User Käyttäjä Salasana  

tiistai 18.11.2025 / 06:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows xp:n asennus s-ata levylle
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows XP:n asennus s-ata levylle
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
juhaz88
Newbie
_
2. syyskuuta 2007 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Windows XP:n asennus s-ata levylle

Yritin asentaa Windows XP:n maxtorin diemondmax 10 s-ata kovalevylle, mutta en päässyt osiointi -vaiheesta pidemmälle. Vanhat osiot näkyvät ja kun koitan asentaa Windowsin mille tahansa näistä tyhjistä osioista tulee seuraavanlainen teksti:

"Jotta Windows XP voidaan asentaa valittuun levyosioon, asennusohjelman on kirjoitettava käynnistystiedostoja seuraavalle levylle: 239367 Mt levy 0, tunnus 0, väylässä 0, atapi [MBR]

Tämän levyllä ei kuitenkaan ole Windows XP -yhteensopivaa osiota. Voit jatkaa asennusta palaamalla osion valitsemisnäyttöön ja luomalla Windows XP -yhteensopivan osion yllä olevalle levylle. Jos levyllä ei ole vapaata tilaa, poista jokin sen osio a luo sen jälkeen uusi osio."

Miten pystyn jatkamaan Windowsin asennusta ja mistä saan oikeat ajurit?

Tässä tarkempaa infoa koneesta
Emolevy: MSI P965 NEO-F
Kovalevy: Maxtor diamontmax 10 250 gt
Käyttöjärjestelmä jota koitan asentaa: Windows XP Pro OEM
Vigilante
Suspended due to non-functional email address
_
2. syyskuuta 2007 @ 13:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
korpulla sata-ajurit sisään asennuksen alussa F6-painamalla, varmaan valmistajan sivuilta löydät ajurit

Nainen tulee ennen konetta!
juhaz88
Newbie
_
2. syyskuuta 2007 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jees... mulla oli tuohon ajurit joskus korpulla, mutta se on nyt hukassa. Olen koittanut etsiä diamondmax 10 ajureita netistä, mutten ole toistaiseksi löytänyt, jos joku löytää ajurit jolla pääsen ongelmasta eroon, niin olen enemmän kuin kiitollinen :)
Mainos
_
__

_
core2
Suspended due to non-functional email address
_
2. syyskuuta 2007 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhaz88:
Jees... mulla oli tuohon ajurit joskus korpulla, mutta se on nyt hukassa. Olen koittanut etsiä diamondmax 10 ajureita netistä, mutten ole toistaiseksi löytänyt, jos joku löytää ajurit jolla pääsen ongelmasta eroon, niin olen enemmän kuin kiitollinen :)
Tuolla on monet ajurit,en tiedä onko silti ne oikeat.

http://www.seagate.com/www/en-us/support...b=SupportFinder
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows xp:n asennus s-ata levylle

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy