Tiukka D40 Objektiivi
|
|
Bananiii
Newbie
|
24. elokuuta 2007 @ 13:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Ostin tässä vähän aikaa sitten Nikonin D40-järkkärin jonka mukana tuli 18-55mm objektiivi. Kerran kun vähän viileämmällä ilmalla kävin kuvaamassa ulkona oli sen jälkeen objektiivi aika tiukka ja vaikea zoomata. Kannattaako itse avata kyseinen objektiivi vai miten?
|
Moderator
5 tuotearviota
|
25. elokuuta 2007 @ 08:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos haluat sen toimivan jatkossakin, niin älä itse avaa, vie takuuhuoltoon.
EDIT: johtuu ehkä siitä, että kierteiden voiteluaine jähmettyy viileällä ilmalla, entäs sitten talvella.
Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. elokuuta 2007 @ 08:28
|
Member
|
25. elokuuta 2007 @ 08:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Ohjeissa ilmoitetaan suositellut käyttölämpötilat. Itsekin joskus pohdin omaa D50 ja sen putkia. Kylmin missä olen kuvannut on ollut noin -20 mutta siinä tein niin että ainakun ei ollut kuva tilannetta niin pidin kameraa paksun untuvatakin alla rintaa vasten. Eniten pelotti miten lcd näyttö suhtautuu tuollaiseen kylmyyteen mutta ei mitään vahinkoa ole tapahtunut.
Putkea EI tosiaankaan kannata avata itse. Viet vain takuuhuoltoon ja sanot että on alkanut jäykistymään.
MacBook C2D 2.0GHz 2Gt + Samsung 215TW
|
AfterDawn Addict
35 tuotearviota
|
26. elokuuta 2007 @ 03:10 |
Linkki tähän viestiin
|
itellä on Zuikon 11mm laajakuva linssi ja viime talvena käytin sitä ulkona kun oli -14 ei kamera tai optiikka ollut moksiskaan
joo mut älä avaa mitään kun ne linssit "kelluu" siellä optiikan sisällä joten kyllä auki saa mut et kiini sitten mitenkään koti konstein
Lainaus: Putkea EI tosiaankaan kannata avata itse. Viet vain takuuhuoltoon ja sanot että on alkanut jäykistymään.
ota esiin että ei liikkeessä tuu väärin käsityksiä sana parresta 
|
Member
|
26. elokuuta 2007 @ 08:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sokar80:
Lainaus: Putkea EI tosiaankaan kannata avata itse. Viet vain takuuhuoltoon ja sanot että on alkanut jäykistymään.
ota esiin että ei liikkeessä tuu väärin käsityksiä sana parresta 
Mielenkiinnosta, mitä toi tarkottaa? =)
|
Moderator
5 tuotearviota
|
26. elokuuta 2007 @ 08:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Taitaa viitata alapäähuumoriin. Olisi nyt tuo kuva pantu oikein, että näkyisi, niin idea voisi aueta.
EDIT: Kun kuvan liittää, voisi esikatselulla tarkistaa, että linkki toimii oikein.
Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. elokuuta 2007 @ 08:41
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
26. elokuuta 2007 @ 09:19 |
Linkki tähän viestiin
|
^ Ihan hyvin se kuva kyllä näkyy...
♫ HTPC ♫
Antec Fusion Black | Asus P5E-VM HDMI mATX | Intel C2D e2200 @ 3.0GHz + Scythe Ninja Mini | EVGA 8800GT 512MB | Muistia vitusti | Linux | Samsung 32" + ViewSonic 22" | Yamaha RX-V657 | Magnat Quantum 503
|
Mainos
|
  |
|
Member
|
26. elokuuta 2007 @ 09:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Missähän pitäisi näkyä kuva? Vai onko kuva tuo hymiö joka läiskii itseään?
|