User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 13:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hp vectraan virtalähde
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
HP vectraan virtalähde
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
anttttti
Junior Member
_
23. heinäkuuta 2007 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
otsikon mukaiseen koneeseen tarvitsisin virtalähteen rikki menneen tilalle. Onko suomessa mitään käytettyjen tietokonetarvikkeiden myymälää? Aina parempi tietty jos jollain forumilaisella olisi tuollainen ylimääräinen?

Tarkemmat tiedot:HP Vectra XE 310
Cosmo78
Member
_
23. heinäkuuta 2007 @ 20:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taitaa olla ihan tavallinen ATX virtalähde. 300W tehon luulisi riittävän. Tuollaisia saa mistä tahansa tietokoneliikkeestä. Käytettyjä tietokonetarvikkeiden myyviä liikkeitä on varmaan kymmeniä, Sen lisäksi niitä voi kysellä vaikka kierrätyskeskuksita, myös metalliroskiksista löytyy aika usein vanhoja koteloita joissa on virtalähde paikallaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. heinäkuuta 2007 @ 20:24

KokisMan
Member
_
27. heinäkuuta 2007 @ 06:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se on kooltaan pienempi kuin normaali ATX-poweri. Jos otat sen Powerin pois, niin sinun pitää vielä ottaa semmoinen kehikko missä se poweri sijaitsi, niin voit asentaa normaalikokoisen ATX-powerin.
Mutta jos päätät asentaa normaalikokoisen Powerin, (luulen että aiot, koska en itse löytänyt käytettyä pienikokoista ATX-poweria.) Sinun pitää poistaa se osa mikä puhaltaa prosessorin tuulettimesta ilmat tietokoneen taakse (huomaat kyllä sen, et voi tehdä koneen sisällä juuri mitään jos et ota sitä pois.) niin, ja Ram-muistitkin minun piti poistaa että saan mahdutettua. Itse laitoin kaverin kanssa Powerin koska se mahtuu juuri ja juuri sihen kohtaan. Powerin johdot kiinni ja Ram-muistit takaisin ja se iso pömpeli takaisin ja kotelo kiinni.

Terveisin: Juuri samanlaisen koneen omistaja josta meni poweri 2 päivää sitten rikki. : )
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hp vectraan virtalähde

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy