Hyviä pelejä 1 gHz koneelle?
|
|
hosee221
Member
1 tuotearvio
|
18. elokuuta 2007 @ 20:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on koneella Pentium III prossu, jossa on 1,3 gHz tehoa.
Mulla on myös ATI Radeon 9200, jossa on 128 mb:tä.
Mulla on uusin DivX asennettuna
Mulla on Windows XP
Olen myös huomannut että Warhammer : Mark Of Chaos toimii vähän nykien, samoin TrackMania Sunrise, Sims 2.
Jos näille sais jonkin pelin jota olis mukava pelata, ilman että nykii, tai jos nykii niin vaan vähän. Kiitti :P
AMD Athlon 64 FX-60 2,61GHz
NVIDIA GeForce 8800 GTX
500GB SATA
Samsung SyncMaster LD220HD
:3
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
18. elokuuta 2007 @ 22:17 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Moderator
5 tuotearviota
|
19. elokuuta 2007 @ 10:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Cod2 ei tuolla koneella pyöri..(ainakaan mun vanhalla ei pyöriny joka oli vielä parempi kuin tuo) Mutta itse suosittelen GTA3 ja Vice City, Mafia, Quake 3, CS 1.6, Hitman 1 & 2, No One Lives Forever, Soldier Of Fortune, Unreal Tournament 2003
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. elokuuta 2007 @ 10:34
|
Member
|
19. elokuuta 2007 @ 11:45 |
Linkki tähän viestiin
|
KYLLÄ SUN PITÄIS SAADA SIIHEN KONEESEEN EHDOTTOMASTI LISÄÄ MUISTIA.
SDRAM 128MB TAI 256MB PC133MHZ MUISTIA.se xp:kin tarvitsee jo peruskäytössä muistia 256mb.
colin mcrae rally 2004 voisi pyöriä kohtuullisesti ku saat siihen lisää muistia.
mulla on tuota sdram muistia hyllyssä jos vaikka tarvitsisit.
256mb pc133mhz dimm kampa voisi lähteä 20e hintaan lähetettynä kirjekuoressa.
|
Moderator
5 tuotearviota
|
19. elokuuta 2007 @ 13:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti litte: KYLLÄ SUN PITÄIS SAADA SIIHEN KONEESEEN EHDOTTOMASTI LISÄÄ MUISTIA.
SDRAM 128MB TAI 256MB PC133MHZ MUISTIA
Mistäs tiedät kuinka paljon muistia kyseisellä käyttäjällä on?
|
palkki
Junior Member
|
19. elokuuta 2007 @ 13:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti litte: KYLLÄ SUN PITÄIS SAADA SIIHEN KONEESEEN EHDOTTOMASTI LISÄÄ MUISTIA.
SDRAM 128MB TAI 256MB PC133MHZ MUISTIA.se xp:kin tarvitsee jo peruskäytössä muistia 256mb.
colin mcrae rally 2004 voisi pyöriä kohtuullisesti ku saat siihen lisää muistia.
256mb pc133mhz dimm kampa voisi lähteä 20e hintaan lähetettynä kirjekuoressa.
Tuossa ei vissii oo missään mainittu et koneessa on 128mb ramia. Näyttiksen muistia on se 128mb.
FlatOut(1) saattas toimia tuolla kokoonpanolla.
Älä tee sitä tänään, minkä voit jättää huomiseen.
|
Senior Member
|
19. elokuuta 2007 @ 15:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: KYLLÄ SUN PITÄIS SAADA SIIHEN KONEESEEN EHDOTTOMASTI LISÄÄ MUISTIA.
256mb pc133mhz dimm kampa voisi lähteä 20e hintaan lähetettynä kirjekuoressa
Esimmäinen juttu.
Lainaus: 7. ÄLÄ KIRJOITA KAIKKEA ISOLLA, SITÄ ON IHAN USKOMATTOMAN HATTUMAISTA LUKEA ja voit olla varma, että ihmisiä ei kiinnosta vastata sinulle.
*
Toinen asia.
Lainaus: 4. Osto/myynti -ilmoitukset keskustelupalstoillamme ovat kiellettyjä.
*
Joten ei mainostusta täällä ja asiattomat viestit voi jättää lähettämättä ja ne säännötkin voisi lukea tai pitäisi automaattisesti lukea kun liityt keskustelufoorumille.
* lainaukset keskustelualuiden säännöistä
Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
19. elokuuta 2007 @ 16:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Maf1a, ei kannata ruveta nrautavaksi.
Itse en todellakaan usko myöskään, että cod2 pyörii mitenkään järkevästi tuolla kokoonpanolla. Hitman 2, gta3 voisit ainakin kokeilla.
AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
19. elokuuta 2007 @ 18:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Return to castle Wolfenstein: Enemy territory Hyvä ilmainen nettipeli vuosien saatossa tullut todella paljon lisää mappeja ja muita modeja. il2 Sturmovik Paras WW2 lentokone peli. pitäisi toimi tuolla koneella.
1.kone intel core 2 quad Q6600 3,2GHz B3,ATI Radeon HD4890 ,asus p5k, 4gb ddr2. Samsung T220HD 22" Näyttö.
2.kone FSC Amilo Pi 5030, T7250, HD2300, 3gb ram Samsung 226BW 22" näyttö
3.kone AMD 64 3200+ 2.204ghz, 1,5gb ram,6600gt. Samsung 226CW 22" näyttö
Ja kiviäkin kiinnostaa minun koneeni :)
|
Moderator
5 tuotearviota
|
19. elokuuta 2007 @ 19:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Shadows13: Return to castle Wolfenstein: Enemy territory Hyvä ilmainen nettipeli vuosien saatossa tullut todella paljon lisää mappeja ja muita modeja. il2 Sturmovik Paras WW2 lentokone peli. pitäisi toimi tuolla koneella.
Tuo Sturmovik vaatii ~640mb muistia tai ainakin näin lukee Pelit-lehden arvostelussa mutta muuten se voisi toimiakkin.
|
Member
|
20. elokuuta 2007 @ 09:47 |
Linkki tähän viestiin
|
olen näitä P3 koneita nähnyt sen verran paljon että lähes jokaisessa on vaivaiset 128mb muistia. hyvä jos löytyy 256mb.
kaatopaikalta olen hakenu noita p3 vehkeitä.
|
Member
1 tuotearvio
|
20. elokuuta 2007 @ 11:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Fallout 2 ehdottomasti
AMD Phenom II X4 960T True Spirit 120 4Ghz | Powercolor HD 4890 1GB | ASUS M5A97 |4gt Kingston DDR3 | Chieftec 450w Green PSU |Cooler Master Storm Scout | 22" Asus VW225N
|
Senior Member
|
20. elokuuta 2007 @ 12:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Maf1a, ei kannata ruveta nrautavaksi
Kukas hän on? Luulen että kanssa joku joka myös haluaa pitää säännöistä kiinni silloin kun moderaattoreita ei ole näkyvissä.
Mutta ei sen enempää tästä ,toteutan vaan sääntöjä ja muistuttelen niistä. :D
|
Moderator
5 tuotearviota
|
20. elokuuta 2007 @ 12:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maf1a: Lainaus: Maf1a, ei kannata ruveta nrautavaksi
Kukas hän on?
Hän sai bännit wannabe-moderoinnista (tosin tais olla enkkupuolella) tms. eli hän kävi ketjuissa muistuttamassa säännöistä yms. vähän kuin sinä olet viime aikoina tehnyt.. Mutta ei pilata tätä hyvää ketjua enemmällä off-topikilla :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. elokuuta 2007 @ 12:19
|
Lanux
Suspended due to non-functional email address
|
20. elokuuta 2007 @ 14:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Suosittelen lämpimästi Battlefield 1942 peliä ja lisäosia :)
AMD Athlon XP
3200+ prosessori
1024MB
200GT
DVD-asema ja Kirjoittava DVD-asema
NVIDIA GeForce 7600
|
Moderator
7 tuotearviota
|
20. elokuuta 2007 @ 17:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maf1a: Lainaus: Maf1a, ei kannata ruveta nrautavaksi
Kukas hän on? Luulen että kanssa joku joka myös haluaa pitää säännöistä kiinni silloin kun moderaattoreita ei ole näkyvissä.
Mutta ei sen enempää tästä ,toteutan vaan sääntöjä ja muistuttelen niistä. :D
nrautava oli aD:n suomi(ja enkku)puolen wannabemode joka esitti modea ja huomautteli kaikesta kuin mode kuitenkaan olematta mode, sai tällä modet ja adminit erittäin vihaiseksi ja tuolloin vuosia sitten modejen oikeuksia senioreihin lisättiin, nykyään oikeuksiahan ei ole rajoitettu enää edes addicteihin. Säännöissä on pykälä nykyään joka kieltää moderaattorin töiden tekemisen ellei titteli ole 'Moderator', wannabe-moderointi on ollut afterdawnissa vähän ongelma kun porukka postaili pääasiassa "moderointi" viestejään ympäriinsä saadakseen paremman tittelin.. joten suurin osa asioista kannattaa jättää raportti -napin taakse, käyttäjät jotka eivät voi bannia eivät voi esim. spammereiden spammausta lopettaa huomauttelemalla heille.
|
Senior Member
|
21. elokuuta 2007 @ 08:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Noh tämä olkoon viimeinen offtopic viesti minulta. :D
No nyt tiedän kuka oli nrautava ja varmaan pitäisi minunkin lopetella näitä huomautiksia vai? Ei muuten mutta ärsyttää itseäni vietävästi kun eräät tavalla tai toisella rikkovat sääntöjä yleisellä keskustelualueella ,mutta taidanpa vaan tyytyä pikku huomautuksiin tästedes kun kerran bannitaan jos rankemmin puuttuu peliin. :D On tullut muuten muistakin foorumeista samoja huomautuksia ,joten kai sisälläni asuu pieni alkumode. :DD
terv. ex-wannabemoderaattori Maf1a
EDIT: Täytyy varmaan alkaa käymään vieroituksessa näistä hommista... :D
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. elokuuta 2007 @ 08:54
|
pkaksp
Moderator
|
21. elokuuta 2007 @ 09:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: mutta taidanpa vaan tyytyä pikku huomautuksiin tästedes
Jokaisesta viestistä pitäisi löytyä nappi "Raportoi viesti moderaattoreille", jota painamalla voi sääntörikkeestä ilmoittaa meille.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. elokuuta 2007 @ 09:23
|
Avatail
Newbie
|
26. elokuuta 2007 @ 17:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos tosiaikastrategia kiinnostaa, kannattaa ehdottomasti kokeilla Warcraft 3:sta ja sen lisälevyä Frozen thronea. Pitäisi pyöriä ihan mukavasti tuolla sinunkin koneella. Hyvä yksinpelikampanja ja loistava moninpeli battle.netissä. Aina löytyy oman tasoista peliseuraa...
|
kolho
|
26. elokuuta 2007 @ 17:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos roolipelit kiinnostaa, niin tässä olis muutama ehdotus. Wizardy 8, Divine divinity, Arcanum, Planescape Torment, Wizards & warriors ja sitte tietenki ikiklassikko Diablo 2 + LoD.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. elokuuta 2007 @ 17:58
|
Junior Member
|
27. elokuuta 2007 @ 15:48 |
Linkki tähän viestiin
|
call of duty 1 + uo, diablo2 + lod, nfsu2,
|
Mainos
|
  |
|
Lanux
|
27. elokuuta 2007 @ 17:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos olit hankkinut tuon koneen pelikäyttöön, niin ostot meni hukkaan! Ei
1.3gHz prossulla pelailla huippu pelejä... Nykyajan pelit on jo 3gHz.
Ja muisti on naurettavan pieni. Minimi muisti mitä suosittelen on 512mt tai 256mt. Kyllä vanhoja pelejä pystyt pelaamaan huoletta mutta uusimpia
et enään paljoa pysty pelaamaan.
AMD Athlon XP
3200+ prosessori
1024MB
200GT
DVD-asema ja Kirjoittava DVD-asema
NVIDIA GeForce 7600
|