User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 15:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > action replay max evo edition muistitikku käyttäjät tänne
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
action replay max evo edition muistitikku käyttäjät tänne
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sivuetu
Member
_
18. heinäkuuta 2007 @ 07:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkäs käykö tohon koodien pistämiseen mikä tahansa muistitikku? kiitos
Junior Member
_
20. heinäkuuta 2007 @ 10:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä käy! mulla on kans toi action replay max mut mä en tajuu taas mite voi lisätä niit koodei siihe
sivuetu
Member
_
25. heinäkuuta 2007 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos et saa lisättyä koodeja ni mistä tiet että mikä tahansa muistitikku käy?
sivuetu
Member
_
25. heinäkuuta 2007 @ 19:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja eikös se muistitikku joka tulee action replay max evo editionin mukana ole:Max Drive 16mb tos on vie kuva [url=http://http://cat.teho.net/software/gamedog/e-cat/?sid=&mother=13&group=00000044&level=3&prod_id=00001586][/url]
sivuetu
Member
_
25. heinäkuuta 2007 @ 19:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niitä koodeja saa codejunkies sivuilta

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. heinäkuuta 2007 @ 12:14

sivuetu
Member
_
5. elokuuta 2007 @ 08:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja miten musaa saa pistettyä tolla muistitikulla?
AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
6. elokuuta 2007 @ 03:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Action Replay Max Evo ostopaketin mukana tulee 16mb muisti tikku + CD-rom levy tossa CD rom levyssä on ohjelmisto jonka asentamalla PC:hen se auto päivittää uudet koodit koneelle ja sitten vain siirtää ne muisti tikulle PS2 käynistetään AR max CD levyltä sitten vaihdetaan haluttu peli CD\DVD sisään ohjelmisto ettii automaattisesti huijaus koodit jos kyseisen pelin koodia ei ole niin siirä se muisti kortilta sitten on

koodit voi myös naputella PS2 ohjaimella manuaalisesti mutta ei suositeltavaa n:50 tai yli numeron \ kirjaimen syöttö tuskalllista puuhaa

jos PS2 on netissä PS2 pelin tunkettua sisään se hakee netistä heti uusimmat koodit jos PS2 ei ole netissä käytä PC AR päivitystä helpoo ja nopeeta

suosituimmat huijaus koodi -> Code junkies -> Cheat Code Center -> Shit happens -> Super Cheat -> Cheat planet

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. elokuuta 2007 @ 17:44

Mainos
_
__

_
sivuetu
Member
_
6. elokuuta 2007 @ 08:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu mä ostin ton evon ja max drive tikun erikseen ja koodeja mä osaan pistää tikulla ja kirjoittamalla koska mulla oli ennen pelkkä action replay max no mut ton max driven mukana tuli ohjelma jolla voi pistää koodit ja peli seivit ja sit mulla on toi max media greator ohjelma mutta mitä teen sen jälkeen ku oon laittanu musat ja videot tikulle ni missä mä niitä sit soitan.(kato viestisi ylä puolta en mä koodeista mitään kysyny vaan musan ja videoiden pistämisestä ja soittamisesta)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. elokuuta 2007 @ 09:00

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > action replay max evo edition muistitikku käyttäjät tänne

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy