Ongelmia 3Dmark CPU testissä
|
|
Wyral
Newbie
|
11. elokuuta 2007 @ 23:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo eli en ole mikään mahtikeisari näitten tietokoneitten kanssa .
Mutta tuossa 3Dmark06 ohjelmassa on se CPU test niin eihän sitä voi ees tehä kun se lagiaa niin paljon(1-2fps). Ainakin mitä itekseen on opiskellu niin kyllä tämä paketti pitäs riittää sen työstämiseen ja asetuksia siinä 3Dmarkkissa olen säädelly vinksin vonksin ja hakenu ohjeita netistä mutta kun ei. Elikkä tässä mun prossu sun muut:
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4200+ , 2,0GB RAM
NVIDIA GeForce 8800 GTS
AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+, 2,0GB RAM, Nvidia GeForce 8800 GTS
|
peta69
Suspended due to non-functional email address
|
12. elokuuta 2007 @ 03:28 |
Linkki tähän viestiin
|
veikkaan että se lagaa kyllä kaikilla, syytä en tosin tiedä :)
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
12. elokuuta 2007 @ 04:35 |
Linkki tähän viestiin
|
älä tuosta huolehdi.. tuon tasoisella prossulla tuo on ihan normaali fps. noiden cpu testien FPS kuuluu olla noin alhainen.
|
prik
Member
2 tuotearviota
|
12. elokuuta 2007 @ 06:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuo on täysin normaalia, että se CPU test nykii kunnolla. Itse asiassa minun koneellani 3DMark06:n CPU test pyörii "hieman" hitaasti: Ruutu päivittyy yhden kerran 15 sekunnissa. Tästä saamme pikaisella laskutoimituksella 0,07 FPS.
-=>Tällä sivulla olevan tekstin ja/tai grafiikan osittainenkin kopioiminen ilman oikeudenhaltijan lupaa ja 20 kvadriljoonan euron tekijänoikeuskorvauksia on tekijänoikeudellisista syistä ehdottomasti kielletty ja saattaa johtaa ankariin oikeudellisiin toimenpiteisiin, joiden seurauksena voi olla jopa tietokoneesi takavarikointi ja 12 oktiljoonan euron sakot sekä elinikäinen tietokoneen ja internetin käyttökielto.<=-
|
Member
4 tuotearviota
|
12. elokuuta 2007 @ 06:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla ei käynnistyny 3D Mark 06 ollenkaa, vaa ilmoitti jostain virheestä, en muista mikä virhe se oli kun poistin ohjelman jo jonkin aikaa sitten.
|
Member
22 tuotearviota
|
12. elokuuta 2007 @ 06:30 |
Linkki tähän viestiin
|
niin siis 3dmark ohjelmat on suunniteltu ottamaan näissä testeissä koneesta kaikki irti. eli vaikka olis kaikki uusinta uutta ja huippu hyvää niin se fps tippuu pieneksi. eli ei tartte heittää konetta ikkunast ulos ja ostaa uutta :D .
Ei tarvitse olla hyvä jossain, riittää että on paras paikallaolijoista.
|
Mainos
|
  |
|
Wyral
Newbie
|
12. elokuuta 2007 @ 16:48 |
Linkki tähän viestiin
|
kiitos vastauksesta, olin puukko kaulassa ahistelemassa kamua joka autto koneen kasaamisessa :D
AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+, 2,0GB RAM, Nvidia GeForce 8800 GTS
|