User Käyttäjä Salasana  

tiistai 23.9.2025 / 19:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hp pavilion m8046
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
HP Pavilion m8046
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Grous
Account closed as per user's own request
_
7. heinäkuuta 2007 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mietin tuossa että olisiko tästä koneesta mihinkään? Ja onko hp:ssä todellakin niin että ei ole kuin atin näytönohjaimien tuki alkuperöisessä emossa? Jos joku on käyttänyt tätä konetta niin antakaa palautetta!

Kyllä se niin on että nää on mun maita ja tänne on minkään luontokappaleen turhaa tulla riehuun tohon tuli yks porkkana ja se nauro mulle päin naamaa ja mähän siitä hermostun ja mähän sen porkkanan MYRKYTIN!!!
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
7. heinäkuuta 2007 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippuu siitä mihin käyttöön tuo on tulossa. Normaaliin videonkatseluun, netissä surffailuun, ~1v. vanhojen pelien pelailuun kyllä, mutta jos meinaat jotain vähänkin uudempia pelejä pelata, jää tuo näyttis auttamatta jalkoihin.
Tätä "Anttilan kone" vs. Itsekoottu kone taistelua on käyty täällä sen verran paljon että en jaksa kirjoittaa enää niitä miljoonia perusteluita miksi se vaan on järkevämpää ostaa se kone ATK-liikkeestä. Tosin Anttilastahan saa osamaksulla ja se on monelle se ratkaiseva tekijä, ymmärrän kyllä. Voit lukea juuri tuosta koneesta käytyä keskustelua vaikka täältä >
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/513583

Question everything
Grous
_
7. heinäkuuta 2007 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä kävi mielessä että vaihtaisin x1950 pro näyttiksen tuohon ja mahdollisesti jos tarvis vaatii niin vaihtaa myös powerinkin.. Luulisi pelien pyörivän. Pitäisi pystyä pelaamaan myös uudempia pelejä.

Kyllä se niin on että nää on mun maita ja tänne on minkään luontokappaleen turhaa tulla riehuun tohon tuli yks porkkana ja se nauro mulle päin naamaa ja mähän siitä hermostun ja mähän sen porkkanan MYRKYTIN!!!
Grous
_
7. heinäkuuta 2007 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ja jos kellään olis tietoa että miten hyvin tuo näyttis kellottuu niin kertokaas vaan!

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
7. heinäkuuta 2007 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaikka tuota näyttistä kellottaisit niin ei siitä paljoa hyötyä ole. Mikäli vaihdat näyttiksen ja powerin, rikkoo se todennäköisesti myös takuun.

Question everything
widetrak
Suspended due to non-functional email address
_
7. heinäkuuta 2007 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en jaksa enää käydä tätä hp vs buid it yourself taistelua.

osta pois

Lainaus:
Itsellä kävi mielessä että vaihtaisin x1950 pro näyttiksen tuohon ja mahdollisesti jos tarvis vaatii niin vaihtaa myös powerinkin.. Luulisi pelien pyörivän. Pitäisi pystyä pelaamaan myös uudempia pelejä.
juuri näin joutuu jokainen hpn omistaja tekemään jos haluaa pelata nupit kaakossa.

Lainaus:
Mikäli vaihdat näyttiksen ja powerin, rikkoo se todennäköisesti myös takuun.
ei riko tietääkseni.

kun vie takuuseen niin vaihtaa kaikki alkuperäiset osat paikoilleen.

jos vaihtaa prossun niin sitten taitaa vasta mennä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. heinäkuuta 2007 @ 17:00

Grous
_
7. heinäkuuta 2007 @ 16:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kyllähän sillä nyt jonkin verran varmaan saa tehoa enemmän irti että voisi pelata esim. nfs carbonia.. Minkälainen peli pyörisi tällä ohjaimella täysillä asetuksilla?

widetrak
_
7. heinäkuuta 2007 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Grous:
Minkälainen peli pyörisi tällä ohjaimella täysillä asetuksilla?
cod1?

muuten, tuo näytön ohjain rystään n.700 mt keskusmuistia joka tietää suorituskyvyn heikkenemistä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. heinäkuuta 2007 @ 17:21

widetrak
_
7. heinäkuuta 2007 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuplat

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. heinäkuuta 2007 @ 17:17

Grous
_
7. heinäkuuta 2007 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli miten tämä kellottuisi... Joka tapauksessa on vaihdettava uuteen näyönohjaimeen jossain vaiheessa.

widetrak
_
7. heinäkuuta 2007 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli miten tämä kellottuisi... Joka tapauksessa on vaihdettava uuteen näyönohjaimeen jossain vaiheessa.
en usko että kellottuu kovinkaan hyvin.

ja kannattaa vaihtaa parempaan ja tehokkaampaan.(hyper memory=toi näyttis vie 700 mt keskusmuistia)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. heinäkuuta 2007 @ 17:29

Grous
_
7. heinäkuuta 2007 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riittäisikö x1950 pro ja laittaisi jonku 400w powerin?

siis minun mielestäni tuossa koneessa on riittävän hyvä prosessori.. 4800+ x2 ja kovalevy ja muisti 2gt on riittävästi, mutta näytönohjain on vaihdettava koska se vie keskusmuistia ilmeisesti 700mt..

Ja luin vielä jostakin että geforcen piirisarjallisia näytönohjaimia ei voisi laittaa hp:seen ollenkaan ilman että vaihtaa emoa? Pitänekkö paikkaansa?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. heinäkuuta 2007 @ 17:34

widetrak
_
7. heinäkuuta 2007 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riittäisikö x1950 pro ja laittaisi jonku 400w powerin?

siis minun mielestäni tuossa koneessa on riittävän hyvä prosessori.. 4800+ x2 ja kovalevy ja muisti 2gt on riittävästi, mutta näytönohjain on vaihdettava koska se vie keskusmuistia ilmeisesti 700mt..

Ja luin vielä jostakin että geforcen piirisarjallisia näytönohjaimia ei voisi laittaa hp:seen ollenkaan ilman että vaihtaa emoa? Pitänekkö paikkaansa?
kyllä x2 4800+ on riittävän tehokas mutta näytönohjain pitää vaihtaa.
ja sen ohella todennäköisesti myös powerikin.tiedä sitten minkä powerin tuo hp sisältää, saattaa riittääkkin.kokeilemalla se selviää.

x1950 pro/xt ja chieftecin 400-450 tai antecin 430w poweri jos ei riitä

Lainaus:
kyllä ne pitäisi toimia.

yhdellä täällä adssä oli gf 8800 gts hp:ssa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. heinäkuuta 2007 @ 18:07

Grous
_
8. heinäkuuta 2007 @ 02:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia neuvoista Widetrakille! Olit todella avuksi.

Eikun näytönohjaimen ostoon!

Ja tuo Poweri-hommeli niin kunhan kone tulee niin katson ne tiedot siitä powerin kylestä ja laitan tänne ni päätelkääpä sitte että tartteeko vaihtaa pooweria.. :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. heinäkuuta 2007 @ 02:42

Grous
_
12. heinäkuuta 2007 @ 09:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo.. Kone tuli eilen ja päälleppäin vaikuttaa aivan hyvältä.. jonkun verran olen pelaillut ja tullut lopputulokseen että näytönohjain vaihtoon..

Poweri antaa 19Amppeeria 12V-linjaan. Riittääkö x1950xt/pro/xtx kortille?

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
12. heinäkuuta 2007 @ 09:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vähän siinä ja siinä. Ostat sen näyttiksen, jos ei poweri riitä -> ostat uuden powerin, eipä siinä paljoa muuta vaihtoehtoa ole.

Question everything
Member
_
13. heinäkuuta 2007 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ilmoittelehan onnistuuko tuo x1950 pro:n vaihto vanhalla powerilla vai pitääkö vaihtaa uusi? Olen nimittäin itse miettimässä samanlaista päivitystä kyseiseen koneeseen.

1. C2D E8500, 4GB DDR2, HD5850 1GB, BenQ E2400HD
2. X2 4800+, 2GB DDR2, X1950 Pro, Acer AL2216Wsd 22"
3. HTC Desire ;)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. heinäkuuta 2007 @ 14:10

Mainos
_
__

_
Member
_
7. elokuuta 2007 @ 20:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mites on koneen säätäminen sujunut?

1. C2D E8500, 4GB DDR2, HD5850 1GB, BenQ E2400HD
2. X2 4800+, 2GB DDR2, X1950 Pro, Acer AL2216Wsd 22"
3. HTC Desire ;)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hp pavilion m8046

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy