User Käyttäjä Salasana  

tiistai 18.11.2025 / 08:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vistan poisto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
vistan poisto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mans1kk1
Junior Member

1 tuotearvio
_
19. elokuuta 2007 @ 12:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joku vois kertoo tänne miten poistan vistan.. tai asennan xp:n siihen päälle? vista on niin syvältä
Moderator

5 tuotearviota
_
19. elokuuta 2007 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se pitäisi onnistua XP-asennuslevykkeellä.
mans1kk1
Junior Member

1 tuotearvio
_
19. elokuuta 2007 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jep.. tyhmäkun olen ni kysyin sitä täältä..tajusin sen itte just vähän sen jälkee kun pistin tänne viestiä :D aika osuva toi "newbie"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. elokuuta 2007 @ 18:28

Moderator

5 tuotearviota
_
19. elokuuta 2007 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jostainhan pitää aloittaa. Eihän se Vista nyt niin paska ole, tosin se vaatii koneelta tehoja vähän enemmän kuin XP, muuten kyllä varsin hyvä ja toimiva.
mans1kk1
Junior Member

1 tuotearvio
_
21. elokuuta 2007 @ 04:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo kaverit tosta mulle kertokin.. vistassa nyt sattuu oleen jtn pieniä vikoja jotka ottaa mua liikaa päähän.. siks tähän asennankin XP.
Moderator

5 tuotearviota
_
21. elokuuta 2007 @ 06:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisitko kertoa minkälaisia vikoja?
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
21. elokuuta 2007 @ 08:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä kanssa odotan mans1kk1n vastausta, että onko siellä normaali layer 8 -vika vai jotain muuta ;)

badmyy
Account closed as per user's own request
_
21. elokuuta 2007 @ 09:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla ollut vista käytössä n.2kk:tta ja ei mulla ainakaan mitään pahaa sanottavaa ole..hyvin on toiminut!!!
mans1kk1
Junior Member

1 tuotearvio
_
21. elokuuta 2007 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no esimerkiksi jostain hämärästä syystä source dedicated server ei toimi. joka kerralla tulee "ei vastaa". ehkä tätä ei lasketa vistan viaks.. mutta myös se että en saa latausohjelmia toimimaan, kuten limewire tai bit comet.limewire väittää jtn että hakusi ei tuota tulosta ennen kuin on yhdistynyt verkkoon ja BC ei avaa latauksia.. tosin selaimen kautta kun lataa jtn se lataa sen BC:n kautta ja toimii niinkuin pitäiski. olen saanut toimimaan emulen ja revconnectin ja revconnect toimii loistavasti.. emulella lataukset tulee alle 10 kt/s. myös javan kanssa on jtn säätöö.. javan vaativat jutut ei toimi koska "java ei ole asennettu tai ole päällä selaimesi asetuksista" no tarkistin explorerin asetuksista ja päällä se oli mutta suluis luki että vaatii uudelleen käynnistyksen. käynnistinhän minä kaiken uusiks mutta ei se toiminut. sama homma oli myös mozillalla ja avant browseril. näitä vikoja ei tullut xp:llä vastaan, mutta saattaahan se olla munki sähläämisistä kiinni.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. elokuuta 2007 @ 19:02

Mainos
_
__

_
mans1kk1
Junior Member

1 tuotearvio
_
21. elokuuta 2007 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oisi toki mahtavaa saada näihi vikoihi selityksiä ettei tarvitsisi vaihtaa vistaan vaikka xp oisikin tuttu ja turvallinen.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vistan poisto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy