User Käyttäjä Salasana  

perjantai 26.9.2025 / 16:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > puhun mikkiin esim. teamspeakissa. oma ääni kuuluu kuulokkeista.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Puhun mikkiin esim. TeamSpeakissa. Oma ääni kuuluu kuulokkeista.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
CProg
Member
_
5. heinäkuuta 2007 @ 20:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin paljon kuin otsikko kertoo, niin mikki toimii hyvin.Kaveri kuulee mun äänen mut mä kuulen niistä kuulokkeista myös oman ääneni. Kyse on siis kuulokkeista mikillä. Eli kun sanon jotain niin vähän ajan päästä kuulen sen äänen omista kuulokkeistani. Se vähän hatuttaa ku kaveri puhuu niin oma ääni kuuluu vaan eikä kaverin ääni. Ratkaisua?
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
5. heinäkuuta 2007 @ 20:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiertääkö ääni? Eli puhut mikkiin->tulee kaverin kuulokkeista ulos->menee kaverin mikistä sisään->tulee sun kuulokkeista ulos.

Mulla on samanlainen ongelma, mutta se ei ole kovin häiritsevää, koska kuuluu vaisusti.

AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
5. heinäkuuta 2007 @ 20:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Doublet.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. heinäkuuta 2007 @ 20:41

liikeri
Senior Member
_
5. heinäkuuta 2007 @ 20:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu sama vika mullankin on. onko kaverilla varmasti headset eikä kaiuttimia.

Antec p180 corsair HX620W, Asus rampage formula, Intel c2q Q9450@3.2GHz, zalman 9500 w/o leds, 2X2GB OCZ, 8800GTS 512MB, x-fi fatal1ty Professional.
CProg
Member
_
5. heinäkuuta 2007 @ 20:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lauri_lr:
Kiertääkö ääni? Eli puhut mikkiin->tulee kaverin kuulokkeista ulos->menee kaverin mikistä sisään->tulee sun kuulokkeista ulos.

Mulla on samanlainen ongelma, mutta se ei ole kovin häiritsevää, koska kuuluu vaisusti.
En sen enempää tiedä kuu että Puhun mikkiin ja sit se mun oma ääni kuuluu kuulokkeista. Mutta mulla kuuluu todella kovaa.
Joo ja kamulla on headshet.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. heinäkuuta 2007 @ 20:54

peta69
Suspended due to non-functional email address
_
5. heinäkuuta 2007 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuli ihan väärään aiheseen.sori

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. heinäkuuta 2007 @ 21:23

Mainos
_
__

_
TheOak
Member
_
5. heinäkuuta 2007 @ 22:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuplaklikkaa kaiuttimen kuvaa työpöydän oikeassa alakulmassa ja hiljennä MIC volume.

Asus P5Q/E7300@3.8GHz/XIGMATEK HDT-S1283/Sappire HD4870 512mb/4Gb DDR2 800MHz/Antec Sonata III

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. heinäkuuta 2007 @ 22:15

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > puhun mikkiin esim. teamspeakissa. oma ääni kuuluu kuulokkeista.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy