User Käyttäjä Salasana  

maanantai 18.8.2025 / 20:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > steam vac bannit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Steam VAC bannit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123>
mans1kk1
Junior Member

1 tuotearvio
_
17. syyskuuta 2007 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hei ihmiset nyt tässä suurenpienen keskustelun ohella oon kuullu myös kavereilta joilla on kokemusta koodaamisesta vähä juttua, ja hommahan on näin niinkuin muutama muukin on sanonut että kun saat cs:sourceen bannit, ne tulee kaikkiin olikose nyt source moottorilla toimiviin peleihin, kuten DOD:source, cs:s ja vaikka varmaankin HL2DM sourceen. kaveri sai bannit cs 1.6 ja loistavasti cs:source toimii samalla accountilla. eli tarviiko tästä vielä ruveta jauhamaan paskaa?
Senior Member
_
17. syyskuuta 2007 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
VAC-bannit ei lähde pois. VAC1 aikoihin ne kesti vuoden mut nykyään on VAC2 ja bannit on permanentit.
Uskokaa jo hyvät ihmiset ,että näissä on vielä bugeja ja virheitä. Ne eivät ole permanentteja! Valve väittää mitä väittää vedotkaa siihen aivan rauhassa ,mutta todellisuus on toinen. VAC2 bannit ovat yhtä permanentteja kuin se että VAC-suojaus poistaa joka huijarin pelistä ,eli täysin puppua. Miksette voi yksinkertaisesti sulattaa sitä?

Ja tietääkseni bannit ovat pelimoottoreiden kautta jaoteltu.

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
mans1kk1
Junior Member

1 tuotearvio
_
17. syyskuuta 2007 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
noni, hienohomma. Lähtee sit ku lähtee, ei nähtävästi tapahdu kuukaudes. Tästä saa varmaa aikamoise infopaketin jos joku muu ei tiedä näistä hommista mtn ja erehtyy testaamaan cheatteja. Nyt jtn vähän syvällisempää, kun pelaa kavereitten kans lanis, ni käyttääkö ne vähän niinku samaa ip? ja jos käyttää, niin onko näin että noi bännit tulee vähän niinkun sen ip kautta, joka tekee sen että vaan MINÄ voin saada siitä joukosta cheattaamisesta bännit. se ois mulle järkevä selittävä syy miks kaverit ei saanu bännejä, tosin oha seki että ei toi VAC oo nii luotettava. mutta jos tiedätte aiheesta ni kertokaa toki. =)
zero_244
Junior Member
_
17. syyskuuta 2007 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mans1kk1:
noni, hienohomma. Lähtee sit ku lähtee, ei nähtävästi tapahdu kuukaudes. Tästä saa varmaa aikamoise infopaketin jos joku muu ei tiedä näistä hommista mtn ja erehtyy testaamaan cheatteja. Nyt jtn vähän syvällisempää, kun pelaa kavereitten kans lanis, ni käyttääkö ne vähän niinku samaa ip? ja jos käyttää, niin onko näin että noi bännit tulee vähän niinkun sen ip kautta, joka tekee sen että vaan MINÄ voin saada siitä joukosta cheattaamisesta bännit. se ois mulle järkevä selittävä syy miks kaverit ei saanu bännejä, tosin oha seki että ei toi VAC oo nii luotettava. mutta jos tiedätte aiheesta ni kertokaa toki. =)
EI tule ip osoitteen mukaan. Vaan steam id:n joka on joka accountilla omanlainen.. Eri ei todellakaan tule bannia kaikille jos joku cheattaa laneissa.. ja harvoin noilla laneilla edes mitään suojattuja servereitä käytetään :P
mans1kk1
Junior Member

1 tuotearvio
_
17. syyskuuta 2007 @ 17:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hyvä homma :D
osckari
Suspended due to non-functional email address
_
18. syyskuuta 2007 @ 04:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maf1a:
Lainaus:
VAC-bannit ei lähde pois. VAC1 aikoihin ne kesti vuoden mut nykyään on VAC2 ja bannit on permanentit.
Uskokaa jo hyvät ihmiset ,että näissä on vielä bugeja ja virheitä. Ne eivät ole permanentteja! Valve väittää mitä väittää vedotkaa siihen aivan rauhassa ,mutta todellisuus on toinen. VAC2 bannit ovat yhtä permanentteja kuin se että VAC-suojaus poistaa joka huijarin pelistä ,eli täysin puppua. Miksette voi yksinkertaisesti sulattaa sitä?

Löytyykö todisteita? :) Tiedetään tasan muutama tapaus joissa vacbannit on lähtenyt pois, jotka nekin ollut bugien aiheuttamia.

Intel Core2Duo E4400 @ 2,0ghz
Club3D Radeon x1950pro 256mb heatpipe
Kingston 2gb DDR2 667mhz
ASRock 4COREDUAL-SATA2
Chieftec kotelo + 400w poweri
500GB Spinpoint F1 SATA2

Razer DeathAdder - SteelSeries QCK heavy - Sennheiser HD457

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. syyskuuta 2007 @ 04:30

AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
18. syyskuuta 2007 @ 05:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

Löytyykö todisteita? :) Tiedetään tasan muutama tapaus joissa vacbannit on lähtenyt pois, jotka nekin ollut bugien aiheuttamia.
Luehan vielä kerran uudestaan mitä tuossa kirjotettiin.

Senior Member
_
18. syyskuuta 2007 @ 07:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voit huomata tiettyjä yhtäläisyyksiä..

Member
_
18. syyskuuta 2007 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli.. itte olin xiitannu not secure servulla accolla joka ei ollu saanu banneja vielä. En tiiä kuin se sai bannit (jotka nyt on kestäny 3vuotta) ja luulen et kestää ikuisesti.
p.s kun joinaat mille tahansa VAC / VAC2 servulle se ilmottaa,että cheating will result a permanent ban ja tää on päteny jokaisessa tapauksessa mitä oon selvitelly
mans1kk1
Junior Member

1 tuotearvio
_
18. syyskuuta 2007 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pitäskö tähä viä lisätä jotain... Kiitos vastanneille.
Member
_
18. syyskuuta 2007 @ 11:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näin off-topicina:

Lainaus on jo ehkä legendaksi CS-piireissä muodostuneelta "HURJALTA XIITTI SIVULTA!!!" ja huomattu toimivaksi käytännössä. Lisäksi tunnen "sivuston" adminin.

Lainaus:
Xiittirintama 21.2.2006: Hurjan xiitti sivun asiantuntijatyöryhmä paljastanut aukon Valve Anti-Cheattissä!!!

Hurjan xiitti sivun!!! palkkaama asiantuntevista xiittiohjelmoijista koostunut ryhmä on rankan työn tuloksena löytänyt aukon xiittauksen estävään VAC-systeemin. Hurja xiitti sivu!!! poimii oman puunsa hedelmiä paljastamalla, kuinka bannattu koodimies voi vielä pelata Vac-suojatuilla servereillä!
Loggaudu sisään Steamiin VAC-bannatulla käyttäjätililläsi, valitse serveri jolla haluat xiitata, mene Counter-Strikekonsoliin, kirjoita konsoliriville "connect serverinIP" ja VAC on voimaton konsolin kautta serverille yhdistänyttä koodaajaa vastaan! Sota on käynnissä, mutta yksi taistelu on taas voitettu!!!
En tiedä toimiiko tuo vielä, mutta viime joulun aikoihin toimi vielä nätisti.

UUSI :: Intel Core 2 Duo E6600 / ASUS P5B Deluxe WiFi AP Edition / 4Gt Corsair XMS2 800MHz DDR2 / LeadTek GeForce 8800GTS 320Mt / Seagate Barracuda 7200.10 250Gt + 500Gt / Antec NeoHE 430W / Windows XP x64 Professional ::
WANHA :: AMD Athlon XP 2400+ / ASRock K7S8X / 512Mt M-tec 400MHz DDR / PNY Verto GeForce 6600 GT / Samsung 80Gt + 80Gt / HEC 350W / Windows XP Home Edition ::
SERVERI :: AMD Thunderbird 900MHz / ASUS A7V133-C / 512Mt 133MHz SDR / GeForce 2 / Seagate 250 Gt / 230W / Ubuntu 8.04 ::

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. syyskuuta 2007 @ 11:42

Member

4 tuotearviota
_
18. syyskuuta 2007 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Zapuska:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ysf:
Lainaus:
Jos koodaat sourcessa, saat source-moottoria käyttäviin peleihin bannit. Jos koodaat 1.6:ssa, saat DoDiin, CS1.6:seen, Half-Lifeihin ja Deathmatch Classicciin bannit. Muistaakseni.
VAC-banaani tulee koko steam-tilille, eli se vaikuttaa kaikkiin peleihin jotka siihen tiliin on kytketty.

höpö höpö.
Vac bannii peli moottorin mukaan ja 1.6 on eri moottorilla kuin source :)

vac bannit jos on nii se luettelee pelit jotka on banskun vallassa eli dod hl deathmatchit jne..

| AMD FX-6300 @4.01 gHz w/ Arctic Freezer 7 pro rev. 2 | 8GB GSkill Ripjaws 1600mhz | ASUS M5A97 R2.0 | ASUS NVIDIA GeForce GTX 660 Direct CU II OC | WD 1TB + OCZ agility 3 120gb | XFX 550w | Fractal Define R4 |

www.nr-gaming.eu
Senior Member
_
18. syyskuuta 2007 @ 12:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
vac bannit jos on nii se luettelee pelit jotka on banskun vallassa eli dod hl deathmatchit jne..
Valven politiikka onkin muuttunut siitä kun viimeksi palvelimia itse pyörittelin. Tarkistelin itse juuri asiaa valven foorumeilta.. ja tottahan tuo on.

Pahoitteluni kun olen levittänyt "vanhaa" tietoa.

It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.
Newbie
_
18. syyskuuta 2007 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
KÄvin Testaa tota Connect juttuu ei se enään kuulema toimi :P
mans1kk1
Junior Member

1 tuotearvio
_
18. syyskuuta 2007 @ 18:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
HEhe :D hitto jos toi viä toimis viä ni sit kyllä juhlisin ;DD
Newbie
_
19. syyskuuta 2007 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Totta [color=blue][/color] :P mäki
zero_244
Junior Member
_
19. syyskuuta 2007 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näin jotenkuten asiaan liittyvänä miten tämä vac itseasiassa toimii serverillä? Huomaako esim cheatin jos käyt suojatulla serverillä esim tyyliin 10 sekunttia sit lähdet pois?
Newbie
_
19. syyskuuta 2007 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei huomaa ! korjatkaa jos menee väärin..
Elikkä jos sul on vaikka aimbot. Se Ohjelma mikä siin servussa pyörii niin tarkistaa ne sun STeam kansiossa olevat tiedostot (korjatkaa jos menee väärin :P ) Siit se huomaa se joku kakka ohjelma niin se lähettää jonnekkin jotain jutskaa että sul on koodit...
Senior Member
_
19. syyskuuta 2007 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Näin jotenkuten asiaan liittyvänä miten tämä vac itseasiassa toimii serverillä?
1. Jos olet bannattu se ei päästä sinua serverille.

2. VAC tunnistaa tietyt ohjelmat ,jotka on luokiteltu haitallisiksi ,listaa päivitellään kaiken aikaa kun uusia ohjelmia tulee. Kuten peliä pelanneet tietävät ,erilaisia kiertoteitä keksitään koko ajan kuten uusimmassa aimbotissa tähtäin tärisee jolloin VAC ei tunnista kyseistä huijausta. Tietääksen myös uusi wallhack on juuri tehty myös ,johonkin samanlaiseen reikään. VAC voi bannia myös kolmannen osapuolen ohjelmisat ja esim. skineistä.

Erästä foorumilaista lainatessa ,VAC on hyvin "emmental" koodattu.

EDIT: Jos viikonloppuna ehdin niin yritän tehdä selvityksen VAC:in toiminnasta ja Valven huojauspolitiikasta. :D Selventäisi asiaa kummasti.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. syyskuuta 2007 @ 17:44

asdpene
Account closed as per user's own request
_
23. syyskuuta 2007 @ 15:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voi teitä banaaneja.. mä olen xiitannu joku 2kk nyt koska sourse alkoi tylsistyttää.. BÄNNEJÄ EI OLE TULLU EIKÄ TULEmuualta ku adminilta.. mut jos alatte xiittaamaan hankkikaa kunnon haxit..

lol.
Newbie
_
23. syyskuuta 2007 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaahas... Mee muualle koodaa
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
23. syyskuuta 2007 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Ei ne bannit nyt just mulle voi tulla"

Newbie
_
25. syyskuuta 2007 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuliko sulle vacit??
Piti ostaa uus acco että päässee pelaa css :P:P
Senior Member
_
25. syyskuuta 2007 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
voi teitä banaaneja.. mä olen xiitannu joku 2kk nyt koska sourse alkoi tylsistyttää.. BÄNNEJÄ EI OLE TULLU EIKÄ TULEmuualta ku adminilta.. mut jos alatte xiittaamaan hankkikaa kunnon haxit..
Jos mua alkaa ikävystyttää niin hankin sulle bannit. Helpottaisi tietyisti kunhan tietäisi millä servuilla pelaat ,mutta kyllähän nekin saa selville. Et ole "kova" vaikka uhoat hyvillä haxeilla ,lasten touhua asentaa vaan joku Undetected Wallhack 4 3 tiettyyn kansioon joka on ihan helppoa ja tyhmää. Itse kehuskelisin vasta jos olisin team Elitessä ja osaisin valmistaa viruksia sekä murtautua tietokantoihin ym. ym. joka on myös tyhmää. Mutta äläs uhoa noilla suorituksilla pentu. Lapsellisat touhua kun et osaa pelata.

Mainos
_
__

_
asdpene
Account closed as per user's own request
_
25. syyskuuta 2007 @ 16:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon kyllä´hyvä pelaamaan ilman koodejakin... hankis mulle bännit ja ota demoo niinhän ne tulee.. ei ole mitään wh mulla on multihack kaikkineen.. peli nimi fanks ( bännätty virastoilta :D )

ps. team elite sul on perseessäs

lol.
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

Sivu:<123>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > steam vac bannit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy