User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 10:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > outlook todella hidas ottamaan vastaan viestejä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Outlook todella hidas ottamaan vastaan viestejä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
siepura
Junior Member
_
24. heinäkuuta 2007 @ 03:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asensin juuri itselleni vistan ja samalla office 2007.Minun koneeni on ainoa työpaikalla mikä käyttää vistaa. Ongelmana on että kun yritän saada postia läpi esimerkiksi 80kB niin siinä kestää ihan hemmetin kauan tai sen joutuu ottamaan joku neljä kertaa uudestaan. Yhteys on työpaikalla hidas mutta vastaavaa ongelmaa ei ollut ennen vistaa. Onko vistassa joku juttu mikä hidastaa sitä tai missä on ongelma koska postin vastaanottaminen kotona onnistuu ilman ongelmia. Sama ongelma on myös kun koitan päivittää virustorjuntaa niin kestää todella kauan mutta taas kotona sujuu ongelmitta.
Member

5 tuotearviota
_
24. heinäkuuta 2007 @ 07:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisiko syy
-Nettinopeus (onko talossanne joku muu joku PC joka käyttää Nettiä)
-RAM Muisti

Koneen tehot

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. heinäkuuta 2007 @ 07:59

siepura
Junior Member
_
24. heinäkuuta 2007 @ 08:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luulen itsekkin että syynä on varmasti netin nopeus, mutta se minua ihmetyttää että vastaavaa ongelmaa ei ollut vaikka talo oli täynnä väkeä ja nyt kun kaikki ovat melkein lomalla. Luulen että vika voi johtuu jotenkin vistan ja meidän työpaikan serverin välisestä kommonikoinnista. Koska muistin ja muut jutut en usko että vaikuttavat niin suuresti koska jos imutan vaikka jonkun pdf tiedoston netista niin ei sen kanssa mitään ongelmia ole ainoastaan outlook ja virustorjunta takkuilee...
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > outlook todella hidas ottamaan vastaan viestejä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy