User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 17.8.2025 / 05:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike 1.6:n servut; "server not responding"
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counter-Strike 1.6:n servut; "Server not responding"
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
1. elokuuta 2007 @ 22:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli CS 1.6:ssa kun Steamin kautta pelaa ja etsin servut niin servut kyllä löytyvät, mutta kun jonnekkin yrittää connectia nii tulee että "Server not responding".

Modeemi Zyxel 660HW-61. Nat on päällä, portit aukaistu, palomuuri sallii.

Softamuurit ovat AVG ja Zonealarm.

Steam on myös asennettu uudestaan.

Member

5 tuotearviota
_
2. elokuuta 2007 @ 19:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No minulla on vastaava ongelma, luulen että se johtuu siitä steamin serveri findista. minäkun etsin yli 450-500servua niin tulee toi "Server not responding".
Eli rajota sitä servereiden etsintää 300-400 niin ehkä pääset servuille.
Mutta jos joku tietää enemmän tosta niin kertoo

AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
2. elokuuta 2007 @ 19:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No selvisin se rupes ittekseen toimiin. Henkimaailman hommia.

E:Välillä toimii, välillä ei.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. elokuuta 2007 @ 21:55

Member
_
5. elokuuta 2007 @ 10:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Softamuurit ovat AVG ja Zonealarm.
Minulla joku versio Za:sta ei päästänyt pelaan cs:ssää ollenkaan, joten tuon muurin käyttö loppui siihen.

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
5. elokuuta 2007 @ 11:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No olin laneilla niin siellä CS toimi oikein, eli ongelma on modeemissa.

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike 1.6:n servut; "server not responding"

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy