User Käyttäjä Salasana  

perjantai 23.5.2025 / 16:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > media soitin kotiverkkoon?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Media soitin kotiverkkoon?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Qillian
Junior Member
_
9. elokuuta 2007 @ 18:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!
Oon kyhäämässä langatonta kotiverkkoa ja tarvitsisin hieman apua.

Mulla on seinässä tuollainen TW-EA510 adsl-modeemi, ja koneessa Zonet:in USB-tikku. Sain verkon salattua, ja se toimii ihan OK. Mutta...

..mulla on olkkarissa Pinnacle:n Multimedia toistin "ShowCenter 1000g", ja tarkoitus olisi katsoa elokuvia kovalevyltä telkasta olohuoneessa, eli olisi yhteys: Zonet-USB -> TW-EA510 -> SC 1000g

Koska olen amatööri, kysynkin ensiksi että pitääkö olla sellainen reititin että toi toimisi, vai riittääkö toi modeemi?

Vielä selventääkseni asiaa: Tietokoneeni on toisessa huoneessa (Zonet wlan-tikku), sitten nurkan takana wlan adsl-modeemi, ja seuraavassa huoneessa toi SC 1000g ja televisio.

Eli onko mahdollista saada verkko toimimaan näillä vehkeillä?

Aika sekavan oloista, toivottavasti saatte jotain tolkkua.:)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > media soitin kotiverkkoon?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy