User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 21.9.2025 / 19:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > loistavan virtalähteen valinta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Loistavan virtalähteen valinta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Fabre
Suspended due to non-functional email address
_
2. syyskuuta 2007 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusi kokoonpano on virtalähdettä vaille valmis ja siksi olen ehdotellut muutamia virtalähde malleja, joista toivoisin saavani teiltä palautetta. Löytyisikö erinomainen n. 600W ja alle 200e virtalähde tuosta listasta, vai onko teillä jotain omia ehdotuksia mitä minä en listassani maininnut? Kertokaahan.

OCZ 600W GameXStream, ATX 2.2 -virtalähde 119e

Thermaltake Toughpower 750W Cable Management 139e

Seasonic 650W, S12-650W Energy PLUS, ATX2.0-virtalähde 162e

Seasonic 600W, M12-600 Silent , ATX-virtalähde 176e?
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2007 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerro toki kokoonpanosta ettei tule sille ylimitoitettua virtalähdettä.

Question everything
schnappi
_
2. syyskuuta 2007 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Myös yksi hyvä vaihtoehto on corsairin poweri. on hiljainen ja luotettava mitä siitä olen lukenut!

Member
_
2. syyskuuta 2007 @ 15:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mihinkä ihmeeseen tarvit muka 600-750W powerin? Olin sun kokoonpano mikä tahansa niin esim. 450W Corsair tai 430W Seasonic hoitaa homman 100% varmuudella.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
2. syyskuuta 2007 @ 16:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ebmftw:
Mihinkä ihmeeseen tarvit muka 600-750W powerin? Olin sun kokoonpano mikä tahansa niin esim. 450W Corsair tai 430W Seasonic hoitaa homman 100% varmuudella.
Ei nyt ihan 100%, mutta melkein. Eli ei tarvitse noin paljoa maksaa ylitehoisesta virtalähteestä. Kerrohan siis sen kokoonpanon tiedot.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Member
_
2. syyskuuta 2007 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sebu92:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ebmftw:
Ei nyt ihan 100%, mutta melkein. Eli ei tarvitse noin paljoa maksaa ylitehoisesta virtalähteestä. Kerrohan siis sen kokoonpanon tiedot.

No ammuin ehkä vähäsen yli, mutta sanotaan 98% varmuudella :P
Fabre
_
4. syyskuuta 2007 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
näyttikset vie ny ainakin 300W.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
4. syyskuuta 2007 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Edes mikään yhdellä näyttiksellä varustettu kone ei vie tuota 300W:tä.
Ellei ole joku aivan tappiin kellotettu QX6850 ja 8800 Ultra maxed out.

Question everything
Senior Member

10 tuotearviota
_
4. syyskuuta 2007 @ 17:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
corsair HX 620 W virtalähteen nyt ainakin taisi saada alle 200?:lla ja on todella laadukas, luotettava ja hiljainen. itse olen jo tilannut tuon corsairin HX 520 mallin, jos jonkun mielestä ylimitoitettu mun koneeseen niin tiedoksi että tulevaisuutta ajatellen sen hommasin :P

nuo corsairin HX sarjan virtalähteethän on koottu Seasonicin M12 sarjan komponenteista. sun ei välttämättä tarvitse ostaa mitään 600W:n virtalähdettä kun pärjäisit ihan hyvin vähemmälläkin, ellet sitten aio hommata jotain todella tehosyöppöä himo pakkausta...

mutta kerroppa vaikka että minkälaiseen koneeseen uusi virtalähde tulee niin katsotaan vähän että minkälainen virtalähde siihen sopisi parhaiten.
Member
_
4. syyskuuta 2007 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Fabre:
näyttikset vie ny ainakin 300W.

Voitko postata osat niin katellaan. Edes perus SLI kokoonpano ei vie tuota. EHKÄ joku Xfire Radeon X2900XT kokoonpano voisi tuon haukata, mutta ei taida olla edes mahdollinen (korjatkaa jos olen väärässä).
PeteTK
AfterDawn Addict
_
4. syyskuuta 2007 @ 21:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä yli 300W saa kulumaan jos haluaa.

Tehomylly.
Senior Member

5 tuotearviota
_
5. syyskuuta 2007 @ 05:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Corsairit on todella loistavia powereita, yllätyin todella positiivisesti HX620W powerista jopa NeoHe550W suhteen.
X900 Seasonic ei edes käynnistynyt DFI emon kanssa.
HX620 on todella hiljainen, modulaariset johdot, ohuet johdot (hyvässä mielessä), 8-pin liittimet yms. löytyy.

Edit: Unohtamatta 5 vuoden takuuta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. syyskuuta 2007 @ 05:37

helppo67
Member
_
5. syyskuuta 2007 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Corsairin poweria vaan kehiin.
Iteltä löytyy 520 watin versio ja ei pidä kyllä oikeastaan yhtään melua.
Ne modulaariset johdot on kyllä kätevät kun johtosotku pienenee koneen sisällä.
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
5. syyskuuta 2007 @ 12:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, kyllähän se on moneen kertaan huomattu että suuri osa ihmisistä luulee koneiden vievän huomattavasti enemmän tehoa kuin mitä todellisuus on. Markkinavoimien uhreja on siis paljon...
Mainos
_
__

_
Member
_
5. syyskuuta 2007 @ 12:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar:
Niin, kyllähän se on moneen kertaan huomattu että suuri osa ihmisistä luulee koneiden vievän huomattavasti enemmän tehoa kuin mitä todellisuus on. Markkinavoimien uhreja on siis paljon...

QFT
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > loistavan virtalähteen valinta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy