hiiri ei skulaa maton kanssa
|
|
PEKEli
Member
1 tuotearvio
|
26. kesäkuuta 2007 @ 17:04 |
Linkki tähän viestiin
|
terve, kuten jo ilmi on tässä tullutkin aikaisemmissa threadeissa niin ostin razerin deathadderin ja olen ollut siihen ihan tyytyväinen (mitä nyt tunnin kokeillu :)). Elikkäs entisen mx510llan kanssa oli mattona ulti-mat joka toimi sen hiiren kanssa hyvin. razerilla meno tökkii matolla kovin eikä ole hyvä maton päällä tehä mitään, joten nyt on alustana pelkkä pöytä. itse en liiemmin myöskään pöydästä pidä ja uusi hiirimatto olisi siis tarpeen. maton pitäisi olla melko iso, väh. ulti-matin kokoinen (30cm x 25cm) tai sitä luokkaa ellei suurempikin... mikähän olisi järkevä vaihtoeho tuolle hiirelle? kun optinen on tuokin niinkuin oli entinenkin mutta tuo paljon tarkempi ja on "3G". eli olisko järkevää ostaa vaikka razerin mantis control tjsp. ja minkätyyppisissä matoissa ei tuota tökkimistä ainakaan sitten esiintyisi?
|
Senior Member
15 tuotearviota
|
26. kesäkuuta 2007 @ 17:08 |
Linkki tähän viestiin
|
1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. kesäkuuta 2007 @ 17:11
|
PEKEli
Member
1 tuotearvio
|
26. kesäkuuta 2007 @ 17:11 |
Linkki tähän viestiin
|
khyyl muuten kaikin puolin hyvältä näyttää mutta kovin low senssi pelaaja en ole :)
edit: firmware ja ajurit on päivitetty mutta meno tökkii
edit2: voisko johtua siitä että ulti-matti on aika kiiltävä?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. kesäkuuta 2007 @ 17:21
|
Member
|
26. kesäkuuta 2007 @ 19:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Tämmösiähän nämä optiset on... kiiltävien alustojen kanssa vain ongelmia.
Kaiken paras matta-pintainen matto.
MSI P35 Neo2-FR (PWM Cooling Mod)
Intel Core2Quad Q6600 (G0) @ 3.80 GHz (H2O)
Club3D Radeon HD 4870 512 Mb GDDR5
4 Gb Mushkin DDR2 SP2-6400 (996558+)
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer
LC-Power Arkangel v2.2 850W
|
Theobold
Newbie
|
26. kesäkuuta 2007 @ 19:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse omistan razer diamondbackin ja jo mainitun razer mantis control matin. Minusta varsin pätevä yhdistelmä. Luullakseni Deathadderkin viihtyy tällä alustalla. Ja liian pienestä koosta ei varmasti tule ongelma.
|
PEKEli
Member
1 tuotearvio
|
26. kesäkuuta 2007 @ 19:22 |
Linkki tähän viestiin
|
niin se mantis controlli ei käsittääkseni ole kovin kiiltävä, minkäslainen pinta siinä on?
edit: siis onko se tasainen vai niinkuin "kuoppainen"
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. kesäkuuta 2007 @ 19:22
|
Theobold
Newbie
|
26. kesäkuuta 2007 @ 19:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Jeh, pienen pieniä kuoppia
|
Senior Member
15 tuotearviota
|
26. kesäkuuta 2007 @ 19:33 |
Linkki tähän viestiin
|
mantis control on nimensämukaisesti tarkkuusmatto (mm. kuvanmuokkaukseen) ja sen takia kuoppainen kun taas mantis speed on enemmän suunnattu pelailuun ja sen takia sileä että hiiri liukuu nopeammin
|
PEKEli
Member
1 tuotearvio
|
26. kesäkuuta 2007 @ 19:41 |
Linkki tähän viestiin
|
onkos tämä spiidi yhtään kiiltävä? :) en haluaisi turhaan ostaa kun luulin tuon entisenkin käyvän hyvin niin että jos ei toimisi uudessakaan...
edit: olen semmonen mid senssi pelaaja, tykkään myös photoshopata, kumman maton ottasitte minuna jos olisi tuommonen nirso hiiri?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. kesäkuuta 2007 @ 19:54
|
Senior Member
15 tuotearviota
|
26. kesäkuuta 2007 @ 22:40 |
Linkki tähän viestiin
|
kyllähän tämä kiiltää (vain vähän) kun valoa vasten katsoo.. mutta ainakaan omalle deathadderilleni täydellinen alusta
|
Member
2 tuotearviota
|
26. kesäkuuta 2007 @ 23:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Itellä on käytössä ton DeathAdderin kanssa ultimat original ja ihan hyvin on toiminnu, tosin hiirimattoa saa olla turhankin usein pesemässä ku ei muuten hiiri luista siinä.. Oon kans tota IceMattia testannu, mut en sitte tykänny siitä ku pitää semmosta ärsyttävää ääntä aina ku liikuttaa hiirtä
Intel 2500K @ 4905MHz, Asus GTX 670 DirectCu II, Asus Sabertooth Z77, 2x 4Gb Corsair Vengeance 1600Mhz, Samsung 128Gb 830 SSD, Corsair HX750W, Antec P280, nestejäähdytys
|
PEKEli
Member
1 tuotearvio
|
27. kesäkuuta 2007 @ 08:35 |
Linkki tähän viestiin
|
kumma juttu on kun mulla on justiinsa sama ulti-mat originaali. tosin melko paljon käytössä ollut, voisiko johtua sitten naarmuista matossa? pesukaan kun ei auttanut.
edit: entä jos ostaisi tuon razerin exact matin? eikös siinä ole nuo molemmat kun vaan puolta kääntää?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. kesäkuuta 2007 @ 11:22
|
Member
|
27. kesäkuuta 2007 @ 11:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PEKEli: kumma juttu on kun mulla on justiinsa sama ulti-mat originaali. tosin melko paljon käytössä ollut, voisiko johtua sitten naarmuista matossa? pesukaan kun ei auttanut.
edit: entä jos ostaisi tuon razerin exact matin? eikös siinä ole nuo molemmat kun vaan puolta kääntää?
Razer Exact-Matissa toinen puoli on karheampi ja toinen sileämpi.
|
PEKEli
Member
1 tuotearvio
|
27. kesäkuuta 2007 @ 11:38 |
Linkki tähän viestiin
|
mutta onko se samanlailla sileä kuin razerin mantis speed ja samanlailla karhea kuin razerin mantis control. äh kun en osaa päättää mikä noista kävisi parhaiten...
|
Member
|
28. kesäkuuta 2007 @ 04:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PEKEli: mutta onko se samanlailla sileä kuin razerin mantis speed ja samanlailla karhea kuin razerin mantis control. äh kun en osaa päättää mikä noista kävisi parhaiten...
ei ainakaan minulla ole mitään tietoa tuosta... Näin lonkalta voisin sanoa, että varmaankin on.
itse luultavasti ostaisin tuon Exact-Matin, niin tulisipahan "2 yhdellä kertaa" =)
Minulla on itsellä käytössä tämmönen "Aurora Player" matto... voitin tämän kerran MikroBitin kilpailusta ja tämän maton reunoilla kiertää sininen valo. Pinta on sileä, mutta aika peilikirkkaaksi kulunut tietyistä pakoista... ei kuitenkaan ole ollut mitään ongelmia yhdenkään laser tai optisen hiiren kanssa. Oon kyllä nähnyt, että tämä matto on monesti ollut "tilaa ja saa kylkiäisenä" tuotteena aika monessa tietotekniikan-lehdessä =) siitä saa pientä vinkkiä tämän "laadusta" :D mutta ainakin omaan käyttöön tämä on sopivan kokoinen ja pinnan kanssa ei ole ollut mitään ongelmia, muuta kuin tuo kuluminen...
|
PEKEli
Member
1 tuotearvio
|
28. kesäkuuta 2007 @ 08:09 |
Linkki tähän viestiin
|
jep kait se sitten pitää eksakti ottoo :)
|
vilpuri
Newbie
|
17. elokuuta 2007 @ 18:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko täällä kellään kokemuksia Ulti-matin Breathesta eli tuollaisesta ohuesta kangasmatosta. Kävin moisen ostamassa eilen ja ainakaan tuolla mun Logitechin pilot (optinen) hiirellä se toimii tosi huonosti. Hiiri tökkii ja hyppii miten sattuu. Mietin vaan että onkohan toi matto tosiaan noin huono vai pitäskö ostaa parempi hiiri? Millaista hiirtä suosittelette tälläselle paljon konetta käyttävälle joka ei kuitenkaan pelaile juurikaan.
|
Member
2 tuotearviota
|
17. elokuuta 2007 @ 18:22 |
Linkki tähän viestiin
|
joka ei kuitenkaan pelaile juurikaan
ja miksi sitten ostit pelaamisen suunnatun hiirimaton. Logitech MX518 toiminnu kaveril ihan moitteetta tollasel matol.
Intel 2500K @ 4905MHz, Asus GTX 670 DirectCu II, Asus Sabertooth Z77, 2x 4Gb Corsair Vengeance 1600Mhz, Samsung 128Gb 830 SSD, Corsair HX750W, Antec P280, nestejäähdytys
|
Mainos
|
  |
|
vilpuri
Newbie
|
17. elokuuta 2007 @ 19:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Koska tuo vaikutti hyvältä matolta muuhunkin käyttöön kuin pelaamiseen, eikä kaupoissa juurikaan ole mitään optiselle hiirelle, mutta ei pelaamiseen suunniteltuja mattoja.
Katselin tällaisia hiiriä, käyttökokemuksia/parempia ehdotuksia otetaan vastaan.
- Logitech MX400 Laser Mouse
- Logitech LX3
- Microsoft Laser Mouse 6000
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. elokuuta 2007 @ 06:08
|