything
K0ND4
Newbie
_
22. kesäkuuta 2007 @ 06:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
noen oo kyl itseasias vielä tilannu mutta mulla on suhteita jolla oon saamassa sen ni siitä ei oo mulle hätää ku oon myös kuullu ettei sitä sais oikee mistää
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
22. kesäkuuta 2007 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muisti 800MHz, mielellään 2 kampaa.

K0ND4
Newbie
_
22. kesäkuuta 2007 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
meinaat että mun pitäis ottaa muistia 800 mhz ja 2 kampaa?

no mitä jos sanon et tohon emoon käy korkeintaa 667 mhz kammat?
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
22. kesäkuuta 2007 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heikompi homma siten, kun kuitenkin varmaan kellotat tuota prossuas.
E: Emo on väärä kohta säästää rahaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. kesäkuuta 2007 @ 12:46

K0ND4
Newbie
_
22. kesäkuuta 2007 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no siis enkyl tiiä kellotanko koska A)en osaa B) öö... no kumminki mut must tuntuu et noi riittää mulle ihan hyvin ja ehkä vähän vaan näyttistä kellotan mut en mitää muuta koska luulisin et noilla pärjään ja nii se B) kummiski rikon koko paskan..:D
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
22. kesäkuuta 2007 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
C2D-prossut on tehty kellottamiseen, ja se on helpopa. Koita saada parempi emo tuohon.

Mutta muuten kyllä nuo yhteensopivia on.

K0ND4
Newbie
_
22. kesäkuuta 2007 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nii juu voishan se olla ihan hyvä sillee kellottaa sitä mut parantaaks se sitä sit muka paljonki paremmaks ja siitä uudesta emosta että oon koittanu kattoo sitä mut ei oo oikee löytyny mistää sellast kunnolist tai no kunnolisii löytyy kyl mut siis meinaan sitä että kaikki kunnolliset on sit liian kalliita jo esim. jos joku 100-110? hyvä emo löytöis ni ois ihan hyvä mutta eipä taida löytyy mitään sellasia emoja
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
22. kesäkuuta 2007 @ 19:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asus P5N-E SLI löytyy, Asus P5B löytyy, Abit AB9 löytyy.

Senior Member

15 tuotearviota
_
22. kesäkuuta 2007 @ 19:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
noista kolmesta itsellä on asus p5n-e sli ja ilmeisesti ihan kelpo lankku pelaajalle/kellottajalle.. mutta en saa kunnon varmistusta ennenkuin olen saanut ongelmani tämän vistan kanssa ratkaistua :D mutta pelkkää hyvää olen siitä kuullut

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
K0ND4
Newbie
_
23. kesäkuuta 2007 @ 08:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo no noista ku katoin ni toi P5B näyttäs olevan aika hyvä ja viel aika halpaki tuol datadogis ja niiku noi 800 mhz muistitki on aikalailla samanhintasii ku noi 667 mhz tuleehan siin parikymppii lisää mut ei se mitää kyl sen kestää.. meinasin vähä niiku hankkii noi osat tuolt datadogist ja se koottaa sen myös siellä
Senior Member

15 tuotearviota
_
23. kesäkuuta 2007 @ 17:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
p5b:ssä kuulemma kuitenkin aika kehno äänikortti ja näyttää lämpötilat aivan miten sattuu (kuulemma Core Temp -ohjelmalla näyttää kuitenkin oikein)

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
juggeli
Member
_
23. kesäkuuta 2007 @ 18:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asuksen P5B:ssä näyttää noita kaikenmaailman ongelmia olevan joten parempi vaihtoehto olisi uudella P35 piirisarjalla oleva P5K tai sitten vanhempi P5N-E SLI.