User Käyttäjä Salasana  

tiistai 23.9.2025 / 13:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi peli kone
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi peli kone
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Snatchie
Inactive
_
30. heinäkuuta 2007 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli uutta peli konetta olen hankkimassa Budjetti oisi 1000-1200
Ja tässä minun luomus: http://www.verkkokauppa.com/index.php?pa...=1&fill_empty=1
Jaa Sanokaas kommentteja ja "parrannus" keinoja.
Kiitos

Rekka mies sen kaiken ties.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
30. heinäkuuta 2007 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.a...2,32724,34019x2
Reilusti tehokkaampi näyttis ja prossu, parempi emolevy ja kiintolevy, windows vista.

Question everything
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
30. heinäkuuta 2007 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ehdottomasti tuo k0jootin paketti!

Snatchie
Inactive
_
30. heinäkuuta 2007 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti k0jootti:
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=64432,64188,57375,49967,51970,25999,60222,32724,34019x2
Reilusti tehokkaampi näyttis ja prossu, parempi emolevy ja kiintolevy, windows vista.

Miksi windows vista? eihän siinä taida pyöriä kaikki pelit, Esim Wolfestein enemy-territory. Mitä nyt olen viime aikoina pelaillut.

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
30. heinäkuuta 2007 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä ne on saaneet sen jo ilmeisesti toimimaan
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/540426
Kuitenkin on järkevää uutta konetta ostettaessa ostaa myös uusi käyttis.

Question everything
Snatchie
Inactive
_
30. heinäkuuta 2007 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä ne on saaneet sen jo ilmeisesti toimimaan
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/540426
Kuitenkin on järkevää uutta konetta ostettaessa ostaa myös uusi käyttis.

Juu mutta sit toimiiihan se siinä uusimassa 2.60b mutta vanhin (2.55) ei sitten toimi kuulema ja se on juuri mitä pelailen ;S
Ps.Mitäs muuta tuossa vistassa on niin ihmeellistä? tutut sanoo että se on "romu" mutta sano mielipiteesi.

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
30. heinäkuuta 2007 @ 18:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paranneltu tietoturva, osaa käyttää keskusmuistia paremmin, _cool_-inteface, DX10, uudet haku-ominaisuudet, mediacenter integroituna ja monien mielestä se on nopeampi kuin XP.
Jos mahdollista, voit asentaa kummatkin käyttikset rinnakkain ja pelata ET:tä sitten XP:llä.

Question everything
Snatchie
Inactive
_
30. heinäkuuta 2007 @ 21:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paranneltu tietoturva, osaa käyttää keskusmuistia paremmin, _cool_-inteface, DX10, uudet haku-ominaisuudet, mediacenter integroituna ja monien mielestä se on nopeampi kuin XP.
Jos mahdollista, voit asentaa kummatkin käyttikset rinnakkain ja pelata ET:tä sitten XP:llä.

Juu kiitos kommenteista,taidan pysyä XP. (En ala asentamaan molempia :S En ole järin "nero" näissä homissa)
Ps.Kommentteja lisää ihmiset :)

Member
_
30. heinäkuuta 2007 @ 21:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannatta varmaan siltikin ottaa toi vista mukaan vaikkei käyttäiskään sillä sittekön alkaa tulemaan pelejä vistalle niin se on hyvä olla matkassa, ja sillon kun ostaa koneen niin vistan saa todella paljon halvemmalla mukaan.
Snatchie
Inactive
_
1. elokuuta 2007 @ 11:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=64432,64188,57375,49967,51970,25999,60222,32724,34019x2

Jos nuo on todellakin REILUSTI paremmat niin voisitko tehdä minulle samanlaisen paketin mutta ilman windowssia? siihen 1000-1200euroon.
Kiitos

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
1. elokuuta 2007 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh, otat vain käyttiksen tuosta pois. Säästyneet rahat taskun pohjalle.
Jos välttämättä täytyy käyttää koko budjetti niin tämmöinen >
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.a...2,25999,34019x2
Tuossa on siis näyttö mukana, en tiedä tarvitsetko.

Question everything
Snatchie
Inactive
_
1. elokuuta 2007 @ 11:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Suuri kiitos sinulle.

Newbie
_
1. elokuuta 2007 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei jos mä vaikka tilaan ton saman paketin tuolt Poropekasta kasaaks ne sen siel saman tien vai pitääks mun ite viedä se johonkin kasattavaks? (Tää nyt ei kuulu tänne thredii mut ei jaksanut tehä uutta :P )

Hoza
fundat
Member
_
1. elokuuta 2007 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa laittaa poropekkaan e-mailia etukäteen, jos sivuilla ei mitään mainita. En varmaksi sano, mutta luulisin että saat kasauksen sieltäkin.
zetta
Junior Member

2 tuotearviota
_
1. elokuuta 2007 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli vaan mieleen tästä Vistasta, että millä ehdoilla sen OEM-Vistan saa hankittua? Eikös se Home Premium ole siinä 100 euron tieämissä, että sitä vois vaikka harkita?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. huhtikuuta 2008 @ 02:12

fundat
Member
_
1. elokuuta 2007 @ 17:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OEM-merkillä varustettuja käyttiksiä myydään yleensä tietokoneen mukana. Itse olen tosin saanut OEM-version kaupasta ostamalla samalla kovalevyn ja selittelemällä että sille kovollehan se käyttöjärjestelmä tulee. Tarpeeksi kun jankutti niin myyjä heltyi =) Ja OEM- käyttistä ei voi asentaa kuin yhdelle koneelle.
Snatchie
Inactive
_
1. elokuuta 2007 @ 21:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Oletko pistänyt tarkoituksella kaksi (2) noita DDR-DIMM-muisteja? Ja kumman minun pitäisi valita Retail vai ilman? ja mitä se meinaa? Jaa Joku sanoi minulle että muistia on liian vähän? kuinka paljon tuo on suurin piirtein? Meinaan niin kuin meneekö musiikkia vaikkapa kuinka paljon ja monta peliä? ja Jne. En ymärrä oikein noita Gt juttuja.
Kiitos

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
1. elokuuta 2007 @ 22:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tarkoituksella, nyt tuossa koneessa on siis 2gt keskusmuistia eli RAMmia, joka nopeuttaa koneen toimintaa yms. Mikä Retail, tai siis mistä osasta?
Tämä 'joku' varmaan tarkoitti muistilla kiintolevytilaa. Tuo 320 gigatavua on melko paljon, jos aattelee että 100 mp3 kappaletta vie tilaa noin 350Mt ja 1000 kappaletta vie sen 3,5 gigatavua, silloin tuolle levylle menee melkein 100 000 kappaletta. Tietenkin jos laitat windowsin ja joitain ohjelmia + pelejä, tila vähenee. Esim:
320gt - windows 15gt - 20 peliä (uusia) = 200gt(tämä tila jää siis vaikka musiikille). Tuohon 200Gt mahtuu vielä 60 000 mp3 kappaletta.

Reilulla 100?:lla saa 500 gigatavuisen kiintolevyn (Samsung T166, Western Digital), jonne mahtuu taas paljon enemmän tavaraa.

Question everything
Snatchie
Inactive
_
1. elokuuta 2007 @ 22:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tarkoituksella, nyt tuossa koneessa on siis 2gt keskusmuistia eli RAMmia, joka nopeuttaa koneen toimintaa yms. Mikä Retail, tai siis mistä osasta?
Tämä 'joku' varmaan tarkoitti muistilla kiintolevytilaa. Tuo 320 gigatavua on melko paljon, jos aattelee että 100 mp3 kappaletta vie tilaa noin 350Mt ja 1000 kappaletta vie sen 3,5 gigatavua, silloin tuolle levylle menee melkein 100 000 kappaletta. Tietenkin jos laitat windowsin ja joitain ohjelmia + pelejä, tila vähenee. Esim:
320gt - windows 15gt - 20 peliä (uusia) = 200gt(tämä tila jää siis vaikka musiikille). Tuohon 200Gt mahtuu vielä 60 000 mp3 kappaletta.

Reilulla 100?:lla saa 500 gigatavuisen kiintolevyn (Samsung T166, Western Digital), jonne mahtuu taas paljon enemmän tavaraa.

Eli siis meinasin tuota Muistia kun Painaa mbnet ->1 Gt, 800 MHz DDR2 ->Josta se hyppää kaupan valintaan ja nyt olen tilaamassa sitä konetta Multitronicista niin siina on kaksi vaihtoehtoa on: PQI DIMM DDR2-800 1GB CL5 64*8 RETAIL Ja sitten on sen ala puolella sama kauppa sama hinta mutta: PQI DIMM DDR2-800 1GB CL5 64*8 Eli kumman valitsen?

Snatchie
Inactive
_
1. elokuuta 2007 @ 22:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Vielä piti kysyä että Minulla on nyt 76,5Gt tässä koneella siis kaikkien asemien muisti eli siis jos niitä vertaillaan niin Vanha:76,5 ja uusi:320Gt?
Ps.Anteeksi olen vähän höhlä näissä jutuissa, mutta nyt on aika ottaa selvää.
Kiitos

aatami
Junior Member
_
2. elokuuta 2007 @ 07:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Viewsonic VA1912W-4 19" laajakuva TFT-näyttö, 5ms, hopea. Näppärä 19":n
Näytä
178.90

poista
3735
Lite-On Combo CD-RW+DVD-ROM, 32x/52x/52x/16x sisäinen retail/myymäläpaketoitu.
Näytä
31.90

poista
7048
XFX 8600GT 256MB DDR2 PCI-E Dual DVI + TV-out -näytönohjain. Tehokas DirectX 10
Näytä
145.90

poista
7656
Tricod Aeolus 6210L-CA mustanharmaa, tornimallinen ATX-kotelo 400W virtalähteellä.
Näytä
49.90

poista
8717
AMD Athlon 64 X2 3800+ boxed prosessori, 2.0GHz, 1MB(2x512) Cache, Dual Core,
Näytä
63.90

poista
10600
Logitech X-230 stereokaiuttimet. Paranna PC:n äänentoistoa Logitechin
Näytä
38.90

poista
11811
Terratec Aureon 5.1 PCI äänikortti analogiset ja optiset liitännät.
Näytä
24.90

poista
11907
Kingston HyperX 2GB 800MHZ DDR2 Ultra Low-Latency CL3 -muistimodulipaketti (2x1024Mt).
Näytä
190.90

poista
12485
LaCie Hard Drive Design by F.A. Porsche 500GB, 7200RPM P3 USB 2.0 kovalevy.
Näytä
129.90

poista
16770
Prodige FlatX Ultra-Flat näppäimistö, slim, hopeanvärinen, Fin/Swe, USB. Uusi upea
Näytä
18.90

poista
23095
ASRock ALiveSATA2-GLAN AM2 ATX -emolevyAM2 kanta: AMD
Näytä
64.90

poista
24223
OCZ Equalizer NB Laser Gaming Mouse. OCZ:n laser-hiiri pelaajille. Huipputarkka ja
Näytä
39.90

poista
Lisää ostoskoriin tuote nro:
Tuotteet ostoskorissa yhteensä:
978.80 ?
siin on paketti en kato osannu linkittää enkä löytää windows Xp käyttistä.osia voi parantaa koska on jokku halppiksia ja suurin osa on ostetuimpia

Ettii hyvää pelikonepakettia
Snatchie
Inactive
_
2. elokuuta 2007 @ 08:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hoza:
Hei jos mä vaikka tilaan ton saman paketin tuolt Poropekasta kasaaks ne sen siel saman tien vai pitääks mun ite viedä se johonkin kasattavaks? (Tää nyt ei kuulu tänne thredii mut ei jaksanut tehä uutta :P )

On muutes kaikissa noissa kaupoiss se paketti sen 1190e Jopa poropekassa >.<

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
2. elokuuta 2007 @ 08:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Snatchie:
PQI DIMM DDR2-800 1GB CL5 64*8
Nuo on ihan hyvät. Retail tarkoittaa vain myymäläpakkausta, mutta ei sillä ole väliä kumman otat kun ne asennetaan siihen koneeseen.
Tuo 74Gt vastaa juuri tuota uuden koneen 320Gt:tä. =)

Question everything
Snatchie
Inactive
_
2. elokuuta 2007 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Snatchie:
PQI DIMM DDR2-800 1GB CL5 64*8
Nuo on ihan hyvät. Retail tarkoittaa vain myymäläpakkausta, mutta ei sillä ole väliä kumman otat kun ne asennetaan siihen koneeseen.
Tuo 74Gt vastaa juuri tuota uuden koneen 320Gt:tä. =)

Kiitos

Mainos
_
__

_
Snatchie
Inactive
_
3. elokuuta 2007 @ 23:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Snatchie:
Eli uutta peli konetta olen hankkimassa Budjetti oisi 1000-1200
Ja tässä minun luomus: http://www.verkkokauppa.com/index.php?pa...=1&fill_empty=1
Jaa Sanokaas kommentteja ja "parrannus" keinoja.
Kiitos

Tuossa minun edellisessä paketissa tuo muistihan on saman kokonen mutta mitkä ovat "minun paketin" ja "sinun paketin" muisti "kappaleen" ero?
Ps.Siis se TWIN2X2048-6400C4 (Corsair TWIN2X 2x 1GB DDR2 800MHz KIT EPP muisti 2048Mb)
Kiitos

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi peli kone

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy