User Käyttäjä Salasana  

maanantai 11.5.2026 / 21:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pelikoneen tarpeessa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelikoneen tarpeessa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
22. elokuuta 2007 @ 11:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olen itse hankkimassa uutta konetta, joka tulisi pelikäyttöön. Omasta takaa tulisi Dvd-asema, näppis ja hiiri ja näyttö.

Muuten sitten tarvitsen kaiken muun. Mutta sanotaanko että semmonen sopiva hinta olis 1000e.

Tiedän kyllä että on paljon näitä keskusteluja mutta niistä keskusteluista ei löytyny semmosta sopivaa joka sopisi tähän minun tarpeeeseen.
Member
_
22. elokuuta 2007 @ 11:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuossa olisi yksi ainakin, prossun voi vaihtaa E6850 jos haluaa mutta toi E6750 hintalaatu suhteeltaan tällä hetkellä varmaan paras.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pelikoneen tarpeessa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy