User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 3.8.2025 / 23:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > noin 200 ?:n näyttis?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
noin 200 ?:n näyttis?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hirvi80
Newbie
_
14. heinäkuuta 2007 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs, mikä olisi hyvä näytönohjain tossa hintaluokassa?
Senior Member

15 tuotearviota
_
14. heinäkuuta 2007 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
hirvi80
Newbie
_
14. heinäkuuta 2007 @ 16:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
täytynee tehdä valinta...Ktos!
spas12
Suspended due to non-functional email address
_
16. heinäkuuta 2007 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hirvi80:

Mieti myös XTX mallia, vähän nopeampi vielä. Ja ei varmaan kannata ottaa Sapphire mallia, mitä itse olen täältä lukenut niin on hyvin äänekäs.
Mutta jos ääni ei haittaa niin Sapphire on halvin vaihtoehto..

jepjep
Senior Member

4 tuotearviota
_
16. heinäkuuta 2007 @ 12:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti spas12:

Mieti myös XTX mallia, vähän nopeampi vielä. Ja ei varmaan kannata ottaa Sapphire mallia, mitä itse olen täältä lukenut niin on hyvin äänekäs.
Tuossa XTX mallissa ei ole mitään järkeä kun halvemmalla saa NVIDIAN 8800GTS kortin
spas12
Suspended due to non-functional email address
_
16. heinäkuuta 2007 @ 13:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yaht:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti spas12:

Tuossa XTX mallissa ei ole mitään järkeä kun halvemmalla saa NVIDIAN 8800GTS kortin

En tiennyt, luulin että pomppii hinta n. 200-230? luokassa, koska XT:nkin saa jo 170-200? (tai varmaan halvemmallakin)

jepjep
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
17. heinäkuuta 2007 @ 22:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
X1950 XT:n ohjaimissa on kaikissa sama cooleri, joka pitää huolta siitä että kone ei ole hiljainen ja että kortti on kuuma. 160 euroon saa jo melkeen Sapphire Radeon X1950 Pro Ultimate (varustettu vf900-cu:lla)

Mainos
_
__

_
Member
_
18. heinäkuuta 2007 @ 06:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
huuto.netistä tai Saksan ebaysta voit saada halvalla todella hyvä kuntoisen X1950 XTX kortin tai GayHorse 8800 GTS:n.

Halvimmillaan voit saada huudettua itsellesi alle 200? uuden veroisen kortin =)

MSI P35 Neo2-FR (PWM Cooling Mod)
Intel Core2Quad Q6600 (G0) @ 3.80 GHz (H2O)
Club3D Radeon HD 4870 512 Mb GDDR5
4 Gb Mushkin DDR2 SP2-6400 (996558+)
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer
LC-Power Arkangel v2.2 850W
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > noin 200 ?:n näyttis?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy