User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 02:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > nokia 6681 puhelimen mp3 soittoäänet toimimaan?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokia 6681 puhelimen mp3 soittoäänet toimimaan?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
moikku
Member
_
30. heinäkuuta 2007 @ 20:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siinäpä tuo tuliki, eli miten saan mp3 biisin soittoääneksi, puhelin on nokian 6681, mulla on muutama biisi muistikortilla mut ku galleriasta kattoo kappaleet kohalta jotaki biisiä ni siellä ei oo vaihtoehtona että "soittoääneksi"

PS. sori voisko siirtää tonne matkapuhelimet puolelle, en hoksannu yhtää

moikku

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. heinäkuuta 2007 @ 20:58

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
30. heinäkuuta 2007 @ 21:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Valikko -> Työkalut -> Profiilit -> Aukeaa valikko,valitse Yleinen -> Muokkaa, nyt pääsetkin vaihtelemaan soittoääntä ja muutakin.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. heinäkuuta 2007 @ 21:48

moikku
Member
_
31. heinäkuuta 2007 @ 08:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo no kyllä mää ton tajuan mut ei siellä oo niitä mun mp3:sia mitä oon laittanu muistikortille...

moikku
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
31. heinäkuuta 2007 @ 09:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Avaa RealPlayer -> Valinnat -> Avaa, valitse muistikortin äänitteet -> Valitse biisi minkä haluat,laita soimaan ja pysäytä -> Valitse -> Soittoääneksi. Näin vaikeimman kautta.

- God Hates Us All -
moikku
Member
_
31. heinäkuuta 2007 @ 09:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
noku mulla ei oo tässä realplayeria...lataanko ton kännykkään vai onko joku parempi soitin olemassa tohon malliin?

PS. Nonii sain soittoäänen kuuluma mut nyt vositte auttaa vielä että mikä ois hyvä soitin ku tossa on melko huono tuo oma soitin?

moikku

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. heinäkuuta 2007 @ 10:05

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
31. heinäkuuta 2007 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
noku mulla ei oo tässä realplayeria...

Toi RealPlayer sattuu olemaan ihan vakiona 6680 ja 6681 malleissa.
Löytyy, Valikko -> Kuvankäsittely kansiosta.

- God Hates Us All -
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > nokia 6681 puhelimen mp3 soittoäänet toimimaan?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy