User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 05:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > error creating magnet registry key
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Error creating magnet registry key
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Propethy
Newbie
_
25. elokuuta 2007 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dc sanoo "error creating magnet registry key". Mitä pitäisi tehdä? Olen koittanut etsiä haulla.

Kiitos jo etukäteen!
rkl82
Suspended due to non-functional email address
_
27. elokuuta 2007 @ 08:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama ongelma. Kyseessä siis Vista. Varmaan joutuu ajamaan järjestelmänvalvojana? Ei oikein innosta kun katoin niin joutuu asetukset laittamaan uudelleen. Vai johtuisiko Windowsin palomuurista?
Propethy
Newbie
_
28. elokuuta 2007 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Enpä osaa sanoa yhtään itse mistä johtuu. Asun itse Lappeenrannassa tällä hetkellä opiskelijakämpässä ja veikkaan että yliopiston oma palomuuri estää jotenki. En ole siitäkään varma. Vista mullakin on ja uusi läppäri. Ei johdu Windowsin palomuurista koska otin sen pois päältä.

Se on kumma ku tähän asiaan ei saa vastausta keneltäkään. Haulla kun katsoin niin muutkin ovat ennen esittäneet vastaavanlaisen ongelman mutta vastausta en löytänyt. Joku sanoi että DC:n uudelleenasennus auttaisi.. no mutta ei auttanut. Olen asentanut DC++:n nyt varmaa 10 kertaa ja aina sama ongelma :D. Aivan varmasti joku tietää..
rkl82
_
28. elokuuta 2007 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain pois tuon error creating magnet registry key ilmoituksen. Connection settingissä mulla oli valittuna Firewall with UPnP ja vaihdoin tuon asetuksen Firewall with manual port forwardin ja määritin portit. Uudelleen käynnistys vielä varmuuden vuoksi eikä ilmoitusta.
Z4m1X
Inactive
_
11. syyskuuta 2007 @ 11:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitkä portit pistit kun vaihdoit tuon asetuksen ?

sami
rkl82
_
11. syyskuuta 2007 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Portti 1412 toimii mulla ainakin.
Junior Member

1 tuotearvio
_
13. syyskuuta 2007 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on vista ja porttien ohjaus ei auttanut. Mut sit rupes toimimaan ko otin täpän pois dc:n asetuksista missä luki jotain magnet registry
key viittaavaa. Voin tarkastaa sen ko pääsen kotiin.

Itsekin olen pähkäillyt pitkään.
Junior Member

1 tuotearvio
_
13. syyskuuta 2007 @ 19:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nii sen dc:n asetuksista "advanced" välilehti ja sit täppä pois kohast "register with windows handle magnet" kohast. Joha rupes toimimaa.
Mainos
_
__

_
Propethy
Newbie
_
15. syyskuuta 2007 @ 07:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos paljon. Mullakin rupes toimimaan ku tein podemonin neuvot :). Kiitos teille vastauksista.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > error creating magnet registry key

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy