User Käyttäjä Salasana  

maanantai 4.8.2025 / 01:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tv:ssä ei näy mitään!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
TV:ssä ei näy mitään!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
8. heinäkuuta 2007 @ 09:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En siis saa PC:n kuvaa millään näkymään TV:ssä.
Tarvitesen vinkkejä/ohjeita...

Näytönohjain on SapphireX1950
Kaapeli Dvi --> Dvi ja tv:n päässä adapteri HDmi
Telkkari Sony KDL40V2500

Catalyst control center löytää telkun ja vaikka olen kloonannut pöydän, niin mitään ei edelleenkään näy.

Mitä mun pitää tehdä?

Auttakaa nyt tolloa!!

ROMPERI
Member

5 tuotearviota
_
10. heinäkuuta 2007 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oisko Video kaapeli liian löysällä
Newbie
_
10. heinäkuuta 2007 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin kireelle oon laittanu, kun näillä nakeilla saa...

Ja oon yrittäny noudatta TV-out oppaan ohjeita, mutta ei mitään.
TV pysyy mustana...tana!

Kokeilin vielä vga adapterillakin ja sama juttu. Ja oon laittanu piuhat kiinni, kun molemmat koneet on ollu sammutettuina.

Luin kyllä, että jollain oli tilanne korjaantunut, kun oli vaihtanu tietokoneen päässä piuhat "ristiin". Täytynee vielä sitä kokeilla...

Ei vaan millään viittis antaa periks Dvi-kaapelin kanssa, kun se on rakennusvaiheessa upotettu seinään. S-video kaapeli pitäis vetää pintavetona...

Vinkkejä otetaan edelleen vastaan

ROMPERI
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tv:ssä ei näy mitään!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy