|
messenger
|
|
|
barza
Newbie
|
29. heinäkuuta 2007 @ 17:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen pelkkä maan matonen ennenkuin olen ihminen,
minun pitää oppia ryömimään ennekuin opin kävelemään...
|
|
Spardy
Junior Member
|
29. heinäkuuta 2007 @ 17:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse jäin tuon uhriksi, kun juttelin erään ulkomaalaisen kaverin kanssa ja siltä tuli yhtäkkiä tuollaista linkkiä ja nakkasi kaveriksi joitain "lomakuva-albummeja" zip-tiedostoina sanoen, että selais läpi. En siinä vaiheessa osannut sitä odottaa. Asiasta ajattelinkin tänne tulla ilmineeraamaan.
Mutta niih. Tämän sain ainakin itse poistettua pyöräyttämällä pariin otteeseen Avastin ja Ad-Aware SE Personalin. Kannattaa kokeilla.
|
|
Spardy
Junior Member
|
29. heinäkuuta 2007 @ 17:56 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tai sitten ei... Jos joku tietää tehokasta pöpön poisto-ohjelmia, niin ehdotuksia otetaan vastaan. Sillä välin koetan skannata koneen F-Securen sivujen kautta.
|
|
Duked
Newbie
|
29. heinäkuuta 2007 @ 18:25 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kertokaas jos keino löytyy. Mielellään jokin ilmaisohjelma. Sama ongelma riivannu pitkin iltaa :/.
|
|
nalle_
Suspended due to non-functional email address
|
29. heinäkuuta 2007 @ 18:33 |
Linkki tähän viestiin
|
|
sama täällä, apuja kaivataa :C
Walde
|
Member
3 tuotearviota
|
29. heinäkuuta 2007 @ 18:37 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Serkulla kone ihan pimeenä tämän jutun takia.... Apuja vaa :D
Intel i7 950 / Coolink Corator DS / Asus Sabertooth X58 / 6GB 1600MHz DDR3 / AMD Radeon 6970 Arctic Cooling Accelero Xtreme Plus / Seagate 320GB+ lacie 250GB / Windows 7 / Eizo Foris 23" / Antec P180 with many Noctua NF-S12-1200 / Akasa Fan Control Pro / Super Flower Golden King Platinum 550W / Logitech g15, g5

|
|
_DoN_
Newbie
|
29. heinäkuuta 2007 @ 18:46 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Täälä kans samoja ongelmia...=(
Auttaiskohan mesen uudelleen asennus?
|
|
Duked
Newbie
|
29. heinäkuuta 2007 @ 18:48 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ei auttanut. Ad-awarekaan ei mokomaa onnistunut poistamaan. Kaveri poisti tiedoston jossa se tuli ja käynnisti koneen uudelleen niin se lakkasi. Minkä nimisiä tiedostoja siinä tuli?
|
|
MiQe
Junior Member
|
29. heinäkuuta 2007 @ 18:50 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Jostain sivulta löysin tällaista (Suomensin)
Jos C:/Windows kansiosta löytyy joku seuraavista:
images0XX.zip
photos0XX.zip
albumXX.zip
photoXX.zip
pictures0XX.zip
pictureXX.zip
(XX sattumavaraisia numeroita, kuten album39.zip, images091.zip.)
Eli koita poistaa noita. Itselläni ei ole tuota virusta ollut joten en osaa enempää sanoa.
|
|
trpasauna
Junior Member
|
29. heinäkuuta 2007 @ 18:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse vastaanotin tiedoston photos2007_97.zip joka sisältää .scr-tiedoston. En avannut koska epäilytti kun kaksi kaveriani lähetti moisen yhtäaikaa.
EDIT: Tämmöstä ircistä: http://mouhez.net/paska/hienovirus.png
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. heinäkuuta 2007 @ 19:12
|
|
_DoN_
Newbie
|
29. heinäkuuta 2007 @ 19:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Duked: Ei auttanut. Ad-awarekaan ei mokomaa onnistunut poistamaan. Kaveri poisti tiedoston jossa se tuli ja käynnisti koneen uudelleen niin se lakkasi. Minkä nimisiä tiedostoja siinä tuli?
Mulle oli tullu ainakin images75 nimellä ja niitä löyty tuolta windowssin kansiosta kans...et saa ny nähä jos vaikka toimis.
|
|
Duked
Newbie
|
29. heinäkuuta 2007 @ 19:07 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulla ei oo ainakaan kumpikaan noista nimistä eikä Windows - kansiossa ole mitään tuollaista.
|
|
MiQe
Junior Member
|
29. heinäkuuta 2007 @ 19:11 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
|
_DoN_
Newbie
|
29. heinäkuuta 2007 @ 19:13 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Eipä perkule toimi vaikka kaikki tollaset poistellu koneelta...koko ajan vaan lähettelee eteenpäin=(
|
|
niikep
Newbie
1 tuotearvio
|
29. heinäkuuta 2007 @ 19:16 |
Linkki tähän viestiin
|
|
auttoiko?
|
Member
3 tuotearviota
|
29. heinäkuuta 2007 @ 19:19 |
Linkki tähän viestiin
|
|
How to remove this worm:
Step 1.
"Start"->"Run", type "REGEDIT", open the reistry editor.
Step 2.
Go to
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ShellServiceObjectDelayLoad
delete "printers"="{CLSID}" in right panel
( please copy the {CLSID} before deleting it )
Step 3.
Go to
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID
delete the {CLSID} in Step 2.
Step 4.
Restart your computer
Step 5.
Delete the following files:
%System%\notiffy.dll
%System%\printers.exe
%userprofile%\new.txt
%Windows%\{string1}{random number}.zip (file size:119KB)
{string1} is one of the following:
images0
photos0
album
photo
pictures0
picture
For example:
images047.zip (images047.scr)
photo92.zip (photo92.scr)
Intel i7 950 / Coolink Corator DS / Asus Sabertooth X58 / 6GB 1600MHz DDR3 / AMD Radeon 6970 Arctic Cooling Accelero Xtreme Plus / Seagate 320GB+ lacie 250GB / Windows 7 / Eizo Foris 23" / Antec P180 with many Noctua NF-S12-1200 / Akasa Fan Control Pro / Super Flower Golden King Platinum 550W / Logitech g15, g5

|
|
_DoN_
Newbie
|
29. heinäkuuta 2007 @ 19:26 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulle toi ei kyllä sano yhtään mitään...voisko joku vähä suomentaa noita tai jotain?
En oikein ymmärrä näistä jutuista mitään =)
|
|
niikep
Newbie
1 tuotearvio
|
29. heinäkuuta 2007 @ 19:32 |
Linkki tähän viestiin
|
|
mulle ei tuu enää kun poistin kaikki images ja photos ja tällästä windowsista
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
29. heinäkuuta 2007 @ 19:38 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Itse sain poistettua scannaamalla Ad-Awarella. Btw ilmainen ohjelma.
|
|
nalle_
Suspended due to non-functional email address
|
29. heinäkuuta 2007 @ 19:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti niikep: mulle ei tuu enää kun poistin kaikki images ja photos ja tällästä windowsista
Kahtoppa vähänajan päästä uudestaa sinne kansioo nii ne on tullu takas. Ainaki itellä :c
Walde
|
|
niikep
Newbie
1 tuotearvio
|
29. heinäkuuta 2007 @ 19:41 |
Linkki tähän viestiin
|
|
juu :S
|
Member
3 tuotearviota
|
29. heinäkuuta 2007 @ 19:43 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ei mul ainakaa tuu takas.

|
Junior Member
|
29. heinäkuuta 2007 @ 19:59 |
Linkki tähän viestiin
|
|
mulle tuli ja mä ihan V**TUN tyhmänä viel latasin sen ja sen paketin sisällä oli joku näytön säästäjä juttu ja ajoin viel senki ja sit homma kusi käsiin :D mese alko lähettää sitä kaikille ketkä oli onlinessa ja kone jumitti sillon aina.. mutta toi escan tais auttaa, ajoin kans AVGn ja Registry mexhanicin ja CCleanerin ja jossei niillä lähe kandee varmaa koittaa viel tota SmitFraudFixii ni pitäs kakat lähtee. Ja sit voi viel koittaa järjestelmän palautusta, sekin voi auttaa.
--->HUOH<----
EN SUOSITTELE KENENKÄÄ LATAAVAN/AJAVAN LADATTUA JUTTU KOSKA SIT HOMMA KUSEE KÄSIIN JA PAHASTI!!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. heinäkuuta 2007 @ 19:59
|
|
_DoN_
Newbie
|
29. heinäkuuta 2007 @ 20:07 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulla löysi toi easy-cleaner ainakin noita tuolta rekisteristä...poistin kaikki missä oli jotain images.zip tai vastaavaa...jos se nyt ois jo pois=)
E:Turha toivo...huoh hermot menee
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. heinäkuuta 2007 @ 20:40
|
|
Mainos
|
  |
|
|
niikep
Newbie
1 tuotearvio
|
29. heinäkuuta 2007 @ 20:46 |
Linkki tähän viestiin
|
|
lynkkenin juttu neuvoi. se kannattaa tehä!
|