User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 13:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > outlook:ista hävineet sähköpostiviestit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Outlook:ista hävineet sähköpostiviestit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Paas1
Newbie
_
9. elokuuta 2007 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asensin isäni koneelle MS Office 2003 Pro ohjelmistopaketin. Sitä ennen olin poistanut koneelta aiemman vastaavan ohjelmistopaketin(se opiskelijoiden ja opettajien versio). Ilman mitään erityisiä toimenpiteitä Outlook etsi uusien ohjelmistojen asennuksen jälkeen ne vanhat sähköpostiviestit ja asetukset jotka oli aiemmin käytössä siinä aiemmassa ohjelmistopaketissa.

Sitten tein saman operaation omalle koneelleni. Jostain syystä minun asetukset ja viestit hävisivät ja Outlook yritti vain luoda uutta sähköpostitiliä. Aloin miettimään että olisikohan sillä ollut merkitystä että isän koneelle asensin sen ohjelmistopaketin kokonaisuudessaan ja itselleni hieman suppeampana(normaalina asennuksena). Joten poistin ohjelman ja asensin uudestaan. Ei auttanut.

Nyt mietityttää että onkohan ne vanhat viestit kuitenkin tallella jossain koneen uumenissa ja mahdollisesti palautettavissa vielä jollakin konstilla. Olisi tietenkin ennen mitään toimia kannattanut varmuuskopioida ne viestit mutta enpä tullut ajatelleeksi, valitettavasti.

Olisikohan jollain antaa tähän jonkinlaista vastausta?
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
9. elokuuta 2007 @ 18:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
Paas1
Newbie
_
10. elokuuta 2007 @ 12:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katselin jo aiemmin tuota linkittämääsi keskustelua. Ajattelin että ei siitä ole minulle tässä tapauksessa iloa kun en tuntunut millään löytävän niitä kyseisiä tiedostoja. Nyt kuitenkin löysin ja avasin sen "saapuneet"-tiedoston outlookiin. Tiedosto aukesi siinä vanhassa Outlookissa ja siinähän ne minun viestit olikin. Lähetin heti ne tärkeimmät viestit edelleen itselleni jotta saan ne sillä tavoin ainakin "pelastettua" ja ladattua alas uuteen ohjelmaan. Mutta olisi mukava kun saisi kaikki viestit siirrettyä siihen uuteen ohjelmaan. En vaan tiedä miten. Luulisi onnistuvan niin että siirtää sen kyseisen tiedoston siihen kansioon jota se nykyinen versio käyttää. En vaan tiedä missä moinen on. Erilaisia Outlookin kansioita olen kyllä selaillut läpi mutta en ole löytänyt kansiota jossa olisi vastaavalla tavalla noita eri osioiden tiedostoja(saapuneet, lähetetyt jne.).

Käyttäisikö peräti samaa kansiota? Mutta silloin luulisi että ne viestit jo näkyisi uudessakin ohjelmassa. Apu olisi paikallaan.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > outlook:ista hävineet sähköpostiviestit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy