User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 21.9.2025 / 06:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hiirimatto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hiirimatto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mikkoi
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. elokuuta 2007 @ 19:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkälainen hiirimatto olisi hyvä Razer DeathAdder hiirelle?
Member

2 tuotearviota
_
26. elokuuta 2007 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mites olis http://www.jimmspc-store.fi/tuote/CC2620...&subgroup=20701
tai sitten ei.. Itellä on UltiMat original joka ei mikää paras kyl oo, hiiri ei luista kunnolla et saa olla vähä jokapäivä pesemässä tätä. Icematin lasinen hiirimatto vois olla hyvä, ainut vaan että siitä kuuluu sellanen "kohina" ku liikuttaa hiirtä..

Intel 2500K @ 4905MHz, Asus GTX 670 DirectCu II, Asus Sabertooth Z77, 2x 4Gb Corsair Vengeance 1600Mhz, Samsung 128Gb 830 SSD, Corsair HX750W, Antec P280, nestejäähdytys
Momotus
Suspended due to non-functional email address
_
26. elokuuta 2007 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa vilasta Peliplaneetan hiirimattotesti. Sieltä saattaa löytyä hyväkin matto ;)
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
26. elokuuta 2007 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sotamise:
mites olis http://www.jimmspc-store.fi/tuote/CC2620...&subgroup=20701
tai sitten ei.. Itellä on UltiMat original joka ei mikää paras kyl oo, hiiri ei luista kunnolla et saa olla vähä jokapäivä pesemässä tätä. Icematin lasinen hiirimatto vois olla hyvä, ainut vaan että siitä kuuluu sellanen "kohina" ku liikuttaa hiirtä..
"Erityisesti naispuolisille pelaajille suunnattu pelihiirimatto." Hehheh.
Itse tilasin juuri Qpad CT:n MX518:lle, toivottavasti on hyvä. On ainekin kehuttu tuota yhdistelmää.
Tuosta testistä on varmaan melko helppo valita se oikea.

Question everything
mikkoi
Senior Member

1 tuotearvio
_
31. elokuuta 2007 @ 07:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. syyskuuta 2007 @ 11:46

Kuuorava
Junior Member
_
31. elokuuta 2007 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse suosin lähes mistä vain löytyviä 2 euron kangas mattoja. Hinta-laatusuhteeltaan parhaita.
mikkoi
Senior Member

1 tuotearvio
_
1. syyskuuta 2007 @ 11:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Peliplaneetan hiirimattotestissä QPAD XT-R ja Razer Exactmat menestyivät parhaiten. Kumpi on mielestänne parempi?
AfterDawn Addict

9 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2007 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kuuorava:
Itse suosin lähes mistä vain löytyviä 2 euron kangas mattoja. Hinta-laatusuhteeltaan parhaita.
sama täällä :)

Miks ostaa jotain kalliita kuin halvemmallakin pärjää :)

Nyt mulla on tämmöinen hiirimatto käytössä: http://www.ksbsport.com/kauppa/product_details.php?p=738

Intel Core i7 950 DO 3,06GHz @ 4.00 GHZ 24/7+ Noctua NH-D14 / Asus Sabertooth x58 / a-Data 3x2GB, DDR3 1600MHz CL9 / Asus GTX 780 DCII OC 3GB / Corsair AX860i / Fractal Design Define R4 / Asus Xonar DGX / 5500 GB kovalevy tilaa / Logitech G400s / Logitech G110 / Beng G2412HD 23.56" + Samsung Syncmaster S22B300 21.5 / Logitech Z-2300 / Windows 7 professional 64bit + Intel X25-M G2 80 GB
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2007 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hah, minä löysin keittiön pöydältä www.rovaniemi.fi -muovisen hiirimaton ja hyvin pelaa :D

E: Tuo on vähän sitä että kun peli ei suju niin vian täytyy olla hiirimatossa kun kaikki on jo uusittu ;)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. syyskuuta 2007 @ 13:26

mikkoi
Senior Member

1 tuotearvio
_
3. syyskuuta 2007 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä näistä on paras: Steelpad S&S, Steelpad 4D, Razer Exactmat vai QPAD XT-R?
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
3. syyskuuta 2007 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Mikä näistä on paras: Steelpad S&S, Steelpad 4D, Razer Exactmat vai QPAD XT-R?
S&S:stä oon kuullu ainaki hyvää.

Senior Member

15 tuotearviota
_
4. syyskuuta 2007 @ 03:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itsellä razer mantis speed tuon deathadderin kanssa.. liukas ja tarpeeksi iso matto. edellinen oli breathe x3 ja tämä on huomattavasti parempi

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
Junior Member
_
4. syyskuuta 2007 @ 10:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse miettisin QPad EC-R:ää, siinä on fiksailtu noita XT-R:n vikoja mitä tuossa testissä mainittiin. Siinä on mm. tollanen samanlainen pohja kuin Steelpad S&S:ä ja sen saa Cruzista 27€. Mitä vielä odotat? :D No aika henkilökohtaista että mistä matosta tykkää, mutta noin niinkuin yleisesti. Itse en tuota mattoa omista, sanokaa joku jos siinä on jotain vikoja kun meinasin itse hommata.

EDIT: Typo

Intel Q6600 G0|Club 3D HD4870 512MB|Asus P5K|NZXT Apollo|Mushkin 4GB 4-4-4-12|Samsung T166 500GB| BQ! Straightpower 550W|Vista Home Premium|Asus VW222S 22"|

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. syyskuuta 2007 @ 14:14

mikkoi
Senior Member

1 tuotearvio
_
6. syyskuuta 2007 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko Steelpad 5L hyvä? Kysyin Jimm'ssiltä ja sieltä tuli vastaus: "Kaikki Steelpadin sekä Qpadin hiirimatot sopivat tälle hiirelle, itse suosittelen Steelpad 5L hiirimattoa, itsellä löytyy kyseinen yhdistelmä kotoa."
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
6. syyskuuta 2007 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen jostain kuullut hyvää tosta matosta.

Undercova
Senior Member
_
6. syyskuuta 2007 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oma Breathe X2-amtto toimii ainakin erittäin hyvin, ja on halpakin. 4 eri kokoa, pienestä koko pöydän peittävään.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=9205

Phenom II X4 965BE 4Ghz/ Gigabyte GTX660 Windforce / Asrock 970 Extreme4 / Kingston HyperX 2x4GB / SF-2000 koppa / Kingston V300 120GB SSD / WD Caviar SE16 250Gt / Corsair VX450
Senior Member

15 tuotearviota
_
6. syyskuuta 2007 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuo steelpad on varmasti tosi hyvä :) ehkä vähän liian pieni omaan käyttööni.. mutta varmasti liukas. breathet taas ovat aika hitaita mattoja, mutta tarkkoja

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
Senior Member

14 tuotearviota
_
8. syyskuuta 2007 @ 03:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
löysin kirpparilta sella puolikovan muovisen batman hiirimaton ja heitin breathen mäkeen.

hiirimatto maksoi järkyttävät 0,30e

"Ja kyllä liukuu hiiri matolta kun pikkasenki tönäsee"
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
8. syyskuuta 2007 @ 08:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jea, ei tarvi aina olla kova hinta =)

Kuten ei mullakaan ollut ihan hyvin toimii.

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hiirimatto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy