User Käyttäjä Salasana  

perjantai 26.9.2025 / 02:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pc-raudan kehitys lähitulevaisuudessa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PC-raudan kehitys lähitulevaisuudessa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:123>
HorZor
Suspended due to non-functional email address
_
1. heinäkuuta 2007 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietokoneeni alkaa olemaan vanha ja uuden osto suunnitteilla.

Tietotekniikka luonnollisesti kehittyy huimaa vauhtia koko ajan, mutta onko nyt lähitulevaisuudessa tulossa jotain, mikä kannattaa huomioida koneen oston ajankohdassa. Tarkoitan jotain merkittävää uutta mallia tai suurempia hinnanpudotuksia. Esimerkiksi olen kuullut neliytimisten prossujen hinnanalennuksista. Milloin? DDR3 muistien yleistymisestä, hinnan pudotessa. Milloin halpenee ja kannattaako odottaa? Ja mitä uutta onkaan tulossa näytönohjainrintamalle?
pkaksp
Moderator
_
1. heinäkuuta 2007 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uutta rautaa tulee jatkuvasti ja hinnat liikkuvat myös sitä mukaan. Jos haluat aina odotella sitä hyvän raudan halpenemista tai uudemman tekniikan julkistamista, niin saat kyllä odotella sitä maailman tappiin asti.

Se mikä on uutta ja hienoa nyt, on jo muutaman kuukauden päästä wanha juttu.
apilas
Suspended permanently
_
1. heinäkuuta 2007 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pkaksp:
Se mikä on uutta ja hienoa nyt, on jo muutaman kuukauden päästä wanha juttu.

Tuohon lauseeseen kiteytyy se pointti, minkä vuoksi tulen uuteen rautaan sijoittaminen kottikärrykaupalla rahaa on naurettavan hölmöä! Sijoitetun rahan arvo ei tietääkseni laske missään muussa niin nopeasti kuin atk-komponenteissa.

7900GTO 512mb T.S.A SANCTI
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
1. heinäkuuta 2007 @ 16:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jostain kuulin huhun, että Intel pudottaisi hintoja heinäkuun puolessa välissä. Itse en ota kantaa siihen kannattaako odottaa, oma on päätöksesi.

Ulkomaiselta sivulta lainattua: Intel's current four-core desktop chip, the 2.4GHz Core 2 Quad Q6600 will have its price cut to $266 in Q3.

Jos totta, tulee olemaan todella harkinnan arvoinen prossu. Todennäköisesti myös muut prossut kokee hinnantiputuksen ehkä paljonkin alle 200?. Tämä kaikki tosin vain mutua.
Eikös kohta AMD:ltä tule se "Barcelona" prosessori(perhe)?

Question everything
Senior Member

15 tuotearviota
_
1. heinäkuuta 2007 @ 16:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pysyis amd nyt vaan niissä pakettikoneissa ja jättäis tosikoneet intelille.. itse olen ainakin iloinen että intelillä on nyt alkanut asiat luistamaan tosi hyvin.. mutta vielähän niitä amd fanipoikiakin löytyy

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
Member

1 tuotearvio
_
1. heinäkuuta 2007 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
pysyis amd nyt vaan niissä pakettikoneissa ja jättäis tosikoneet intelille.. itse olen ainakin iloinen että intelillä on nyt alkanut asiat luistamaan tosi hyvin.. mutta vielähän niitä amd fanipoikiakin löytyy
Itsekin tällainen olin, ja ihan syystäkin. AMD menetti valtikkansa Intelille takaisin tuossa n. 1-1,5 vuotta sitten, mutta sitä ennen taisi prosessorikuninkuus olla AMD:n pojilla ainakin viitisen vuotta, jollei jopa pitempäänkin. Toivon kovasti, ettei AMD tosiaankaan luovuta, koska muuten nuo "huippu-intelit" eivät pahemmin hintojaan tiputtele, jos ei kilpailua löydy. Intel on tällä hetkellä se "järkevä" ratkaisu, jos etsii hyvää prosessoria mihin tahansa käyttöön, mutta toivon, että AMD pistää vielä lujasti kampoihin. Eihän sitä koskaan tiedä, että missä ensi vuonna mennään, siis kumman johdolla...

A Proud tech junkie (vaimo vaan ei tykkää ;) )
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
1. heinäkuuta 2007 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti k0jootti:
Jostain kuulin huhun, että Intel pudottaisi hintoja heinäkuun puolessa välissä. Itse en ota kantaa siihen kannattaako odottaa, oma on päätöksesi.

Ulkomaiselta sivulta lainattua: Intel's current four-core desktop chip, the 2.4GHz Core 2 Quad Q6600 will have its price cut to $266 in Q3.

Jos totta, tulee olemaan todella harkinnan arvoinen prossu.

Aika moni paikka on uutisoinut joten pitäisi olla totta. Juuri kyseinen prossu on suunnilleen ainoa odottamisen arvoinen juttu. Tähän tietoon mitään yhtä isoa juttua ei ole tulossa lähiaikoina kun nuo DDR3 muistit osoittautuivat testeissä lähinnä kalliiksi vitsiksi.
Senior Member

4 tuotearviota
_
1. heinäkuuta 2007 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suoritinjätti Intel aikoo saada 80 ytimen suorittimensa valmiiksi kolmessa vuodessa. Viikonvaihteessa julkistetun aikataulun mukaan Larrabee-nimellä tunnettu todellinen moniydinsuoritin valmistuisi markkinoille vuonna 2010 tai jo vuoden 2009 lopussa.

Intelin ennakkohehkutusten mukaan Larrabeen 80 ydintä laskevat yhdessä yli teraflopin teholla. Alkujaan jo lokakuussa 2006 julkaistu siru tyytyy 62 watin sähkönkulutukseen, mikä on samaa luokkaa kuin nykyisillä pc-suorittimilla.

Tällä hetkellä tavallisten pöytäkoneiden suorittimissa on yhdestä neljään ydintä. Intel uskoo, että 80-ytimisille suorittimelle löytyy käyttöä erityisesti pelaajien keskuudesta.

VR-Zonen uutisten perusteella Intel aikoo julkaista syyskuun 2. päivä uusia prosessoreita ja samalla laskea nykyisten mallien hintoja. Uutena prosessorina luvassa on Core 2 Extreme -tuoteperheeseen X7900, joka toimii 2,8 GHz:n kellotaajuudella ja hinta tulee olemaan 851 dollaria. Lisäksi Core 2 Duo -tuoteperheeseen julkaistaan kaksi uutta prosessoria, T7800 ja T7250 530 ja 209 dollarin hintaan, Core 2 Duo LV -tuoteperheeseen L7700 316 dollarilla, Core 2 Solo ULV -tuoteperheeseen U2200 ja U2100 262 ja 241 dollarilla sekä Celeron-tuoteperheeseen 550-malli 134 dollarilla. Samalla esimerkiksi T7700:n ja T7500:n hinnat laskevat 530 ja 316 dollarista 361 ja 241 dollariin. Neljännellä vuosineljänneksellä on lisäksi odotettavissa E4000-tuoteperheeseen uusi E4600-malli, joka toimii 2,4 GHz:n kellotaajuudella ja tulee kustantamaan 133 dollaria.

Intel Desktop CPU Price Cut On July 22

-Kiedis

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. heinäkuuta 2007 @ 17:55

Junior Member
_
2. heinäkuuta 2007 @ 09:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti CoB92:
Oletko miettinyt mitä seurauksia tuolla olisi? Jos AMD lopettaisi tehokkaiden prosessorien valmistamisen/suunnittelun, niin Intel voisi korottaa hinnat oman mielensä mukaan, koska kilpailua ei ole. Toivon todella, että AMD jaksaa yrittää ja kehitellä.

Sama pätee Windowsissa. Yhtäkään kunnollista kilpailijaa sillä ei ole, eikä lähitulevaisuudessa tule olemaankaan, joten ohjat ovat aikalailla ko. firman käsissä.

Pöytäkone:

Asus M2N-E / AMD Athlon 64 X2 4800+ 2.5Ghz / nVIDIA GeForce 8800 GTS / Creative X-Fi XtremeGamer / 4GT DDR2 / 400GT Seagate S-ATA II / Antec Sonata III / Windows XP Professional.

Kannettava:

Acer Aspire 5112 Wlmi (X1600 / 2gt ram)
Oxdorf86
_
2. heinäkuuta 2007 @ 09:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
amd VS intel i say AMD

AMD oli paras pitkään ja jos se ny hetken on vähä jäljes jostain intelistä niin kyllä se kiinni sen saa jälleen ja ohikin menee.
ja toi AMD morkkaus 92 syntyneeltä -_- eipä ihme ku taisin olla aika pieni poika ku AMD oli ehdoton PARAS ja intel oli no se oli.
ja tollasen "kuninkuusluokan" väittely on ihan typerää.esim käytätkö mihin sellasta ihan tappi prossua? mulla 5000+ x2 ja ei oo ollu valittamista MISSÄÄN vaikka ny häviiki jollein intelin prossuille.
mutta kasvappa vähä cob ja lakkaa toi morkkaus

AMD on sen verran vanha/vankka tekiä että sen morkkaaminen ei kannata.

Pöytäkone:
Windos7 64bit & AMD 1090Tx6 BE & Powercolor ATI 5870HD 1GB & 8GB Kingston ddr-3 1600mhz & ASUS M4A77TD PRO & 750W Chieftec Turboseries & Intel X25M G2 SSD 160GB & 2 x 320GB SMG & Sandberg"silicon" Raidboost in raid0.

Kannettava:
ACER Aspire 5101AWLMI Linux Utumbu 10.04v & AMD turion MK36 & ATI x1300 & 2GB 800mhz kingston.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. heinäkuuta 2007 @ 09:52

apilas
Suspended permanently
_
2. heinäkuuta 2007 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Oxdorf86:
AMD on sen verran vanha/vankka tekiä että sen morkkaaminen ei kannata.

Ja vaikka Intel on tällä hetkellä hiukan edellä AMD:tä niin me kuluttajat olemme silti riippuvaisia myös AMD:stä. Jos Intel olisi markkinoiden ainoa prossu valmistaja niin voi vain arvailla paljonko nuo tuplaydin tai neliydin prossut maksaisivat!? Eli pieni kunnioitus myös AMD:n suuntaan on paikallaan :)

Sama pätee moneen muuhunkin asiaan esim. näytönohjaimet: Nvidia vs ATI eli molempia tarvitaan.

7900GTO 512mb T.S.A SANCTI
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2007 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Oxdorf86:
esim käytätkö mihin sellasta ihan tappi prossua? mulla 5000+ x2 ja ei oo ollu valittamista MISSÄÄN vaikka ny häviiki jollein intelin prossuille.

Lisätäänpä vielä sellainen asia mikä unohtuu lähes aina täällä foorumilla.
AMD tarjoaa vakiokelloilla tällä hetkellä ihan yhtä hyvän hinta/laatu suhteen kuin Intelkin. Eroa tulee intellin hyväksi vasta sitten kun aletaan kellottaa...
Hz4
Account closed as per user's own request
_
2. heinäkuuta 2007 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

No siis ööh.. no joo... AMD on nyt siinä tilanteessa missä Intel oli 1-2v sitten. Uskon, että AMD puskee taas jossain vaiheessa kärkeen ja sitten intel jnejnejne (mitä jo legendary Intel vs. amd theardeissa oon jauhanu).

Lainaus:
AMD oli paras pitkään ja jos se ny hetken on vähä jäljes jostain intelistä niin kyllä se kiinni sen saa jälleen ja ohikin menee.

Varmasti joo, mutta ei hetkeen aikaan. Tuntuu vähän siltä että ATI-AMD kauppa kusi ja pahasti. Mutta kyllä tässä ittekkin alkaa odottelemaan AMD puolelta jotain uutta.

Lainaus:

Nojoo, mutta varmaan muistat miten hel****sti AMD prossut tuolloin maksoivat? (kun paukuttivat prossumarkkinoiden kärjessä). Oliko FX prossut luokkaa 700-1000? ja nykyset C2D prossut huomattavasti halvempia ja vetelee FX-prossut miten sattuu. Siitä voikin päätellä että Intel ei rahasta turhasta?

Lainaus:

ja toi AMD morkkaus 92 syntyneeltä -_- eipä ihme ku taisin olla aika pieni poika ku AMD oli ehdoton PARAS ja intel oli no se oli.

Legendary "Intel VS. AMD theard -voih niitä aikoja. Mutta tuskin henkilön ikä siihen mitään vaikuttaa jos on ottanut asioista selvää. En minäkään ensimmäisen Intelin ja AMD aikoihin elänyt.

Lainaus:

ja tollasen "kuninkuusluokan" väittely on ihan typerää.esim käytätkö mihin sellasta ihan tappi prossua? mulla 5000+ x2 ja ei oo ollu valittamista MISSÄÄN vaikka ny häviiki jollein intelin prossuille.
Jep, ei kannata seurata turpa kiinni tuloksissa kun voi ihan omia aivojakin käyttää:) Itse en tuloksien perusteella osta, vaan omien mieltyksien ja tarpeideni mukaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. heinäkuuta 2007 @ 13:06

HorZor
_
2. heinäkuuta 2007 @ 13:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vielä tuosta Core 2 Quad Q6600 prosessorista. Kuinka paljon neljästä ytimestä on tällä hetkellä etua erityisesti pelatessa, jos vertaa vaikka E6600, ja E6700 malleihin? Osaavatko pelit jo hyödyntää sitä? Luutavasti seuraava prosessoripäivitys olisi ~2 vuoden päästä joten vielä ei ehkä tarvitsisi 4 ytimistä, vai!? Entäs mihin käyttöön Core 2 Duo T-sarjalaiset on tarkoitettu?
Hz4
_
2. heinäkuuta 2007 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Vielä tuosta Core 2 Quad Q6600 prosessorista. Kuinka paljon neljästä ytimestä on tällä hetkellä etua erityisesti pelatessa, jos vertaa vaikka E6600, ja E6700 malleihin? Osaavatko pelit jo hyödyntää sitä? Luutavasti seuraava prosessoripäivitys olisi ~2 vuoden päästä joten vielä ei ehkä tarvitsisi 4 ytimistä

No ei tule just mieleen, kun se suomalainen(vai suurinosa tekijöistä suomalaisia) peli joka tarvitsee toimiakseen sujuvasti neljä ytimisen prosessorin. Pelejä tulee varmasti enemmänkin. Itteäni ei oikein 4xcoret kiinnosta, mutta jos fiksusti teet niin hankit E6600-6700, säästät rahaa ja ostat jotain muuta kivaa siihen koneeseesi:)

T-sarjan prosessoreista voi joku kertoa enemmän. Itte en ole seurannu pahemmin näitä juttuja. Ei tahro aika ees riittää.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
2. heinäkuuta 2007 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mielestäni molempien CoB92 ja Oxdorf86 kommentin oli ihan perseestä ja ääliömäisiä. Selkeästi molemmat fanipojilta. Mutta Oxdorf86, mikset ottanut edes sitä vähän parempaa prossua samaan hintaan, jos se oli parempi? Ja kellottanut sitä? Varmasti tulee tuolla(kin) prossulla raja vastaan. Ja tuo, että hän on 92... Itse olet 86. Mitä sitten? Samaan tapaan molemmat voivat ottaa asioista selvää.

Kannan pitäisi olla niin, että jokainen ostaa parhaiten itselle sopivaa eli parhaan hinta/laatu-suhteen omaavan tuotteen. Tai jos pilkkua oikein nussitaan, parhaan hinta/teho-suhteen omaavan tuotteen, joka kuitenkin kestää ja laatua riittää. Tällä hetkellä elinikä tai laatu ei ole kummallakaan prossuvalmistajalla varsinainen ongelma, onneksi.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Linkku78
Member

2 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2007 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
huhhuh! AMD vs. Intel vääntö jatkuu nyt ja aina...Amd uudella prosessori
perheellään kuroo kiinni ja varmasti myös ohittakin Intelin,kunnes taas Intel tekee saman.Ja sitten taas siihen seikkaan että kuka todellisuudessa sitä tehokkainta prosessoria tarvitsee ja aina uuden prossun tullessa siihen päivittää,niin ei oikein järkevää vastausta kysymykseen tunnu löytyvän.Kukin tahollaan laittakoon rahansa mihin lystää.Itse ainakin mietin sen,kuinka paljon todillisuudessa koneelta vääntöä haluan ja teen hankintani senmukaan...seuraava prossu tulee olemaan AMD,vaikka intelin sais ilmaiseks.Se on vähän niinkuin imagokysymys:)

Corsair cx400w,Abit kn9 ultra,Amd Athlon 64 2x5000+Ocz vendetta,Gainward 8800gts+HR-3plus,SuperTalent5400 4 x Kingston HyperX 1GT 6400,,Samsung F3 eg 1Tb,Lg supermulti,Acer ambid H233H 23",Jbl creatureII,Logitech mx3200 laser desktop. Windows 7 ultimate x64.
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2007 @ 13:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Nojoo, mutta varmaan muistat miten hel****sti AMD prossut tuolloin maksoivat? (kun paukuttivat prossumarkkinoiden kärjessä). Oliko FX prossut luokkaa 700-1000? ja nykyset C2D prossut huomattavasti halvempia ja vetelee FX-prossut miten sattuu. Siitä voikin päätellä että Intel ei rahasta turhasta?

AMD:llä oli paljon parempi hinta/laatu suhde eivätkä olleet hirveän kalliita.
FX-prossut ovat aina olleet kalliita eikä niitä ole tarkoitettukkaan tavallisille kuluttajille. Samaten intellillä on omat kalliit sarjat.
Tuossa muistinvirkistämiseksi intellin parhaimmistoa tällä hetkellä eli
QX6800 1163?
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/BX80562QX6800?classid=3
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2007 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hz4:

No ei tule just mieleen, kun se suomalainen(vai suurinosa tekijöistä suomalaisia) peli joka tarvitsee toimiakseen sujuvasti neljä ytimisen prosessorin.

Peli on Alan Wake ja se taitaa tosiaan olla ensimmäinen peli jossa on tuki 4 ytimelle. Tosin uskoisin että se pyörii ihan kivasti kahdellakin ytimellä.

Question everything
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2007 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Peli on Alan Wake ja se taitaa tosiaan olla ensimmäinen peli jossa on tuki 4 ytimelle. Tosin uskoisin että se pyörii ihan kivasti kahdellakin ytimellä.

Varmasti pyörii hienosti tuplaytimellä. Monesti on tapana liioitella vaatimuksia ja pelin tekijät tuskin haluavat ampua itseään jalkaan tekemällä pelin jota ei pysty pelaamaan muuta kuin todella harva pelaaja konetehon puolesta...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. heinäkuuta 2007 @ 13:50

Hz4
_
2. heinäkuuta 2007 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Tuossa muistinvirkistämiseksi intellin parhaimmistoa tällä hetkellä eli
QX6800 1163?

Oho :P

Lainaus:
Peli on Alan Wake

No se se oli:)
Senior Member

15 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2007 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sebu92:
Mielestäni molempien CoB92 ja Oxdorf86 kommentin oli ihan perseestä ja ääliömäisiä. Selkeästi molemmat fanipojilta.

Juuri kun sain tuon AMD fanipoikaverhon pois silmiltäni niin nyt minua sanotaan intel fanipojaksi -__-

Member

2 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2007 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no toi kyllä oli uskomattoman typerä lausahdus.

p150|Abit kn9|X2 4200+ @ 2.4|Connect3D x1900gt VF900|2gt
Senior Member

15 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2007 @ 14:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
myönnän että olen typerä kun olen iloinen intelin puolesta että niillä on alkanut mennä nyt hyvin..kunhan minua nyt ei vaan leimata fanipojaksi
tiesin että oli virhe laittaa syntymävuosi nimimerkkiin.. sen perusteella täällä näemmä arvostellaan

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. heinäkuuta 2007 @ 14:56

Mainos
_
__

_
jmpk
_
2. heinäkuuta 2007 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisi vielä tähän mainita että kaksi em. yritystä taitavat tehdä vaativinta elektroniikkaa kuluttajamarkkinoille(ja muuallekkin), jota todennäköisesti on saatavilla jokaisesta maasta. Voi aika huoleti sanoa että kummallakin on niin kova kilpailu että kumpikaan firma ei anna senttiäkään periksi toiselle.... vastaisku on taattu muutaman vuoden sisällä.
Voi jokainen ruveta sullomaan 1000000000 transistoria tykötarpeineen <40x40x3mm alueelle, niin että ne myös toimii, niinkuin pitää. Siinä onnistuttua voi ruveta vertailemaan että onko kaveri joka sai saman tehtyä parempi vai huonompi kuin itse... monille kun tuottaa tuskaa jo kirjahyllyn kasaaminen.

-JMPK-

Sivu:123>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pc-raudan kehitys lähitulevaisuudessa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy