User Käyttäjä Salasana  

lauantai 4.10.2025 / 20:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ccc ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CCC ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
juokaljaa
Newbie
_
24. elokuuta 2007 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla olisi ongelma tuan Catalyst Control Centterin kanssa koska kun joka kerta kun avaan koneen se heittää sellasen errorin ruudulle missä lukee että : "Exclamation You do not have permission to change CATALYST Control Center settings take contact to adminstrator" ja olen itse admin. Tietääkö kukaan miten tämän errorin saisi pois koska se ärsyttää ja pitää CCC aina käynnistää kun aloittaa pelailemaan jotakin.
Member

7 tuotearviota
_
25. elokuuta 2007 @ 09:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla kun aikoinaan oli Radeon ja CCC niin otin CCC:n pois startupista koska en tehnyt sillä mitään. Ainakin kaikki näyttöasetukset mitä sinne säädin niin tallentuu ja säilyy vaikka ite control center ei käynnisty windowsin yhteydessä ja sen saa aina päälle kun tarvitsee.

Yleensäkkään noitten näyttisten ajureiden eikä varmaan monien muidenkaan ajureiden ohjauspaneeleita tarvitse pitää käynnissä koska ajurit toimivat muutenkin kunnolla.

Ainakin minä olen kokenut asian näin, eikä minulla nyttenkään ole nVidian control panelia päällä ollut ja kaikki on sen suhteen toiminut moitteeta.

Tämä oli vain tämmönen sivuhuomautus eli itse ongelmaan en tiedä suoranaista ratkaisua mutta jonkinlainen ratkaisu se voi olla tämäkin :)

Nyt kun luin vielä uudestaan tota sun viestiä niin nousi kysymyksiä:
"pitää CCC aina käynnistää kun aloittaa pelailemaan jotakin" oletko koskaan kokeillut niin, että jätät käynnistämättä? ja
"You do not have permission to change CATALYST Control Center settings"
Pystytkö kuitenkin muuttamaan asetuksia?

nämä oli lähinnä siksi, että teidän, estääkö tämä ongelma todella konettasi toimimasta kunnolla.
jakoavain
Newbie
_
31. elokuuta 2007 @ 00:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaverin koneessa sama ongelma, errori ei käynnistäessä häiritse (yksi klikkaus hoitaa sen pois).
Enemmän häiritsee se että control centerin asetuksia ei todellakaan voi muuttaa, joten esim. toisen näytön tai telkkarin käyttöönotto ei onnistu. CCC:tä on poisteltu ja asenneltu useita kertoja, windowsissa (XP Home) ei ole kuin yksi käyttäjätili käytössä (järjestelmänvalvojan tunnuksilla) ja valtuuksia muuttaa asetuksia ei kuulemma siltikään ole. Kiitos jo etukäteen jos joku osaa auttaa.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ccc ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy