User Käyttäjä Salasana  

perjantai 26.9.2025 / 02:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi näppis...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi näppis...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
W4rm4n
Member

9 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2007 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs, olen ostamassa uutta näppistä, mukana saisi tulla kyllä hiirikin, tämänhetkinen lankku on joku hoopeen mukana tullut perus lätty muutamalla pikanäppäimellä ja multimedia napukalla, miettinyt olen logitechin mx 3000 tai joku tämmöinen, langaton systeemi kuitenkin, kun usein näppis on sylissä surffaillesssa...

Ehdotelkaahan tänne joitain hyviä...
Member

13 tuotearviota
_
3. heinäkuuta 2007 @ 03:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toi Logitechin mx3000 vaikuttaa ihan hyvältä. Halvemmalla sais tosin melko hyviä kans ominaisuuksiltaan, kuten vaikkapa Logitechin lx300.
W4rm4n
Member

9 tuotearviota
_
3. heinäkuuta 2007 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä, olen tässä lähinnä kahta eri näppistä miettimässä, mx 3000 ja G 15, sitten tuo G15 ilman näyttöä, joka on kai joku G11, harkinnassa myös, nämähän eivät ole langattomia, lukuunottamatta mx3000, mutta minulla on USB-Hub-hiirimatto, niin piuha riittää syliin asti silloin...

Olisiko kellään vielä mitään järkeenkäypää ehdoitusta, hintahaitari siinä 30-90 euroa, langattomat siis pääasiassa, mutta langallisetkin käyvät, ne vain ovat hieman alakynnessä, eli paljon parempi saa olla, jos on langallinen, jotta semmoisen hommaan, langattomuudella siis painoarvoa...
Member

13 tuotearviota
_
4. heinäkuuta 2007 @ 03:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noi sun ehdotukset on kyl kaikki varteen otettavia, ja niistä löytyykin sinulle se parhain varmasti. Jos pelaat ni noi G15 ja G11 on parhaita vaihtoehtoja, toi G15 näyttö on makuasia, mutta ei sillä hirveesti mitään hyödy. Jos oot enemmän multimiedia tyyppiä niin toi Logitechin mx3000 olis kova vaihtoehto.
Member

1 tuotearvio
_
4. heinäkuuta 2007 @ 05:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla oli kaiken maailman langattomia viritelmiä käytössä, kunnes kyllästyin patterien vaihtoon (En kokeillut ladattavia hiiriä).
Nyt on sitten käytössä Logiteching G11 -näppäimistö, ja olen siihen ollut todella tyytyväinen ja voin sitä myös suositella, jos ei langattomuus ole täysin must. Hyvä ja jämerä näppäimistö josta löytyy kaikki tarpeellinen ja "vähän" ylimääräistäkin. Kannattaa ottaa huomioon, jos tuon ostaa, että se vaatii enemmän tilaa leveysuunnnassa, kuin perusnäppis.

A Proud tech junkie (vaimo vaan ei tykkää ;) )
W4rm4n
Member

9 tuotearviota
_
4. heinäkuuta 2007 @ 05:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä onkin juuri siksi aika vaikea juttu, koska pelaan paljon ja multimediaa tulee pyöritettyä siinä sivussa, kohta olen ehkä ostamassa USB-digisovittimenkin, niin tiedä nyt sitten, että mikä näppis on hyvä ominaisuuksiltaan se paras ja loistavin, G 11 omaa ilmeisesti kaks USB paikkaa, joten se voisi olla se paras, kun en sillä näytöllä ajatellut mitään tehdä, kun elokuvia sillä ei varmaan katsella=D
Member

1 tuotearvio
_
4. heinäkuuta 2007 @ 05:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu G11:ssa on kaksi USB-paikkaa ja siinä on myös multimedian toistamiseen tarvittavat namiskat sekä sellainen kätevä volume-potikka ylhäällä keskellä.

W4rm4n
Member

9 tuotearviota
_
4. heinäkuuta 2007 @ 06:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta eikös tuosa ole aika pitkäikäiset patteri systeemit tuossa mx3000- paketissa, toisaalta, mikäli G15 tarjoaa USB-lisäpaikkoja ja siinä on 54 ohjelmoitavaa makronappia, voi joukkoon mahtua jokunen mediakomentokin, mutta suurin ongelmani on, että saako siihen G11 mukaan HIIRTÄ!?!?!?! Sillä sitä en aio erikseen hommata...
Member

13 tuotearviota
_
4. heinäkuuta 2007 @ 06:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
G11 pitää ostaa erikseen hiiri. Yleensä noissa patteri näppäin/hiiri yhdistelmissä näppiksessä kestää paristot kauan, mutta sit taas hiiressä menee aika nopsaa. Suosittelen, että jos päädyt paristolliseen ratkaisuun niin hommaat ladattavia akkupattereita ja laturin, ei maksa paljon eikä tartte jatkuvasti ostella paristoja.
Member

1 tuotearvio
_
4. heinäkuuta 2007 @ 06:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tule hiirtä mukana ainakaan alkuperäispaketissa. Jos hiirellä ei suurempia vaatimuksia ole, niin perushiirulaisen saa jo parilla kympillä. Itse en enää langattomia hommaa, koska tosiaankin kyllästyin säätämään patterien kanssa. Ladattavat hiiret ovatkin sitten jo hieman arvokkaampia.

W4rm4n
Member

9 tuotearviota
_
4. heinäkuuta 2007 @ 06:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos, prismassa olin näkevinäni sen hiiren kanssa, mutta katsotaan... G11 on kyllä hyvä näppis, varmaankin sen valitsen...
W4rm4n
Member

9 tuotearviota
_
5. heinäkuuta 2007 @ 06:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, nyt, kun olen tarpeeksi selaillut, olen päätynyt ottamaan tämän G11 lankun ja Logitech G1, tai G3, riippuen tarjonnasta...
pseDe
Suspended due to non-functional email address
_
8. heinäkuuta 2007 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti W4rm4n:
Elikkäs, olen ostamassa uutta näppistä, mukana saisi tulla kyllä hiirikin, tämänhetkinen lankku on joku hoopeen mukana tullut perus lätty muutamalla pikanäppäimellä ja multimedia napukalla, miettinyt olen logitechin mx 3000 tai joku tämmöinen, langaton systeemi kuitenkin, kun usein näppis on sylissä surffaillesssa...

Ehdotelkaahan tänne joitain hyviä...
Logitechin s510 on itelläni. Mukana tulee tuommonen hiiri joka ei kylläkään varmaan pelikäyttöön sovellu mutta on tullu käyteltyä jos sängyltä käsin surffailen. Tämä on matala ja litteät näppäimet joten kirjoittelu sujuu itseltä ainakin sulavasti. Pelikäytössä oon myös kokenut tämän ihan hyväksi "lankuksi"
Mainos
_
__

_
W4rm4n
Member

9 tuotearviota
_
9. heinäkuuta 2007 @ 05:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh, olen siis ostanut näppiksen ja tänään ostan hiirenkin, tod näk G5-pelihiiren, jos se gigantti niitä nyt myy tarjoushintaan, budjetti on nyt kylläkin ylitetty, kun 70 euroa näppis maksoikin ja G5 on joku 54 euroa, mutta ajattelin panostaa nyt kunnolliseen hiireen, kun näppiskin on loistavaksi todettu...
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi näppis...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy