µtorrent
|
|
Junior Member
|
21. elokuuta 2007 @ 09:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikähän on kun on jo jonkun aikaa tullut tapaukksia ettei saa
purettua ladattuja elokuvia(monta rar tiedostoa)
Win rar herjaa korruptoituneista tiedostoista,tossa juuri valmistu
viisi leffaa,ja yhden sain purettua.
win rar on uusin versio,onhan näitä tapauksia joskus harvoin ollu,mutta
nyt ihan jatkuvasti.
Power
|
AfterDawn Addict
16 tuotearviota
|
26. elokuuta 2007 @ 09:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Tarkista että torrent client latasi ne tiedostot oikein.
uTorrent -> valitse torrent ja oikean napin takaa paina "Pakota uudelleentarkistus".
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. elokuuta 2007 @ 09:29
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
26. elokuuta 2007 @ 13:13 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla oli joskus sama vika ja sen vian aiheuttaa rikkinäinen muisti kampa,se teki aina silleen kun yritti isompaa tiedostoa purkaa niin aina oli korruptoitunu ja sitten kun pakotti µtorrentilla uudelleen tarkistuksen niin aina puuttu 0.1-1.5% ja vaikka latas ne uudestaan niin aina sama juttu,joskus harvoin sai purettua kokonaan,jos sulla on kaksi muisti kampaa niin kokeile ottaa toinen irti ja kokeile uudestaan purkaa joku paketti.yksi merkki rikkinäisestä muisti kammasta on konetta käynnistäessä jos kuuluu kolme piippausta,mulla ei kyllä kuulunu vaikka oli rikki.
|
Junior Member
|
26. elokuuta 2007 @ 14:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Muistit olen tarkistanut Memtestillä,ja muita muistiin viittaavia ongelmia ei ole,mutta mistä näitä aina tietää,täytyy koittaa tota tiedostojen tarkistus juttua vielä.
Power
|
puuttis
Member
1 tuotearvio
|
27. elokuuta 2007 @ 16:33 |
Linkki tähän viestiin
|
itselläni oli samaa vikaa,mutta kerran vahingossa oli memtest päällä kun purin rarreja ja pelitti.olen sen jälkeen aina laittanut memtestin päälle ja sit alkanut purkamaan.se kuormittaa konetta niin että se purkaa hitaasti ne paketit.en keksinyt muuta.kokeilin tätä uudelleen ilman memtestiäkin ja aina sama herjaus,mut tosiaan loppui kun memtestin kanssa purki.kokeilepa voi kenties auttaa.
|
matamy
Suspended due to non-functional email address
|
21. syyskuuta 2007 @ 17:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo kiva ladata, mut ei tule valmiiks. eli soitan rokkia c:stä
perseestä
matamy
|
Mainos
|
  |
|
Moderator
7 tuotearviota
|
21. syyskuuta 2007 @ 18:39 |
Linkki tähän viestiin
|
matamy:n ongelma on jo esillä omassa ketjussaan, ei tälläisiä. lukkoon.
|