User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 18:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tietokone ei tunnista sata kovalevyä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tietokone ei tunnista sata kovalevyä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

9 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2007 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs mulla on tälläi hp pavilion t749.fi tietokone mis on Asus A7V8X-LA (kelut)emolevy ja siinä kyl näyttäs olevan sata liitännät muttaku tilasin uuden samsung t166 (sata2) kovon joka o 320gt kokonen niin ku alan konetta asentamaan niin siinä ku valitaan se kovalevy mihi se asennetaa se windows nii siitä puuttuu toi asema.. samoin bioskaan ei sitä suostu löytämään. pari kertaa kone on suostunnu sen kovalevyn tunnistamaan mutta silloin toisella kerralla tuli blue screan (en muista mitä oli) ja toisella kerralla ku winukan uudelleen käynnistin niin taaskaan kone ei sitä kovoa löytännyt.. eli winukka ei käynnistynny.,.. toisessa mun koneessa tämä kovalevy lyhyen kokeilun perusteella toimi aivan niinkuin pitikin (paitti et asennukses ei suostunnu näyttää ku sen jonku 130gt mut senhä sai korjattuu sp2 päivityksel?). elikkäs miten ois mahollista saada toi kovalevy toimimaan tuossa mun hp:n koneessa?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tietokone ei tunnista sata kovalevyä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy