User Käyttäjä Salasana  

maanantai 7.7.2025 / 01:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pelihiiri hakusessa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelihiiri hakusessa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:123>
Member

22 tuotearviota
_
25. elokuuta 2007 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moroo!!

Niin elikä olisin uutta hiirulaista ostamassa kun vanha rotta heittelee välillä minne sattuu, ei ole kivaa se :/ . Ite ostaisin jomman kumman:
Logitech G5 http://www.tietoasema.fi/eshop/?sid=1&ci...910-000094&whid
tai
Razer Copperhead, Tempest Blue http://www.jimmspc-store.fi/tuote/RZ-2000B?t=false
tai
Razer Copperhead SK-Gaming Edition (jos jotain oleellista on tuohon "perus" copperheadiin) http://www.jimmspc-store.fi/tuote/RZ-ED001?t=false
niin mikä noista kandee ostaa vai onko muita hyviä vaihtoehtoja lisää.

myös uusi matto rotalle olisi hyvä kun ei tuo vanha rätti ole hyvä, Funcin mattoja suosittelivat tietoasemalla,kuinka hyviä ne on? maton hinta olis hyvä olla alle 30e

by the way, olen lukenut yhden vähän vanhemman ketjun pelihiirist ja siellä ruettiin kiistelemään optisen ja laser hiirin välillä, ja EN HALUA TUOTA KINASTELUA TÄNNE.
Kiitos vastanneille!!!

Ei tarvitse olla hyvä jossain, riittää että on paras paikallaolijoista.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. elokuuta 2007 @ 13:56

Member

1 tuotearvio
_
25. elokuuta 2007 @ 14:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ittelläni on Logitechin G5 ja tykkään erityisesti muotoilusta, istuu käteen kuin hanska :)

Kumppaniksi hiirulainen sai Ulti-mat:n Breathe -maton johon olen myös ollut tyytyväinen:

http://www.ulti-mat.com/v3/index.php?p=p...=mousepads&id=9

Antec Three Hundred | Asus P5Q PRO
Intel Core 2 Quad Q9500 2.83 GHz
Palit GeForce GTX 260 Sonic 216 SP
4 GB DDR2
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
25. elokuuta 2007 @ 15:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on kanssa tuo G5. sattuu minunkin käteen mainiosti. aina tietty kannattaa mennä kauppaan ja kokeilla sitä hiirtä miten se käteen sattuu...
mulla hiiren kanssa Everglide Titan matto... ihan ok yhdistelmä :D

643000
_
25. elokuuta 2007 @ 16:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, allekirjoitan äskeisen. Ja mullakin on muuten G5 ja hyvä hiiri onkin! ;)

Intel C2D E4300@2,4Ghz | Asus P5ND2 SE | Radeon HD 2900Gt | 2Gb DDR2 667Mhz | 250Gb | Deathadder | Z3e | 206BW
Junior Member
_
25. elokuuta 2007 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täällä on sitten neljäs G5 omistaja :D
Todella hyvin on pelittänyt ja istuu hyvin käteen. Hiirimattona on Razer Mantis Speed ja hyvin luistaa ;)

Intel C2D E6750 @3.44GHz / GeForce 8800GTS 320MB / 2Gt DDR2 800MHz / Asus P5K
tohveli_
Newbie
_
25. elokuuta 2007 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja viides. :)
En ole joutunut kertaakaan katumaan ostosta, istuu käteen kuin unelma.
Member

22 tuotearviota
_
25. elokuuta 2007 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tai sitten logitch on palkannut teidät kehumaan sitä :D . no ei vainenkaan. itekin koklasin sitä tietoasemal ja sopi mun kuoraan mut toi razer ois kiikaris sen tähen ku se on halvempi ja pirun pal nätimpi. et onko kellään niist kokemuksia, niitäkin ois kiva kuulla, ku tuntuu menevän ton G5 ylistämiseks koko roska :D .

Junior Member
_
25. elokuuta 2007 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tässä mitään ylistellä, mutta eikö se aina niin oo et oma hiiri paras hiiri ;)
Itte aattelin kyllä ostaa ton Razerin DeathAdderin kun tä G5 taitaa mennää veljen koneelle.

Intel C2D E6750 @3.44GHz / GeForce 8800GTS 320MB / 2Gt DDR2 800MHz / Asus P5K
Member

22 tuotearviota
_
31. elokuuta 2007 @ 13:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko nyt todettava niin että logitechin G5 rocks ja Razer sucs? Eikö kellään oikeasti ole kokemuksia noista Razerin hiiristä!!?? Niistä ois todella mukava kuulla mielipiteitä. No entäs sitten noi hiirimatot, eri matoist ois myös mukava kuulla lisää ja millanen matto olis hyvä tohon tarkkuus ja peli tarkotukseen.

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
31. elokuuta 2007 @ 14:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.peliplaneetta.net/artikkelit/836/
Tuossa peliplaneetan hiirimattotesti. Noissa matoissa on vähän se että jotkut sopivat paremmin optiselle ja jotkut laserille. Mulla on tuo Qpad CT med glidz ja se sopii aika passelisti MX518:lle.

Question everything
Junior Member

8 tuotearviota
_
31. elokuuta 2007 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itellä ollu razer copperhead ja ulti-mat original kaks vuotta ja hyvin on toiminu. en voi muuta ku suositella tätä. sopii vasen ja oikeakätiselle

HorZor
_
31. elokuuta 2007 @ 14:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti k0jootti:
http://www.peliplaneetta.net/artikkelit/836/
Tuossa peliplaneetan hiirimattotesti. Noissa matoissa on vähän se että jotkut sopivat paremmin optiselle ja jotkut laserille. Mulla on tuo Qpad CT med glidz ja se sopii aika passelisti MX518:lle.
Testistä puuttuvat Steelpadin lippulaivat Steelpad S&S ja Steelpad 4D, jotka ovat saaneet paljon kehuja.
matpaa
Newbie
_
31. elokuuta 2007 @ 14:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Menet kauppaan ja otat sen kumpi sopii paremmin käteen.
... ei niissä oikeasti ole eroja ;)

Paras hirimatto on tavallinen A4 liuska.
Paperin kuidut antaa optiselle hiirelle sopivasti varjoja.
Lisäksi se on halpa, helposti saatavilla ja vaihdettavissa.

Q6600 / 2GB / 8800GTS 320MB / n+1 GB HDD / Ubuntu 7.04 + Beryl
osckari
_
31. elokuuta 2007 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti matpaa:
Paras hirimatto on tavallinen A4 liuska.
Paperin kuidut antaa optiselle hiirelle sopivasti varjoja.
Lisäksi se on halpa, helposti saatavilla ja vaihdettavissa.

Ja hiiren tassut menee pilalle. =)
Member
_
31. elokuuta 2007 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tommonen Razer DeathAdder hiiri ja voin sanoa et se on mun mielestä hemmetin hyvä, ku sain käteen ni tuntu ehkä hieman omituiselta(varmaan johtu kyllä siitä et edellinen hiiri oli joku halpa ja paljon pienempi) mut sitte ku käytin sitä vähän aikaa ni alko tuntuu loistavalta :) Voin suositella kyllä tätä :D ja on vielä halvempi kuin G5. Melkein varmuudella sanon että tässä ja G5 ei huomaan mitään suurempia eroja.
643000
_
31. elokuuta 2007 @ 17:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä kävin justiinsa verkkokaupassa ja ostin Allsopin 5? hiiri maton ja voin sanoo, että ihan hyvältä tuntuu ainakin sourcea pelatessa

Intel C2D E4300@2,4Ghz | Asus P5ND2 SE | Radeon HD 2900Gt | 2Gb DDR2 667Mhz | 250Gb | Deathadder | Z3e | 206BW
antt1la
Account closed as per user's own request
_
1. syyskuuta 2007 @ 05:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Allsop mullakin ja toimii G5 kanssa ;). Onko Razereis painoruuveja?

(>^.^)>
schnappi
_
1. syyskuuta 2007 @ 06:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti muuli123:
Mulla on tommonen Razer DeathAdder hiiri ja voin sanoa et se on mun mielestä hemmetin hyvä, ku sain käteen ni tuntu ehkä hieman omituiselta(varmaan johtu kyllä siitä et edellinen hiiri oli joku halpa ja paljon pienempi) mut sitte ku käytin sitä vähän aikaa ni alko tuntuu loistavalta :) Voin suositella kyllä tätä :D ja on vielä halvempi kuin G5. Melkein varmuudella sanon että tässä ja G5 ei huomaan mitään suurempia eroja.
G5 mulla pieni ero on razeriin.. mutta molemmat on hyviä hiiriä!
G5 ei ole huonompi... ite vaan tykkään hiukan painavammasta hiirestä.

antt1la: jos tarkotat painoja niinku G5 nin ei ole...

[OFF] Muuli saako tossa razerissa muutettua tota tarkkuuta niinku G5 että saa ite määrittää ne tarkkuudet? kun siinä on valmiina 450,900,1800DPI ja en saannu muutettua noita??

(G5:ssä laitettu mulle 1000,1600,2000 DPI) [/OFF]

Member

22 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2007 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tulihan niitä razeriin liittyviä kommentteja ku vähän potkii :D . joo pittää kahtoa ny ku joskus jaksais raahautua tietoasemalle (ku se on valitettavasti ainut mahollinen paikka josa voi testata:/ ) mut on tää kyl pirullinen valinta ku tosa copperheadissa on noi näppäimet ite mahollist ohjelmoida, g5 ei oo tota ja sit taas g5 sopii varmast mun hirmu isoon kouraan ja siin on toi painon säätö jota ei sit oo copperheadis ellei rupea tekemään jottain omapatenttia, mut sitten taas copperhead on halvempi ja nätimpi. ota siit sit selevää.

Lainaus:
Paras hirimatto on tavallinen A4 liuska

no mikä on tavallinen a4 liuska? joku vanha keittiö rätti vai? ei millään pahalla mut tohon en jaksa uskoa.
ite ajattelin ostaa konkun näistä:
Sniper
Gamma Pad
Steelpad 5L
oisko noista mihenkään. ne on kalliita mut mää olen kyllä valmis sijoittamaan jonkin verran ulkonäköön ja siihen et ois viel suht koht hyvä.

Member
_
1. syyskuuta 2007 @ 14:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti "schnappi":
[OFF] Muuli saako tossa razerissa muutettua tota tarkkuuta niinku G5 että saa ite määrittää ne tarkkuudet? kun siinä on valmiina 450,900,1800DPI ja en saannu muutettua noita??

(G5:ssä laitettu mulle 1000,1600,2000 DPI) [/OFF]

Kyl mä saan ihan hyvin noita muutettua :D
schnappi
_
1. syyskuuta 2007 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli esim ton 1800 satt muutettua 1600DPI:hin?? ja 450 semin 900DPI:hin?

Junior Member
_
1. syyskuuta 2007 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Iteltä löytyy MX518 + Steelpad S&S ja oli omasta mielestäni todella hyvä ostos

Nykyinen kone:
| Asus Commando | Intel Core 2 Duo E4300 (1,8GHz) @2,88GHz | 2*1Gt 800MHz | Asus GeForce 8800 GTS 320MB (500/800) @(670/970) | Seagate Barracuda 7200.10 320Gt | Antec P180 + Antec NeoHe 550W | 3DMark05 16 327 | 3DMark06 10 150 | MX518 | Steelpad S&S | LG L1953TR (19") |

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. syyskuuta 2007 @ 15:49

antt1la
_
1. syyskuuta 2007 @ 19:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mikaeli26:
tulihan niitä razeriin liittyviä kommentteja ku vähän potkii :D . joo pittää kahtoa ny ku joskus jaksais raahautua tietoasemalle (ku se on valitettavasti ainut mahollinen paikka josa voi testata:/ ) mut on tää kyl pirullinen valinta ku tosa copperheadissa on noi näppäimet ite mahollist ohjelmoida, g5 ei oo tota ja sit taas g5 sopii varmast mun hirmu isoon kouraan ja siin on toi painon säätö jota ei sit oo copperheadis ellei rupea tekemään jottain omapatenttia, mut sitten taas copperhead on halvempi ja nätimpi. ota siit sit selevää.
Itse mietin kanssa tuota, että vaihtaako Copperheadii. Nyt olen päättänyt vaihtaa copperheadii, koska: Hienompi ja itellä G5:sen rulla tökkii ja välillä ei pyöritä ja välillä pyörittää liikaa tota kuullu muillakin olevan. Siis pelien ase valinnoissa haittaa tuo.
Niin ja niistä painoruuveista, että Copperheadii saa ostaa Kitin jolla siihen sai painoruuveja (16e).

(>^.^)>

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. syyskuuta 2007 @ 19:10

antt1la
_
1. syyskuuta 2007 @ 19:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt oon kallistumassa Optiseen hiireen ja olen kahden vaiheilla. Kumpi Razer DeathAddear vai Diamondback 3G hiiri? Diamondback parempi koska 7 näppäintä?? Vai onko näille kenties parempia vaihtoehtoja?

(>^.^)>
Mainos
_
__

_
carpetti
Junior Member
_
1. syyskuuta 2007 @ 20:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MX518 täälläki ja eipä ole muuta pahaa sanottavaa, kuin tuo setpoint on aika huono verrattuna razerin ohjelmaan :P tai ainakin itse pidän paaaljon enemmän tuosta razerin ohjelmasta, mm senssiä pystyy säätämän kesken pelin paremmin kuin setpointilla.

Sivu:123>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pelihiiri hakusessa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy