User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 01:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > itunes jäätyy
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
iTunes jäätyy
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Petenid
Newbie
_
14. elokuuta 2007 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nuppi meinaa hajota. Uutukainen 30 gigan ipodi tuli tuossa postissa, mutta nyt on ongelmia saada itunesiin videoita, joita voisi sitten siirtää ipodiin.

Olen tässä Videoran iPod converterilla kääntänyt pari jaksoa Pasilaa, ensimmäinen siirtyikin kiltisti itunesiin ja sitä kautta ipodiin. Mutta kun yritän siirtää toista jaksoa (tai mitään muutakaan videota) iTunesin kirjastoon, jäätyy ohjelma ja samalla koko tietokone totaalisesti
Olen yrittänyt googlata apua, mutta oikein mitään ei ole löytynyt. Samaten olen asennellut itunesia uusiksi, ei apua. Notta mitäköhän tässä tekisi, pitäisikö etsiä jokin toinen ohjelma jolla siirtää dataa koneen ja ipodin välillä?
Member
_
20. elokuuta 2007 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm. Oletko miten säätänyt Videoran asetukset että siirtääkö Videora ne konvertoidut videot automaattisesti iTunesin kirjastoon? Itsellä tämä ei toiminut jossain vaiheessa joten tein niin, että laitoin konvertoidut videot menemään yhteen kansioon ja sitten jälkeenpäin kaikki videot kerralla Tunesiin ja iPådiin..
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > itunes jäätyy

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy