User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 07:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > kaikki ajurit uudestaan.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kaikki ajurit uudestaan.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
JussiAM
Member
_
15. heinäkuuta 2007 @ 08:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä. Olen formatoimassa konettani uudestaan.
Mistä saisin kaikki tarvittavat ajurit uudestaan? Netti yms yms. Kerran formatoisin koneeni ja mitään ei siis todellakaan jäänyt jäljelle. Jouduin viemään huoltoon ja se maksoi huomattavasti enemmän mitä tahdoin maksaa.
Olisiko kenelläkään tietoa mistä minä itse ne saisin uudestaan?
MikroMake
AfterDawn Addict
_
15. heinäkuuta 2007 @ 08:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Emolevyn valmistaja nettisivulta löytyvät uusimmat ajurit yms.

Näytönohjaimen ajurit löytyvät tuolta:

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Ja/tai tuolta:

http://ati.amd.com/support/driver.html

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
Senior Member

5 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2007 @ 09:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tai sitten käytät leviä joka tuli emolevyn mukana

JussiAM
Member
_
15. heinäkuuta 2007 @ 13:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla ei ole emolevynkanssa tullut mitään. (kauppa virhe) kone oli valmis paketti kun sain tämän. Mistä emolevyn ajurit saisin?
MikroMake
AfterDawn Addict
_
15. heinäkuuta 2007 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JussiAM:
Minulla ei ole emolevynkanssa tullut mitään. (kauppa virhe) kone oli valmis paketti kun sain tämän. Mistä emolevyn ajurit saisin?
Kuten jo aikaisemmin kirjoitin:

Emolevyn valmistaja nettisivulta löytyvät uusimmat ajurit yms.

Jos kyseessä on ns. pakettikone, ajurit löytyvät koneen valmistajan kotisivuilta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. heinäkuuta 2007 @ 14:35

JussiAM
Member
_
15. heinäkuuta 2007 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä Internet ajurit saan sieltä myös?
MikroMake
AfterDawn Addict
_
16. heinäkuuta 2007 @ 01:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JussiAM:
Elikkä Internet ajurit saan sieltä myös?
Tarkoitat varmaankin verkkokortin ajuria; löytyy myös samasta paikasta kuin muut ajurit.

JussiAM
Member
_
16. heinäkuuta 2007 @ 09:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Verkkokorttini on integroitu koneeseen. Mistä näen merkit koneelta käsin?
Mainos
_
__

_
JussiAM
Member
_
16. heinäkuuta 2007 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ystäväni koneessa on melkein sama ongelma tällä hetkellä: Kannettava joka ei suostu käynnistymään. Minä itse ehdotin hänelle formatointia ja uudelleen asennusta. Saako kannettavaan jostain ajurit, kannettavan tekijältä?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > kaikki ajurit uudestaan.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy