User Käyttäjä Salasana  

maanantai 4.8.2025 / 09:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytön ohjain kuumenee.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näytön ohjain kuumenee.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
R4v
Newbie
_
2. heinäkuuta 2007 @ 14:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis ongelmanani on että GeForce 6500 näytön ohjaimeni kuumenee alle tunnin pelaamisen jälkeen 85-95 asteiseksi mikä on minusta aivan liikaa (sanokaa jos olen väärässä). Olen asentanut lisätuulettimen tuulettamaan näytön ohjaimeen mutta se ei vaikuttanut näytön ohjaimen lämpötilaan huomattavasti..
Nyt tarvitsisin vinkkejä näytönohjaimen viilentämiseen.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
2. heinäkuuta 2007 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitenkä kotelotuuletus hoidettu ? Putsannut tuulettimen näyttiksestä ?
Aika korkealta vaikuttaa lämpötila.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
R4v
Newbie
_
2. heinäkuuta 2007 @ 19:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tietokoneessani on virtalähteen tuuletin, prosessorin tuuletin sekä itse asentamani tuuletin näytön ohjaimelle. tuulettimet olen putsannut huolellisesti.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
2. heinäkuuta 2007 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ideaalisen ilmankierron koneen sisälle saat,kun laitat eteen alas yhden tuulettimen imemään ilmaa koneen sisälle ja toisen kotelon takaosaan ylhäälle puhaltamaan lämpöisenilman ulos koneesta. Nyt tilanne sulla,että koneen sisälle jää pyörimään lämminilma,koska ns. läpivetoa ei ole.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
R4v
Newbie
_
3. heinäkuuta 2007 @ 19:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia!
Ja sitten ois viellä yksi tämmöinen ongelma. eli siis jos haluan läpivirtauksen tietokoneeseenni minun pitää asentaa ainakin yksi uusi tuuletin ja kaikki tuulettimen paikat ovat emolevyssäni käytössä. eli siis vinkkiä miten saisin uuden tuulettimen viellä kytkettyä.ja sitten mahtaako virtalähteestäni riittää virtaa lisätuulettimiin? Itse en nyt löytänyt mistään virtalähteeni watti määrää mutta Tietokoneeni on joka tapauksessa acer aspire e360
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
5. heinäkuuta 2007 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Molexeihin kiinni tuulettimet (virtalähteestä tulevat 4-reikäiset liittimet).
Tärkein on olla heittämässä takana ylhäällä ilmaa ulos.

Koteloon tulee alipaine kun sieltä lähtee ilmaa, joten sitä virtaa sitten sisään esim. sieltä edestä.

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytön ohjain kuumenee.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy