User Käyttäjä Salasana  

lauantai 27.9.2025 / 01:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi kone hankinnassa...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi kone hankinnassa...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
21. kesäkuuta 2007 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä oon ostamassa uutta konetta joka tulee suurimmaksi osaksi pelaamis tarkoitukseen ja oon ajatellu tälläista kokoonpanoa:

suoritin: 64 X2 6000+(AM2)
Näyttis:Asus 8800 GTX
Emolevy: Asus M2N-PLUS SLI VISTA
Aspire AS-X-Cruiser, Black / musta, midi- tornikotelo ikkunalla
ATX-virtalähde 520-530 W (hiljainen)
2 Gt, 800 MHz DDR2

Kommentoikaa et onko järkevää ostaa tollaset ja jos ei nii miksei ja mikä tilalle :)
Member

1 tuotearvio
_
21. kesäkuuta 2007 @ 18:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ota mielummin intel c2d 6600 kun amd 6000+
vie 10-0 amd:tä
ja vaikka emoks p5k
kuinka isoilla resoilla pelaat ja paljonko budjetti
etkö tarvitse kovalevyä, dvd asemaa?käyttistä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. kesäkuuta 2007 @ 18:32

Junior Member
_
21. kesäkuuta 2007 @ 18:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon ajtellu et hinta sais olla korkeintaa jotai 1100?
Junior Member
_
21. kesäkuuta 2007 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
...ja kovun ja DVD-aseman otan mun nykyisestä koneesta
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
21. kesäkuuta 2007 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mites käyttis? Jos tarvit käyttiksen ->
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.a...170,57375,57607
Jos et ->
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.a...170,54992,57607
Vähäsen tosin rysähti yli budjetin, mutta on ainaki huippu kone.
Pieni vinkki vielä, eli tämän hintaluokan koneeseen ei kannata laittaa mitään "ATX-virtalähde(hiljainen)" koska monesti ne ovat jotain halpis powereita mitkä saattaa pahimmassa tapauksessa hajoittaa koko koneen. Lisäksi on muistettava, että 8800GTX on todella pitkä kortti ja vaatii kohtuu suuren kotelon.

Edit: Tuli mieleen, että saisit tuon 2. paketin hintaa alaspäin jos laitat koteloksi Antec Sonata III:sen, siinä on mukana 500W huippupoweri. Tota koteloa ei vaan löydy mbnetin hintaseurannasta.

Question everything

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. kesäkuuta 2007 @ 19:19

Junior Member
_
21. kesäkuuta 2007 @ 19:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toi 1. kori vaikuttaa aika passelilta, mutta eikös vistan pitäsi olla toi 64 bittinen eikä 32? Ja mistä mä tunnista sen ettei se ostamani ohjelma ole sellane joka vain päivittää xp:n vistaksi, vai onko sellasia? ja sit sen käyttiksen ois hyvä myös olla suomenkielinen.
Junior Member
_
21. kesäkuuta 2007 @ 20:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikun jaa, huomasin just et tos kori 1. on näyttiksenä 8800gts ja mä haluaisin 8800gtx, joten sittenkin toi 2. on paree mut siihen pitäs viel saada se vista. Niin noi vista kysymykset edelleen mietityttää mua mitkä kysyin jo äsköses viestis.
Junior Member
_
22. kesäkuuta 2007 @ 08:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko noissa netti kaupoissa missään sellaista mahdollisuutta että ne kokoaa sen koneen jo siellä?
MikroMake
AfterDawn Addict
_
22. kesäkuuta 2007 @ 08:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jani_90:
Onko noissa netti kaupoissa missään sellaista mahdollisuutta että ne kokoaa sen koneen jo siellä?
Kyllä monet AT-kaupat kasaavat koneen ostajan toiveiden mukaisesti.

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
22. kesäkuuta 2007 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
32-bittiseen on parempi ajuritilanne tällä hetkellä ja ilmeisesti pelitkin toimivat paremmin näin ollen(?).
Tuolla antamallasi budjetilla on kohtuu vaikea tehdä konetta jossa olisi vista ja 8800GTX, mutta jos saat hieman lisää rahaa niin saat ostettua tämän
Famiko kokoaa koneen noin 30?:lla, mutta jos osaat tinkiä niin saatat saada sen kaupan päälle.

Question everything

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. kesäkuuta 2007 @ 15:54

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi kone hankinnassa...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy