User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.11.2025 / 18:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat - hijackthis -logit > messenger virus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
messenger virus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Maza89
Newbie
_
9. joulukuuta 2007 @ 01:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nii mul o tälläne virus et lähettää tietyn väliajoin linkkiä http://www.free-offers-your-clicks.com kaikkille online tilassa oleville ilmeisesti. Ja tapahtuu niin et ku olen mesesssä niin yhtäkkiä vain tulee ilmoitus, että tunnuksellasi on kirjaututtu toisessa osoitteessa. Pystyisikö joku tarjoamaan apua tähän?
jonesik
Newbie
_
9. joulukuuta 2007 @ 06:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mulla on toi sama ongelma et mesee kirjaa ittensä ulos ja sit kirjautuu sisään ittekseen jonnekin muualle joten apua kaivataan tohon ongelmaan
Kigolo
Account closed as per user's own request
_
9. joulukuuta 2007 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulle tuli toi mut ongelma ratkesi heti kun vaihdoin salasanan.
Member
_
10. joulukuuta 2007 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mesessä itselläni viime aikoina näkyillyt juuri tuollaisia outoja linkkejä, joita henkilöt eivät edes itse lähetä. Esimerkiksi jotain ww w.dont-miss-this.com ;)-tyylisiä viestejä tulee joiltain kontakteilta melko säännöllisesti. Niitä EI PIDÄ avata. Jos näette kyseisiä viestejä, käskekää kaverianne vaihtamaan salasanansa heti, jotta ei leviäminen jatkuisi. Joillakin kavereilla on auttanut, kun ovat vaihtaneet salasanansa ja ajaneet esim. AVG:n.. Suosittelen samaa kaikille ongelmasta kärsiville.
seppo16
Suspended due to non-functional email address
_
28. joulukuuta 2007 @ 21:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti opaaliola:
Mesessä itselläni viime aikoina näkyillyt juuri tuollaisia outoja linkkejä, joita henkilöt eivät edes itse lähetä. Esimerkiksi jotain ww w.dont-miss-this.com ;)-tyylisiä viestejä tulee joiltain kontakteilta melko säännöllisesti. Niitä EI PIDÄ avata. Jos näette kyseisiä viestejä, käskekää kaverianne vaihtamaan salasanansa heti, jotta ei leviäminen jatkuisi. Joillakin kavereilla on auttanut, kun ovat vaihtaneet salasanansa ja ajaneet esim. AVG:n.. Suosittelen samaa kaikille ongelmasta kärsiville.
Itselleni tuli taas samalta kaverilta linkki

http://www.blockdelete.com/ Alias "http://www.yukuydurma.info"

Tuskinpa haitta on vaikka menee sivulle, mutta jos laitat tunnuksesi ja salasanasi olet melko varmasti osa zombieverkkoa.
Junior Member
_
29. joulukuuta 2007 @ 00:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noi kaikki Msn kaappaaja botit lahtee veke silla, etta vaihatte sen salasanan vaa. Jos se ei auta, nii version vaihtokin auttaa yleensa. Eli salasana vaa vaihtoo ja suurinosa onkelmsita o havinny kononaa. Jos se nyt ei positu sillakaa ja ootte ladannu ton tiedoston joltakin kaverilta, ettikaa "Esti" kohasta ja pistakaa sen tiedoston nimi siihen. Ei kumminkaan identtista nimee, vaan vain eka sana joka o sama kuin siina. Jos ette sitten ole ladannu mitaan, vaan te olette se seedaaja, niin Scannaa konees taman hetkisella torjuntaohjelmalla. On kylla epatodennakosta, etta se mita torjuntaohjelmaa katakkaan loytas sita haittaohjelmaa. Toivottavasti ymmarsitte kaiken :P

(Muistakaa sanoo kavereillenne joilta saatte tota roskaa, etta nekin vaihtas passunsa.

(En kayta pisteita A ja O paalla koska kirjotin taman Australialaisella nappaimistolla) :D :D :D :D :D :D
tonttila
_
24. tammikuuta 2008 @ 20:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moka mikä moka. Mulle oli mesessä tullut jotain viestii tai oikeastaan Mä olin lähettänyt kaverille jotain tyyliin "Naked up" ja sit joku netti osoite. Olin niinku et mikähän tää on ja klikkasin osoitetta. Kysyi tallenna, jees. MS-DOS sovellus oli muka. Laitoin avaa ja jessus joku epäselvä kuva tuli ruudulle ja sit windows sanoo että jotain tärkeitä tiedostoja on korvattu väärillä ja pyysi Windows SP2 levyä et vois palauttaa ne.. Eikä mulla oo sellaista vaik on alkuperäinen windows. Mitä tapahtui??? Laitoin AdAwaren rullaan ja siinä menee ikuisuus. uskallanko edes sammuttaa konetta...??????
Ganes91
Newbie
_
11. helmikuuta 2008 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sellainen hieno ohjelma on keksitty kuin Spybot se löysi multa ainaki sen jutun ja poisti sen...
tonttila
_
12. helmikuuta 2008 @ 08:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kone meni sit loppupeleissä NIIN jumiin että otin windowssin levyn ja asensin aivan uusiks kaiken. Muutaman tunnin urakka ja nyt kaikki toimii vallan hyvin. Samalla vaihdoin koneen mukana tulleen Normannin Avastin ilmaiseen ja ei oo viruksia näkyny. Enkä ole mesee juuri käyttänyt.. pidin myös emännälle pienen kurssin mitä ei saa tehdä. se oli näet avannut saman virus tiedoston jo aiemmin. Tollanen putsaus tekee muutenkin hyvää välillä. Kuitenkin tulee sennettua vaikka mitä paskaa koneelle ja rekisteri on pullollaan kaikkea epämääräistä. Ja vaik sen jollain ccleanerilla putsaa niin kaikki pois on aina parempi? siis välillä. nopeampi käynnistyminen tuli ja vähän nopeammin aukee ohjelmatkin.
Hujo
Suspended permanently
_
12. helmikuuta 2008 @ 12:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tonttila
Aivan kyllä se formatointi välillä hyvää tekee.
Mutta sitä ei moni halua tehdä kun on kuvia musaa ja joitakin juttuja koneella mitä ei halua hävittää.
Mutta siihen olis hyvä ratkaisu ostaa kaupasta ulkoisen kovon ja siirtää
tärkeät jutut sinne.
Vielä kun on näitä isoja kovoja niin nehän on osioitu kolmeen osaan

C, D ja E esimerkiksi niin tärkeet d:lle tai e:lle
Niin alustaa C:n missä käyttis on.

Voiko tietsikka koskaan toimia?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. helmikuuta 2008 @ 12:25

tonttila
_
14. helmikuuta 2008 @ 09:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itellä on kannettava täl hetkel ja siinä on joku 50Gt levy. Kaikki tärkeä ja säilytettävä löytyy ulkoiselta levyltä joten siksi suosittelin formatointia. Mietin vain. Ostin LaCie:n 500Gigasen Usb-levyn mut se on 465Gt windowssin mukaan. Kuinkahan toi pyöristyssääntö oikein meni kun matikantunteja muistelee.. Kyllä se 35Gt varmaan käyttöä löytäis joskus
Hujo
Suspended permanently
_
14. helmikuuta 2008 @ 14:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu niisä on jotain pyöristystä sama kun netin nopeudessa 2m on jotain 1700 yli vastaan otto pitäisolla 512 mutta sekin jotain 400 yli

niarve00
Junior Member
_
14. helmikuuta 2008 @ 23:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täällä Hujolle laskuri niin saat vastauksen ihmettelyihin

http://www.vanamo.net/giga/

Api
tonttila
_
14. helmikuuta 2008 @ 23:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jotain tollaista mä vähän itsekin muistelin että että markkinamiehen mega on miljoona ja sillä jaetaan oikea kapasiteetti niin isompi arvo tulee paketin kylkeen. Huijausta mielestäni joka tapauksessa. Ainakin harhaanjohtavaa mainontaa. mitähän kuluttajaasiamies moisesta tuumaa?
Hujo
Suspended permanently
_
14. helmikuuta 2008 @ 23:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
enpä tuota niin ihmettele on ainakin riitävästi ihan hyvä laskuri näyttää olevan

Häviät 13.74 gigatavua kahteen osioitu

tonttila
_
14. helmikuuta 2008 @ 23:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei oo osioitu. yks iso asema vaan. ja sen koko sen 465Gt.
Hujo
Suspended permanently
_
14. helmikuuta 2008 @ 23:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
haukkaa se aika mukavasti isossa kovossa.

Kristaa
Newbie
_
10. maaliskuuta 2008 @ 23:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!

Mul on varmaankin virus meses.. se on joku semmone et ko kirjaudun sisää ni se alkaa lähettää jotain linkkiä kaikille jotka on online tilas (enkä itse tiedä edes minkä linkin lähettää).. enkä löydä/osaa etsiä virusta koneelta.. joten jos mahdollista niin voisiko joku neuvoa mitä mun pitää tehdä jotta saan tuon viruksen pois ?
Mainos
_
__

_
Hujo
Suspended permanently
_
11. maaliskuuta 2008 @ 01:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kristaa

Jos sulla ongelmaa niin aloita oma viestiketju

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat - hijackthis -logit > messenger virus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy