User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 16.11.2025 / 17:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > palomuuri kerio
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
palomuuri kerio
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
apeli1
Member
_
24. kesäkuuta 2007 @ 08:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kun mulla on palomuurina Sunbelt Kerio Personal Firewall v4.5.916 kun koneen laitaa valmiustilaan ja ottaa pois keriolla ei pääse nettiin ja vähän ajan päästä tulee että Sunbelt Kerio Personal Firewall on tullut ongelma ja tuote on lopetettava.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
24. kesäkuuta 2007 @ 20:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hm, ei taida tykätä valmiustilasta. Kokeile poistaa Kerio ja asentaa uudelleen, jos toimisi paremmin. Ei kai koneessa ole muita palomuureja samaan aikaan, esim. Windowsin omaa päällä?

apeli1
Member
_
25. kesäkuuta 2007 @ 06:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei ole muita palomuureja päällä ja olen kokeilut asentaa uudestaan ei ole auttanut
iec
Member
_
25. kesäkuuta 2007 @ 07:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile asentaa vanhempi versio palomuurista: Kerio 2.1.5 tai aiempi 4-versio

Jospa tuolla sitten toimisi. Mullakin tuo kyseinen Kerion versio aiheutti harmia, eli netin käyttö alkoi takkuamaan. Siirryin kuitenkin itse takaisin Comodo -palomuuriin ja nyt netti toimii ihan OK.

-iec
apeli1
Member
_
25. kesäkuuta 2007 @ 07:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin mutta Comodossa ei oikein nettipelit toimi vai oletteko saaneet toimimaan kun minä kokeilin mitään peliä ei antanut läpi mennä onko kellään siihen neuvoja.
Member

13 tuotearviota
_
25. kesäkuuta 2007 @ 08:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti apeli1:
niin mutta Comodossa ei oikein nettipelit toimi vai oletteko saaneet toimimaan kun minä kokeilin mitään peliä ei antanut läpi mennä onko kellään siihen neuvoja.
Noh,sama juttu,ongelmallista se on varsinkin Steamin pelien kanssa,mutta kun alat pelaan,niin laita palomuuri allow all -asetukselle oikealla klikkauksella tehtäväpalkin kuvakkeesta (muuttuu vihreäksi) niin pitäs kaikki pelit toimia netissä.Sit ku lopetat pelaamisen,niin laitat takaisin custom asetukseen (kuvake sininen).
apeli1
Member
_
25. kesäkuuta 2007 @ 09:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siinähän on turvallisuus riski onko muita hyviä palomuureja
SlimJoe
Member
_
25. kesäkuuta 2007 @ 09:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
PC toolt firewall plussalla ainakin toimii Counter-strike source netissä ihan hyvin...

Enough is enough! I had it with the mother-f**king snakes on this mother-f**king plane! -Samuel L. Jackson-
Senior Member

3 tuotearviota
_
25. kesäkuuta 2007 @ 09:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm, mulla ainakin toimii steam ihan ok - ei ongelmia. Peliä ekan kerran aloittaessa on hyvä aloittaa windows-moodissa eikä koko näytöllä että voi rastia ne luvat kuntoon kun palomuuri kyselee.

Mitää eri sääntöjä en ole rukannut steam-peleille.
apeli1
Member
_
25. kesäkuuta 2007 @ 10:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Hmm, mulla ainakin toimii steam ihan ok - ei ongelmia. Peliä ekan kerran aloittaessa on hyvä aloittaa windows-moodissa eikä koko näytöllä että voi rastia ne luvat kuntoon kun palomuuri kyselee.

Mitää eri sääntöjä en ole rukannut steam-peleille.
kun minä kokeilin comodoa peleissä se ei antanut mitään läpi vaikka sallin pääsyn
Senior Member

3 tuotearviota
_
25. kesäkuuta 2007 @ 10:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
kun minä kokeilin comodoa peleissä se ei antanut mitään läpi vaikka sallin pääsyn
Sulla on jotain muuta häikkää koneellasi tai peliesi asetuksissa.
Tiedän ainakin neljä erilaista kokoonpanoa ja kaikissa on steamin pelit toimineet ilman ongelmia.
Kaikissa on palomuurina Comodo 2.4.18.184
apeli1
Member
_
25. kesäkuuta 2007 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
[quote]kun minä kokeilin comodoa peleissä se ei antanut mitään läpi vaikka sallin pääsyn
Sulla on jotain muuta häikkää koneellasi tai peliesi asetuksissa.
Tiedän ainakin neljä erilaista kokoonpanoa ja kaikissa on steamin pelit toimineet ilman ongelmia.
Kaikissa on palomuurina Comodo 2.4.18.184[/quote]voitko mulle kertoa minkälaisilla asetuksilla toimii
apeli1
Member
_
25. kesäkuuta 2007 @ 10:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no kertokaa mulle minkälaisina asetuksina toimi comodossa hyvin verkkopelit
Senior Member

3 tuotearviota
_
25. kesäkuuta 2007 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakin steamin pelit eivät ole sen kummempia "asetuksia" vaatineet, kunhan vaan antaa luvan nettiin.
Vai mitä asetuksia meinaat?

apeli1
Member
_
25. kesäkuuta 2007 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Ainakin steamin pelit eivät ole sen kummempia "asetuksia" vaatineet, kunhan vaan antaa luvan nettiin.
Vai mitä asetuksia meinaat?

niin mutta kun mulla oli sallittu kaikki ja oikein olin laittanut kaikki silti se ei löytänyt servereitä eikä lan pelejä Yleisesti combodon asetukset millä tavalla kannattaa olla
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
25. kesäkuuta 2007 @ 19:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voithan kokeilla ZoneAlarmia tai jotakin muuta. Mutta koneessa voi olla tosiaan jotakin muutakin outoa. Tässä linkki turvaohjelmista, jossa palomuurejakin:

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/162275

Tutki Tapahtumienvalvonnan lokeista, onko siellä varotuksia ja virheitä, joista voi päätellä jotakin häiriöistä.

apeli1
Member
_
26. kesäkuuta 2007 @ 06:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei ole virheitä minä poistin sen kerion ja laitoin tilalle PC Tool Firewall Plus kun mulla on nyt siinä ongelma kun yritän mennä enemy territory pelaa servereitä ei löydy yhtään mikä vikana
Member

13 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2007 @ 07:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmaan palomuuri estää koneen etsimästä/lataamasta esille noita servereitä.Asia varmistuu,jos poistat palomuurin käytöstä hetkeksi ja koitat mennä peliin,niin näet josko niitä servereitä löytyy.
apeli1
Member
_
26. kesäkuuta 2007 @ 09:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ap85:
Varmaan palomuuri estää koneen etsimästä/lataamasta esille noita servereitä.Asia varmistuu,jos poistat palomuurin käytöstä hetkeksi ja koitat mennä peliin,niin näet josko niitä servereitä löytyy.
kyllä niin toimii että otin pc tool firewallin pois käytöstä se toimi sitten nyt se peli pitäisi saada palomuurin kansaa toimimaan
Member

13 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2007 @ 10:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun meet peliin palomuuri päällä ja rupeet etsiin servereitä,palaa takas windowsiin windows näppäimellä.Onko työpöydällä mitään palomuurin ilmotuksia,esim että kysyy lupaa suorittaa ohjelmaa?

Itsellä oli joskus ainakin tuollainen ongelma muurin kanssa.Siihen vaan sit allow merkiksi ja alko pelit toimiin.
apeli1
Member
_
26. kesäkuuta 2007 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen hyväksynyt sen pelin kun peli käynisty kysyy että saako tämä mennä nettiin laitan kyllä silti ei näy servereitä
apeli1
Member
_
26. kesäkuuta 2007 @ 14:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
neuvoja
Senior Member

3 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2007 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen hyväksynyt sen pelin kun peli käynisty kysyy että saako tämä mennä nettiin laitan kyllä silti ei näy servereitä
Luultavasti jos käynnistät pelin kokoruutu tilassa et näe sitä lupa kyselyä. Usein auttaa pelin käynnistämisen ekan window-moodissa niin palomuurin lupakyselyt näkyvät parhaiten.
Tuo että et näe servereitä viittaa juuri siihen että itse pelillä ei vielä ole lupaa mennä nettiin.
Senior Member

3 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2007 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luultavasti jos käynnistät pelin kokoruutu tilassa et näe sitä lupa kyselyä. Usein auttaa pelin käynnistämisen ekan window-moodissa niin palomuurin lupakyselyt näkyvät parhaiten.
Tuo että et näe servereitä viittaa juuri siihen että itse pelillä ei vielä ole lupaa mennä nettiin.
Mainos
_
__

_
Senior Member

3 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2007 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > palomuuri kerio

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy