User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 16.11.2025 / 23:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vistan ja xp:n asennus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
vistan ja XP:n asennus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Topi1234
Member

10 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2007 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli haluan tähän uuteen koneeseeni Windows XP:n sekä vistan. No asennusta olen yrittänyt näin. Ensin XP C osiolle ja vista perään, no vistan kun laittaa se vetää siitä XP.n yli. Myös näin oon yrittänyt et laitan XP:n vaik E osiolle ja sit vistan siihen c osiolle mut se ei löydä sitä sillo käynnistykseen sitä XP:tä. Eli miten saisin simppelisti tähän koneeseen vistan sekä XP:n. Niin vistan asennus vaiheessa se ei anna valitä minne se vista asennetaan.
MikroMake
AfterDawn Addict
_
3. heinäkuuta 2007 @ 01:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Topi1234:
eli haluan tähän uuteen koneeseeni Windows XP:n sekä vistan. No asennusta olen yrittänyt näin. Ensin XP C osiolle ja vista perään, no vistan kun laittaa se vetää siitä XP.n yli. Myös näin oon yrittänyt et laitan XP:n vaik E osiolle ja sit vistan siihen c osiolle mut se ei löydä sitä sillo käynnistykseen sitä XP:tä. Eli miten saisin simppelisti tähän koneeseen vistan sekä XP:n. Niin vistan asennus vaiheessa se ei anna valitä minne se vista asennetaan.
Näin laitat xp:n vistan rinnalle opas:

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/510738

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
Topi1234
Member

10 tuotearviota
_
3. heinäkuuta 2007 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos tuo opas vaikuttaa muuten hyvältä paitsi että tuo yksi on sekoittanut koneensa sillä. Että meneeköhän tuossa aloittelijan piikkiin.. Mutta yritän nyt sitä ja laitan tuohon ketjuun siitä ja tännekkin ilmoitan.
Topi1234
Member

10 tuotearviota
_
3. heinäkuuta 2007 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eipä muuten tuo opas toimi. Kun ensinnäkään en löydä kyseistä tiedostoa edes haulla. Ajattelin että jos asennän tähän myös ubuntun mahtaskohan tuo laittaa ne käynnistysasetukset oikein?
Jermu73
Suspended due to non-functional email address
_
13. heinäkuuta 2007 @ 09:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koittakaapas tuommoista ohjelmaa. Pitäisi toimia täydellisesti. Linkki
Mainos
_
__

_
Moderator

5 tuotearviota
_
13. heinäkuuta 2007 @ 10:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla onnistui niin, että osioin kovalevyn kahdeksi osioksi. Asensin XP:n ensin kummallekin osiolle (kaksi kertaa XP:n asennus). Tämän jälkeen asensin Vistan d:osiolle, joka automaattisesti teki Dual Boot valikon.

Sen takia asennus kaksi kertaa, koska minulla on Vistan päivitysversio, eikä se anna asentaa rinnalle, Nyt on siis C-osiolla XP ja D:osiolla Vista, käynnistyksessä voi valita kumman haluaa käynnistyvän.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vistan ja xp:n asennus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy