User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 08:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2:lla ps1:n pelit?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ps2:lla ps1:n pelit?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
0602565
Newbie
_
31. elokuuta 2007 @ 10:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vähän hölmö kysymys
mutta eikö modatun ps2:n pitäisi lukea ps1:nkin pelejä, sekä poltettuja että aitoja? Mod-piiri taisi olla matrix infinity 1.38, pleikan versiota en nyt just muista/jaksa tarkistaa.
Oon vaan jääny miettimään, kun oon joskus pari kertaa joitain ps1 pelejä polttanut ja koittanut pelata, mut näyttää vaan mustaa ruutua. Ei mee ees siihen tilaan että pleikka ilmottaa ettei löydä levyä tai että levyssä vikaa. Eli onko aina sit muka ollu poltossa vika, vai eikö vaan toimi ne tuossa? Kiva jos joku pystyis kertomaan. Oon ite yrittäny vähän ettiä tosta mod-piiristä tietoa mut niin paljo kaikkea ihan sontaa löytyy lisäks et en vaan oo osannu löytää mitään järkevää.
Baabo
Member
_
1. syyskuuta 2007 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen päivittämään piirin, koska 1.38 on jo todella vanha (uusin 1.93). Päivityksen jälkeen paina kolmiota ja ympyrää käynnistyksessä ja kato asetuksia, bootataanko psx pelit yms.
0602565
Newbie
_
9. syyskuuta 2007 @ 06:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ku ei, niin ei.
Päivitin ja katsoin asetukset, silti tekee ihan saman ku aina ennenkin psx peleissä: näyttää vaan mustaa ruutua. En tiedä sit miten käyttäytyis aitojen ps1 pelien kanssa mut tosiaan noita poltettuja ei ainakaan ole näyttänyt suostuvan pyörittämään. Missähän vika?
Baabo
Member
_
9. syyskuuta 2007 @ 07:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytätkö rw- levyjä? Jos konsolissa ei ole "F" johtoa juotettu, niin rw levyt ei toimi/toimii huonosti. Mitä levyjä käytät?
jippii12
Member
_
9. syyskuuta 2007 @ 09:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
omassa pleikassani ainakin ps1 pelit pitää polttaa cd-levylle että toimivat, dvd:ltä ei toimi.
Senior Member

3 tuotearviota
_
9. syyskuuta 2007 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
omassa pleikassani ainakin ps1 pelit pitää polttaa cd-levylle että toimivat, dvd:ltä ei toimi.
Yhtään ainoaa kappaletta PS1 pelejä ei ole koskaan tehtykkään DVD:lle. PS1 konsoli lukee vain cd levyjä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. syyskuuta 2007 @ 15:39

0602565
Newbie
_
9. syyskuuta 2007 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen polttanut Traxdatan CD-R levyille nyt viime aikoina, en muista olenko aiemmin muita käyttänyt.
mikueli
Member

9 tuotearviota
_
11. syyskuuta 2007 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinkas nopeasti olet polttanut levyt pitäisi polttaa mahdollisimman hitaasti ja oikealla poltto-ohjelmalla(en ole varma onko sillä väliä, mutta muistaakseni joku sano että sillä on väliä polta siis ihan datana ja ohjelma on joko nero tai clone cd)ja tolla cd-r levyn merkilläkin saattaa olla väliä en nyt sit tiedä mikä ois paras, mut eri levyjä kannattaa kokeilla. Ei nuo cd levyt enää hirveesti maksa.

6x tv, 5x pc, 2x psp, xbox360, ps3, wii, 3ds
kännykkänä nokia lumia 920 ja nokia e75 sekä nokia n9 black 16gt

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. syyskuuta 2007 @ 17:27

Senior Member

3 tuotearviota
_
11. syyskuuta 2007 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei datana ei. Ihan teet imagen tai poltat valmiista imagesta. Polttosoftalla ei ole niinkään väliä. Itse käytän imgburnia. Kokeile toista levymerkkiä. Joskus nuo ykkösen kopiot on työläitä saada toimimaan.
0602565
Newbie
_
12. syyskuuta 2007 @ 04:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitääpä sitten kokeilla vaan eri merkkisille levyille polttaa, nerolla olen tähän mennessä polttanut imagena eikä tosiaan ole toiminut.
Mainos
_
__

_
mikueli
Member

9 tuotearviota
_
12. syyskuuta 2007 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti download:
Ei datana ei. Ihan teet imagen tai poltat valmiista imagesta. Polttosoftalla ei ole niinkään väliä. Itse käytän imgburnia. Kokeile toista levymerkkiä. Joskus nuo ykkösen kopiot on työläitä saada toimimaan.

jaa itselläni ainakin aikoinaan toimi kun poltin datana tosin pelasinkin niitä ps1:sellä, mut ei kai sil väliä vai?

6x tv, 5x pc, 2x psp, xbox360, ps3, wii, 3ds
kännykkänä nokia lumia 920 ja nokia e75 sekä nokia n9 black 16gt
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2:lla ps1:n pelit?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy